Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
536 666,67 UAH
UA-2024-04-16-012318-a ● 9d1be99d14d14079acc4b0952038289d
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Хрунь Павло +380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 536 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 683,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. На підтвердження надання забезпечення договору у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та проект гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81151, Україна, Львівська область, територія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області, територія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовником, за наявності відповідних бюджетних асигнувань, проводяться розрахунки в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця відповідної суми грошових коштів впродовж 30 (тридцяти ) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг із зазначенням фактично наданих послуг. При цьому, якщо у Замовника відсутні відповідні бюджетні асигнування та ним не може бути виконана своєчасно оплата наданих Виконавцем послуг за цим Договором, Замовник зобов’язаний повідомити про це Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Виконавця рахунку на оплату із зазначенням граничного терміну проведення розрахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 16:47 |
Проєкт договору.docx | |
16 квітня 2024 16:47 |
Тендерна документацiя.doc | |
16 квітня 2024 16:47 |
Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення оформлення
Дата подання: 18 квітня 2024 08:47
Дата відповіді: 18 квітня 2024 14:48
Доброго дня, у вас чітко визначено які мають бути оригінали та копії документів. Скажіть, якщо в тендерній документації зазначено надати копію якогось документу але в мене є оригінал його, чи можу я замість завіреної копії надати скан оригіналу документи і чи не буде це вважатися невідповідністю????
Відповідь: Добрий день, можна надати скан оригіналу замість завіреної копії.
Роз'яснення тендерних умов
Дата подання: 18 квітня 2024 15:47
Дата відповіді: 18 квітня 2024 16:48
Просимо роз'яснити умови викладені в Тендерній документації Розділі 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити: пункт 8, а саме: Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 5000.00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Що саме Замовник має на увазі,договір про надання юридично-консультаційних послуг укладений з Виконавцем та оплачений Переможцем?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ №1178 відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації (а саме, п. 5.2.1. Розділу 5 тендерної документації), застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ №1178 відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації (а саме, п. 5.2.1. Розділу 5 тендерної документації), застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо терміну виконання робіт
Дата подання: 18 квітня 2024 16:55
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:45
Шановний замовнику, просимо надати обгрунтування терміну виконання робіт до 01.06.2024року, оскільки від дати проведення закупівлі та укладення договору залишається дуже мало часу на виконання робіт враховуючи об'єм замовлення. Можливо варто переглянути терміни надання послуг.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, в згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Таким чином, ні Особливостями, ні Законом не встановлено, який мінімальний чи максимальний строк надання послуг повинен бути встановлений Замовником в тендерній документації. Відтак, Замовник торгів самостійно, кожного разу, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, визначає на власний розсуд строк надання послуг.
Окрім цього, варто зауважити, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок визначається відповідно до Методики № 1147, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 № 1147. Дана методика встановлює нормативну оцінку земель всіх категорій та форм власності на території територіальної громади. Рішення про затвердження нормативної грошової оцінки земельних ділянок для всіх земель приймається органом місцевого самоврядування відповідної громади, який також визначається межами своєї підконтрольної території.
Крім цього, п. 271.2 Податково кодексу України, вказано, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Отже, виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки є недостатнім, оскільки необхідне ще прийняття рішення відповідної ради про її затвердження. Це повинно відбутися вчасно – до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування виготовленої нормативно грошової оцінки або змін. Це означає, що нормативно грошова оцінка або будь-які зміни нормативно грошової оцінки мають бути затверджені до 15.07.2024 р.
Враховуючи зазначене, Замовником торгів було встановлено саме такі строки надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, в згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Таким чином, ні Особливостями, ні Законом не встановлено, який мінімальний чи максимальний строк надання послуг повинен бути встановлений Замовником в тендерній документації. Відтак, Замовник торгів самостійно, кожного разу, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, визначає на власний розсуд строк надання послуг.
Окрім цього, варто зауважити, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок визначається відповідно до Методики № 1147, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 № 1147. Дана методика встановлює нормативну оцінку земель всіх категорій та форм власності на території територіальної громади. Рішення про затвердження нормативної грошової оцінки земельних ділянок для всіх земель приймається органом місцевого самоврядування відповідної громади, який також визначається межами своєї підконтрольної території.
Крім цього, п. 271.2 Податково кодексу України, вказано, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Отже, виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки є недостатнім, оскільки необхідне ще прийняття рішення відповідної ради про її затвердження. Це повинно відбутися вчасно – до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування виготовленої нормативно грошової оцінки або змін. Це означає, що нормативно грошова оцінка або будь-які зміни нормативно грошової оцінки мають бути затверджені до 15.07.2024 р.
Враховуючи зазначене, Замовником торгів було встановлено саме такі строки надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі.
Площа
Дата подання: 19 квітня 2024 15:28
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:50
Шановний замовнику, просимо уточнити, яка площа з Технічної специфікації є площею надання послуг та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки: "загальна площа" чи "в межах площа"?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що площа з Технічної специфікації є загальною площею надання послуг та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-012318-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:32320348
Дата подання: 07 травня 2024 02:00
Дата подання: 07 травня 2024 02:00
Скарга на рішення уповноваженої особи Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області зазначене у ПРОТОКОЛІ ВТ №24/05/02/01 від 02 травня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" (09401, Київська область, Білоцерківський район, селище Ставище, вул. Цимбала Сергія, буд. 8/1) у закупівлі зареєстрованій за ідентифікатором: № ИА-2024-04-16-012318-а, ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області).
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 09 травня 2024 15:39
рішення від 09.05.2024 №8238.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 15:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
167 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ" |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" |
295 000,00
UAH з ПДВ
|
295 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВ-ЗАХІД" |
536 666,67
UAH з ПДВ
|
536 666,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" #32320348 |
Відхилено |
167 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 13:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ" #44412672 |
Очікує рішення |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 10:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 травня 2024 00:00
|