Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Емаль ПФ-115, ґрунтовка ФЛ.
Очікувана вартість
193 219,50 UAH
UA-2024-04-16-012951-a ● 0e74f2290dcf494b93d3e270ce9520ad
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" |
Код ЄДРПОУ: | 31821381 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олександр 380503945842 agnadto@zorya.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 193 219,50 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Тендерна документація
23 квітня 2024 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 15:56 |
Зміни до Конкурсної документації - 33328.docx | |
23 квітня 2024 15:56 |
КД - 33328 (Лоти) (зі змінами).docx |
23 квітня 2024 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2024 15:56 |
Зміни до Конкурсної документації - 33328.docx
|
||||||
23 квітня 2024 15:56 |
КД - 33328 (Лоти) (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 17 квітня 2024 14:54
Дата відповіді: 17 квітня 2024 16:23
Шановний замовник!
ГОСТ 6465-76 не діє на території України (це радянській ГОСТ).
Просимо привести технічну документацію у відповідність діючим нормам.
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання. Товар може бути поставлений за будь-якими технічними умовами, але згідно зі Стандартом нашого підприємства повинен проходити вхідний контроль на відповідність зазначеному ГОСТу. Запрошуємо до участі у конкурсі.
бюджет
Дата подання: 18 квітня 2024 11:34
Дата відповіді: 18 квітня 2024 12:56
Де ви взяли такі ціни для ГОСТа? Тут ГОСТом і не "пахне". Хватить вже дурити самих себе. Чи є можливість у вашій лабораторії перевірити ВСІ показники згідно ГОСТу? Чи ви міряєте 1-3 показники і все?
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу, що Замовник самостійно визначає умови закупівлі, за результатом попереднього моніторингу ринку потенційних учасників, продукція яких відповідає кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Результатом такого моніторингу є відповіді, у вигляді наданих комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Запрошуємо до участі у конкурсі!
якість
Дата подання: 18 квітня 2024 12:59
Дата відповіді: 18 квітня 2024 13:06
Чи є можливість у вашій лабораторії перевірити ВСІ показники згідно ГОСТу? Чи ви міряєте 1-3 показники і все?
Відповідь: Дякуємо за звернення. Просимо керуватить інформацією, що заначена у Додатку 3 до Конкурсної документації.
надайте ваідповідь
Дата подання: 18 квітня 2024 13:18
Дата відповіді: 18 квітня 2024 14:04
Просимо керуватись Законодавством про держ закупівлі при наданні роз'яснень. Якщо ви хочете емаль з якістю ГОСТ то постає питання, чи є можливість у вашій лабораторії перевірити ВСІ показники згідно ГОСТу? Чи ви міряєте 1-3 показники і все? Судячи з вашого бюджету та ваших відповідей, розуміння якості згідно ГОСТу у переважній більшості постачальників і у вас різні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Державне підприємство «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Про це зазначено на титульній сторінці конкурсної документації.
пом'ятка
Дата подання: 18 квітня 2024 15:36
Дата відповіді: 18 квітня 2024 18:17
"Звертаємо Вашу увагу, що Державне підприємство «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Про це зазначено на титульній сторінці конкурсної документації"
ХА-ХА ХА тепер все зрозуміло, що вам за "ГОСТ" потрібен. То чого ви людям голову морочите своїм ГОСТом? За ваш бюджет та з можливостями вашої лабораторії, ви придбаєте хіба шо ГОСТ не в розумінні ГОСТу. У вас буде новий вид ГОСТу - "ГОСТ ЕКОНОМ". ТУТ о жодній якості мови не йде. Удачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:40
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:43
пунктом 1.3 вказано, що Якість Товару повинна відповідати нормам, сертифікатам виробника, чинним стандартам (ТУ, ДСТУ, ГОСТ, або іншому нормативному документу, або технічній документації, або номеру за каталогом виробника Товару) для даного виду Товару. «Постачальник» гарантує якість Товару у цілому. Товар має бути новим, невживаним.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору або підтвердити можливість внесення змін на єтапі укладання договору із переможцем торгів. Пропоную викласти пункт у наступній редакції:
1.3.Якість Товару повинна відповідати нормам, сертифікатам виробника (паспортам якості), чинним стандартам (ТУ/ДСТУ, або іншому нормативному документу, або технічній документації, або номеру за каталогом виробника Товару) для даного виду Товару. «Постачальник» гарантує якість Товару у цілому. Товар має бути новим, невживаним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зверенння. Пункт 1.3, це пункт генерального договору поставки- це загальний договір, який регулює основні правовідносини між сторонами договору. Конеретні умови на товар, що є предметом закупівлі, зазначаються у відповідних Договорах про закупівлю. Просимо керуватись інформацією, що зазначена у конкурсній документації.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:43
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:43
