Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)
Очікувана вартість
51 363 720,86 UAH
UA-2024-04-16-012188-a ● b58e5cdbccb04e84a77f17896aa24406
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна 0487293544 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 12:09 |
Очікувана вартість: | 51 363 720,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513 637,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 256000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.8 Договору. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору, після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2024 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2024 16:53 |
3. Перелік змін до ТД 13.05.docx | |
13 травня 2024 16:53 |
2. ТД кап. ремонт дорог (зміни 13.05.docx | |
06 травня 2024 15:17 |
3. Перелік змін до ТД 06.05.docx | |
01 травня 2024 10:14 |
3. Перелік змін до ТД 01.05.docx |
13 травня 2024 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
13 травня 2024 16:53 |
3. Перелік змін до ТД 13.05.docx
|
|||||||||||||||
13 травня 2024 16:53 |
2. ТД кап. ремонт дорог (зміни 13.05.docx
|
|||||||||||||||
06 травня 2024 15:17 |
3. Перелік змін до ТД 06.05.docx
|
|||||||||||||||
01 травня 2024 10:14 |
3. Перелік змін до ТД 01.05.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання
Дата подання: 23 квітня 2024 12:43
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:40
Відповідно до умов ТД У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Просимо деталізувати яку саме "виписку" необхідно подати?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення!
За результатами розгляду уточнено вимогу ТД, слід надати копію балансової або інфентарізаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника
За результатами розгляду уточнено вимогу ТД, слід надати копію балансової або інфентарізаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника
Працівники
Дата подання: 23 квітня 2024 12:46
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:44
Відповідно до умов тедерної документації в чинній редакції заборонено залучати працівників за цивільно-правовим договором. Просимо прибрати дані дискримінаційні умови.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, тендерну документацію доповнено можливістю залучення працівників згідно цивільно-правових угод
Працівники
Дата подання: 23 квітня 2024 16:20
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:47
Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації учасник зобов’язаний зазначити в листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт інформацію зокрема, про «зварювальника поліетиленових труб (1 особа або більше)», а також надати на такого працівника «копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації». Звертаємо увагу Замовника на той факт, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", який призначений для застосування всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників не містить такої професійної назви роботи як «зварювальник поліетиленових труб». Найближче подібне визначення – це «Зварник пластмас», який відноситься до Підкласу КП 8232 Робітники, що обслуговують устаткування з виробництва продукції з пластика. З огляду на вищевказане, просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації шляхом внесення наступних змін в Тендерну документацію: в п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вказати в листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт інформацію зокрема, про «Зварник пластмас (1 особа або більше)». Також вказати «До Листа мають бути надані:
- копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації для наступних працівників Учасника, зазначених у довідці, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: електрогазозварника, Зварника пластмас, кранівника.». Або взагалі виключити з тексту Тендерної документації вимогу щодо підтвердження наявності «зварювальника поліетиленових труб (1 особа або більше)» в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення!
Вимогу щодо зварювальника поліетиленових труб прибрана з ТД
Вимогу щодо зварювальника поліетиленових труб прибрана з ТД
ISO 9001:2015
Дата подання: 01 травня 2024 11:35
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:20
Шановний Замовник, відповідповідно до умов ТД учасник зобов'язаний подати у складі пропозиції "Сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT)". Разом з тим, на сьогоднішній день в Україні діє національний стандарт "ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)" затверджений Наказом від 31.12.2015 № 221. Просимо усунути невідповідність в ТД шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Працівники
Дата подання: 01 травня 2024 17:09
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:04
Шановний Замовник! Відповідно до умов ТД, а саме п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, в листі з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, вимагається зазначити інформацію про наявність працівників:
- електрогазозварника (1 особа або більше);
- машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку.
Перелік мінімально необхідної техніки зазначено в п. 1.3. додатку 1 до ТД.
В умовах дії правового режиму воєнного стану, на території України дедалі гостріше відчувається наявність кадрового дефіциту.
