Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
328 771,17 UAH
UA-2024-04-16-012804-a b9350b98f98d4fd4b6d15d3fd9b22047
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Володимирівна

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Володимирівна
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 13:00
Початок аукціону: 26 квітня 2024 14:20
Початок аукціону: 26 квітня 2024 14:20
Очікувана вартість: 328 771,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 643,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46270 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Товару здійснюється наступним чином: передоплата у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару. Покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання цього Договору та отримання рахунку від Постачальника. Аванс 14 Календарні 50
Поставка товару Остаточна оплата 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару. Покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної та проходження вхідного контролю. Пiсляоплата 14 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2024 17:25
КД_канцтовари.docx
16 квітня 2024 17:25
Проект Договір (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Одинці виміру
Дата подання: 19 квітня 2024 14:43
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:59
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо внести зміни в Додаток 3 до Конкурсної документації, а саме щодо позиції 46 НИТКА ПРОШИВНА,150 г, бавовна, одиниці виміру "кат", на одиниці виміру "шт", оскільки Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку, Розділи «ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, не містять одиниць виміру "катушка". Щодо позиції 32 КНОПКИ-ГВІЗДКИ КОЛЬОРОВІ (36 ШТ), в кількості в упаковці 36шт. має Economix, E41102, та необхідна кількість очікується після 30.05, під іншими ТМ в упаковці міститься 30, 50 штук. Для можливості запропонувати товар, який буде відповідати технічним вимогам, пропонуємо розширити діапазон кількості штук в упаковці 36-50 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Обов'язково приймемо до уваги Ваші коментарі при наступних закупівлях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000" 328 610,00
UAH
328 610,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ" 328 771,17
UAH
328 771,17
UAH
Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 15:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 15:02
Структура Самтекс-2000.pdf
25 квітня 2024 12:30
Електронний підпис
25 квітня 2024 12:30
Електронний підпис
25 квітня 2024 12:30
цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2024 12:30
технічна специфікація.pdf
25 квітня 2024 12:30
Витяг-2594799-МВС.pdf
25 квітня 2024 12:30
Витяг ЄДР_САМТЕКС-2000.pdf
25 квітня 2024 12:30
довідка абз.14 п.47.pdf
25 квітня 2024 12:30
довідка 1.pdf
25 квітня 2024 12:30
Довідка щодо корупції.zip
25 квітня 2024 12:30
J1401704 Ф.2-ВР Витяг ПДВ.pdf.p7s
25 квітня 2024 12:30
Витяг ЄДР_САМТЕКС-2000.pdf.p7s
25 квітня 2024 12:30
J1401704 Ф.2-ВР Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2024 12:30
Структура Самтекс-2000.pdf
25 квітня 2024 12:30
Виписка Самтекс-2000.pdf
25 квітня 2024 12:30
Опис Самтекс-2000.pdf

Публічні документи

24 квітня 2024 10:41
Електронний підпис
24 квітня 2024 10:41
Електронний підпис
24 квітня 2024 10:41
Виписка ПУ.pdf.p7s
24 квітня 2024 10:41
Ф 2 2023 ПУ.pdf.p7s
24 квітня 2024 10:41
Структура ПУ.PDF.p7s
24 квітня 2024 10:41
Структура ПУ.PDF
24 квітня 2024 10:41
Довідка ЮО.pdf
24 квітня 2024 10:41
Згода з умовами.PDF.p7s
24 квітня 2024 10:41
Довідка ЮО.pdf.p7s
24 квітня 2024 10:41
Виписка ПУ.pdf
24 квітня 2024 10:41
Баланс 2023 ПУ.pdf
24 квітня 2024 10:41
Згода з умовами.PDF
24 квітня 2024 10:41
Ф 2 2023 ПУ.pdf
24 квітня 2024 10:41
Баланс 2023 ПУ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"
#45102413
Переможець 328 610,00
UAH
02 травня 2024 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 08:14

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ПП «Самтекс-2000» За результатами конкурсу № UA-2024-04-16-012804-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2024-04-16-012804-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Канцелярські товари» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження повного схематичного зображення структури власності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 3, підпункту 1: «Учасник надає наступні документи відповідно до свого статусу: 1) для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація не зазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт);» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження критерію для юридичних осіб-резидентів, учасник повинен надати повне (100%) схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство) Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

02 травня 2024 17:34
Рішення ВО №57.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"
#45102413
328 610,00
UAH
Документи

Документи

02 травня 2024 17:34
Рішення ВО №57.docx