Пунктом 4.11 вказано, що Датою поставки (передачі) Товару та переходу права власності на Товар є дата приймання Товару по якості та складання Акту результатів вхідного контролю та остаточного оформлення Акту приймання-передачі Товару (первинного документу). Прошу вказати протягом якого часу Замовник надасть Постачальнику підписаний екз Акту приймання передачі з моменту поставки товару. Адже відповідно до умов договору Акт приймання передачі є основоположним документом, що підтверджує виконання зобов’язань Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зверенння. Пункт 1.3, це пункт генерального договору поставки- це загальний договір, який регулює основні правовідносини між сторонами договору. Конеретні умови на товар, що є предметом закупівлі, зазначаються у відповідних Договорах про закупівлю. Просимо керуватись інформацією, що зазначена у конкурсній документації.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:50
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:59
Пунктом 5.7. вказано, що У випадках порушення строку надання «Покупцю» податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої накладної; не здійснення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН в строки, встановлені ст. 201 Податкового Кодексу України; порушення встановленого ст. 201 Податкового Кодексу України порядку заповнення податкової накладної та/або розрахунку коригування, «Постачальник», сплачує «Покупцю» штраф у розмірі, рівному сумі ПДВ, на яку повинна бути видана, належно оформлена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна та/або розрахунок коригування. «Постачальник» зобов’язаний сплатити зазначений штраф у строк 10 (десяти) календарних днів з моменту здійснення такого порушення строку та/або порядку.
Замовникові для здійснення реєстрації в ЄРПН у випадках, передбачених законодавством.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника,
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Прошу виключити вимогу надання податкової накладної Замовнику та викласти пункт договору у наступній редакції:
5.7.У випадках порушення строку реєстрації «Покупцю» податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої накладної; не здійснення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН в строки, встановлені ст. 201 Податкового Кодексу України; порушення встановленого ст. 201 Податкового Кодексу України порядку заповнення податкової накладної та/або розрахунку коригування, «Постачальник», сплачує «Покупцю» компенсацію у розмірі, рівному сумі ПДВ, на яку повинна бути видана, належно оформлена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна та/або розрахунок коригування. «Постачальник» зобов’язаний сплатити зазначений суму у строк визначений законодавством з моменту здійснення такого порушення строку та/або порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Вимоги щодо реєстрації/надання податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої накладної не можуть бути змінені, оскільки у Замовника можуть виникнути певні ризики, цей підпункт залишається без змін.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:54
Дата відповіді: 23 квітня 2024 12:02
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Звертаємо вашу увагу, що розділ 5 Гендоговору передбачає форс-мажорні обставини.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:57
Дата відповіді: 23 квітня 2024 15:58
Пунктом 6 вказано,що Гарантійний строк придатності Товару: 12 місяців від дати поставки Товару «Покупцю».
Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Строк придатності Товару: протягом строку визначеного виробником товару відповідно до ТУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у КД.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. - емаль ПФ-115, біла; емаль ПФ-115, червона; емаль ПФ-115, чорна; емаль ПФ-115, зелена |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 59 709,50 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 597,10 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
100 кг
Емаль ПФ-115, біла
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
17 травня 2024
—
01 червня 2024
150 кг
Емаль ПФ-115, червона
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
17 травня 2024
—
01 червня 2024
500 кг
Емаль ПФ-115, чорна
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
17 травня 2024
—
01 червня 2024
150 кг
Емаль ПФ-115, зелена
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
17 травня 2024
—
01 червня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Остаточний розрахунок у розмірі 100% за поставлений Товар здійснюється «Покупцем» не пізніше 10 (десять) банківських днів від дати поставки Товару, за результатами проходження у «Покупця» вхідного контролю і здійснення «Постачальником» реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за умови фактичної заміни неякісного Товару, в разі наявності такого. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 17:42 |
КД - 33328 (Лоти).docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД" #38361416 |
Очікує рішення |
52 762,50
UAH
|
30 квітня 2024 14:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 квітня 2024 16:50 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення закупівлі – помилково вказаний критерій «попередня кваліфікація учасників» - відмінити конкурс на закупівлю код за CPV (ДК 021:2015) 44810000-1 – «Фарби», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-012951-a. |
Документи:
30 квітня 2024 16:50
|
Електронний підпис |
30 квітня 2024 16:50
|
Рішення 3_33328.docx.p7s |