Враховуючи зазначене, просимо надати роз"яснення або внести відповідні зміни до ТД, щодо можливості залучення однієї особи для керування декількома одининцями техніки, для яких визначено ідентичні кваліфікаційні вимоги до працівника. Наприклад, залучення однієї особи для керування автомобіля бортового та автомобіля-самоскида; однієї особи для екскаватора, машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів та навантажувача; однієї особи для катка дорожнього масою 8т та катка дорожнього масою 13т.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Тендерною документацією та проєктом договору на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» передбачено виконання будівельних робіт за п’ятьма чергами згідно календарного графіку виконання робіт, який складатиметься на етапі укладання Договору.
З урахуванням черговості виконання робіт і необхідності застосування значної кількості обладнання та механізмів, можливість залучення однієї особи для керування декількома одиницями техніки здійснюється з обґрунтуванням необхідності додержання технології будівельних процесів, визначених нормативними документами та календарного графіку виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» .
Керуючись пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником вимагається надання інформації машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, враховуючи черговість виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг, учасник закупівлі самостійно на свій розсуд встановлює кількість працівників, необхідних для керування технікою.
Тендерною документацією та проєктом договору на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» передбачено виконання будівельних робіт за п’ятьма чергами згідно календарного графіку виконання робіт, який складатиметься на етапі укладання Договору.
З урахуванням черговості виконання робіт і необхідності застосування значної кількості обладнання та механізмів, можливість залучення однієї особи для керування декількома одиницями техніки здійснюється з обґрунтуванням необхідності додержання технології будівельних процесів, визначених нормативними документами та календарного графіку виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» .
Керуючись пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником вимагається надання інформації машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, враховуючи черговість виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг, учасник закупівлі самостійно на свій розсуд встановлює кількість працівників, необхідних для керування технікою.
загальні положення
Дата подання: 10 травня 2024 21:13
Дата відповіді: 13 травня 2024 16:51
Шановний Замовник.
Пунктом І Тендерної документації, Затвердженої рішенням уповноваженої особи Одеської філії ДП «АМПУ» від 06.05.2024 року зі змінами, визначено, що Тендерну документацію сформовано Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022. Проте, на даний час, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, діє в редакції закону від 19.04.2024.
Просимо усунути виявлені недоліки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що Тендерну документацію із закупівлі - «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування), затверджено відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме згідно до приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – (зі змінами) та п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) (зі змінами).
Крім того, зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII набрав чинності саме 25.12.2015 р.. Зміни, які вносяться до вищезазначеного Закону відображаються на офіційному порталі Верховної Ради України (останні зміни набрали чинності від 19.04.2024 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/ed20240419#Text).
Також, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 Кабінетом Міністрів України, було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», яким також керується Замовник під час проведення публічних закупівель.
З огляду вище викладеного, інформуємо, що на період дії воєнного стану в Україні, чинним законодавством у сфері публічних закупівель є основне його джерело це - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - (зі змінами), а також Постанова Кабінету Міністрів від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості) (зі змінами), згідно до якого затверджена Тендерна документація Замовника.
Повідомляємо, що Тендерну документацію із закупівлі - «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування), затверджено відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме згідно до приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – (зі змінами) та п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) (зі змінами).
Крім того, зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII набрав чинності саме 25.12.2015 р.. Зміни, які вносяться до вищезазначеного Закону відображаються на офіційному порталі Верховної Ради України (останні зміни набрали чинності від 19.04.2024 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/ed20240419#Text).
Також, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 Кабінетом Міністрів України, було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», яким також керується Замовник під час проведення публічних закупівель.
З огляду вище викладеного, інформуємо, що на період дії воєнного стану в Україні, чинним законодавством у сфері публічних закупівель є основне його джерело це - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - (зі змінами), а також Постанова Кабінету Міністрів від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості) (зі змінами), згідно до якого затверджена Тендерна документація Замовника.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро