Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
699 010,00 UAH
UA-2024-04-16-012285-a ● ca27bc24a4054f6ea1993ded1420ad8b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:21 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:21 |
Очікувана вартість: | 699 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 990,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Київ, пл. Солом’янська, 1,
- м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9,
- м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
Кількість: 5 (найменувань):
1. Туалетний папір білий рул 2000
2. Туалетний папір сірий рул 5000
3. Рушники паперові пак 2000
4. Папір туалетний "Обухів 65" (або еквівалент) рул 10000
5. Серветки барні пач 2000
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 699 010,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2024 до 00:00 год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 36 Особливостей: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Київ, пл. Солом’янська, 1,
- м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9,
- м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
Кількість: 5 (найменувань):
1. Туалетний папір білий рул 2000
2. Туалетний папір сірий рул 5000
3. Рушники паперові пак 2000
4. Папір туалетний "Обухів 65" (або еквівалент) рул 10000
5. Серветки барні пач 2000
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 699 010,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2024 до 00:00 год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 36 Особливостей: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 рулон
Туалетний папір білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
5000 рулон
Туалетний папір сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
2000 пакунок
Рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
10000 рулон
Папір туалетний "Обухів 65" (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
2000 рулон
Серветки барні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 17:12 |
ВТ_з особливостями_папір_2024_нова_редакція.doc | |
22 квітня 2024 17:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями папір_нова_редакція.doc | |
22 квітня 2024 17:12 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення від 22.04.2024.doc | |
16 квітня 2024 16:46 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
16 квітня 2024 16:46 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
16 квітня 2024 16:46 |
Проект_договору.doc |
22 квітня 2024 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 17:12 |
ВТ_з особливостями_папір_2024_нова_редакція.doc
|
|||
22 квітня 2024 17:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями папір_нова_редакція.doc
|
|||
22 квітня 2024 17:12 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення від 22.04.2024.doc
|
|||
16 квітня 2024 16:46 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc
|
|||
16 квітня 2024 16:46 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
|
|||
16 квітня 2024 16:46 |
Проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 квітня 2024 09:30
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:18
Просимо вилучити вимогу з тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують стосунки із виробником. Серед товару, що вимагається є продукція іноземного походження (ТМ Selpak), яка широко представлена у торгівельних мережах "Епіцентр", "РОЗЕТКА.ЮА" і тому подібних. Для учасника не є обов'язковим співпраця з виробником або офіційними представниками виробника для можливості реалізації продукції іноземного виробництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Документи, що підтверджують якість товару
Дата подання: 20 квітня 2024 09:34
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:18
Просимо вилучити вимогу з тендерної документації щодо надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікат відповідності виробника про якість). Серед товару, що вимагається є продукція іноземного походження (ТМ Selpak). На даний вид товару можливим є лише надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи так як сертифікація продукції не є обов'язковою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Документи, що не стосуються предмета закупівлі
Дата подання: 20 квітня 2024 09:36
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:18
Просимо вилучити з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Предметом закупівлі є туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, а не продукти харчування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Копія асортиментного переліку товару
Дата подання: 20 квітня 2024 09:39
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:18
Прохання надати роз'яснення що мається на увазі під "Копія асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженим на те органом або структурою"? Даний документ не стосується предмету закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-012285-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 17 травня 2024 10:44
Дата подання: 17 травня 2024 10:44
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 20 травня 2024 16:35
рішення від 20.05.2024 № 8759.pdf
Дата публікації: 20 травня 2024 16:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ |
549 290,00
UAH з ПДВ
|
549 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД" |
624 160,00
UAH з ПДВ
|
581 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
667 020,00
UAH з ПДВ
|
581 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАЦЕВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ |
694 060,00
UAH з ПДВ
|
585 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ #2348304813 |
Переможець |
549 290,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 18:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 17:16
|