Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
77 582,40 UAH
UA-2024-04-16-011457-a ● 83fdd532788741c2bcd3e0833dc31b8c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Смілянської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 21380774 |
Вебсайт: | http://smila-school10.edukit.ck.ua |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Лобачевського, 2 |
Контактна особа: |
Людмила Ситник +380671547735 school10_buhgalterija@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 16:07 |
Очікувана вартість: | 77 582,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 387,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Без розподілу
Без розподілу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16163 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20705, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Лобачевського 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару після належним чином оформленого Акта за розрахунковий період по мірі надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 16:30 |
Зміни до ТД.pdf | |
17 квітня 2024 16:30 |
Протокол 19.pdf | |
17 квітня 2024 13:17 |
Тендерна документація по ЕЕ в новій редакції.docx | |
16 квітня 2024 16:12 |
Тендерна документація по ЕЕ.docx |
17 квітня 2024 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2024 16:30 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 16:30 |
Протокол 19.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 13:17 |
Тендерна документація по ЕЕ в новій редакції.docx
|
||||||
16 квітня 2024 16:12 |
Тендерна документація по ЕЕ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація, розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції п.1 Примітка
Дата подання: 16 квітня 2024 17:06
Дата відповіді: 17 квітня 2024 13:05
Шановний Замовник. п.28 Постанови №1178 від 12.10.2022 р. доповнено абзацом згідно Постанови КМ №382 від 02.04.2024 р., а саме «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Прошу внести зміни в Тендерну документацію, розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції п.1, а саме Примітка, згідно Постанови КМ №382 від 02.04.2024 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. Буде внесено зміни до тендерної документації
Вимога прибрати порушення
Дата подання: 17 квітня 2024 12:24
Дата відповіді: 17 квітня 2024 13:05
Шановний Замовнику! Ми є учасником, який планує та розглядає можливу потенційну участь у Вашій закупівлі. Але звернули нашу увагу, що у тендерній документації Вами зазначено наступне: «Розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Ц=(К х Цпрогн.рдн. + Тпер+Впосг) х 1,2 за 1 грн/кВт*год. де 1,2 - урахування ПДВ (у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, у формулі замість 1,2 зазначається 1); Цпрогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за березень 2024 року за 1 кВт*год без ПДВ (3,08953 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними АТ «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua,з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1). Тпер‒ тариф послуг оператора системи передачі (ціна регульованих послуг, яка затверджена регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови від 09.12.2023 від № 2322 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2024 рік»),грн/кіловат-година без ПДВ; Впосг‒ вартість послуг Учасника, що включає усі витрати Учасника, які необхідні для виконання Учасника умов цього Договору, в тому числі на сплату митних тарифів, податків, зборів та інших платежів, інших витрат, які понесе Учасника у зв’язку з виконанням Договору. Впосг, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною.
Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення Впосг– вартість послуг Учасника. *Примітка. Впосгне може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна. Не може бути визначений переможцем Учасник, який розрахував ціну своєю пропозиції не у відповідності до вимог даного пункту Тендерної документації, в тому числі визначив маржу у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону) як від’ємну величину.". Звертаємо Вашу увагу, що прийнято Постанову КМУ від 02 квітня 2024 р. №382, яка набула чинності 09.04.2024р., де внесено зміни до Постанови № 1178, зокрема : «11) пункт 28 доповнити абзацом такого змісту: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.». Електронне посилання: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanov-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-24-liutoho-2016-r-166-i-vid-12-t202424 Отже, будь-які умови, що суперечать даному визначенню підзаконно нормативно-правового акту вважається незаконним та відноситься до суттєвого порушення у сфері публічних закупівель.
Також, звертаємо Вашу увагу, що наявність таких дискримінаційних вимог в складі ТД спрямована на забезпечення участі та перемоги в цій процедурі одного, учасника. Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки встановлює очевидно дискримінаційні вимоги ТД, спрямовані на досягнення єдиного результату – забезпечення участі і визнання переможцем конкретно визначеного Учасника. Нагадуємо, що за такі порушення Замовникам передбачається адміністративна відповідальність за порушення статті 164-14 КпАП та передбачає покарання у вигляді штрафів. Окрім того, що при зверненні до органів ДАСУ буде встановлено порушення і Вас зобов’яжуть вчинити дії для їх усунення, то, у зв’язку з цим, можуть бути певні незручності для Вас у проведенні подальшої закупівлі, підписанні договору з можливим переможцем, виконанні умов договору та змушені будете проводити нову закупівлю, якщо вже етап укладення договору пройшов. Беручи до уваги вищевикладене, ми вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, у зв’язку із, внесенням до нього змін. Дякуємо за увагу та сподіваємось на взаєморозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. Буде внесено зміни до тендерної документації
Вимога прибрати всі ІСО з ТД
Дата подання: 17 квітня 2024 12:25
Дата відповіді: 17 квітня 2024 13:05
Доброго дня. Шановний Замовнику, Вважаємо, що тендерну документацію розроблено з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, в пункті 7 «Інші документи (подаються окремими файлами PDF-формату)» зазначено, що, «Учасник зобов’язаний мати функціонуючу систему управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність системи управління якістю, яка охоплює усі види діяльності, що плануються ним до виконання, а саме: сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародному стандарту ISO 9001:2015). Якщо система управління якістю не сертифікована – учасник надає задокументовану інформацію відносно наявності системи управління якістю, що вимагається ДСТУ ISO 9001:2015/ ISO 9001:2015.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупів лі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». В зазначеному вище національному стандарті для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 немає жодної згадки про надання зазначеного вище сертифікату ДСТУ ISO. Отже, керуючись чинним законодавством України, наголошуємо, що Замовник неправомірно встановив таку оскаржувану вимогу до предмета закупівлі, чим порушив пункт 29 Особливостей. Також, звертаємо Вашу увагу, що наявність таких дискримінаційних вимог в складі ТД спрямована на забезпечення участі та перемоги в цій процедурі одного, учасника. Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки встановлює очевидно дискримінаційні вимоги ТД, спрямовані на досягнення єдиного результату – забезпечення участі і визнання переможцем конкретно визначеного Учасника. У випадку не внесення змін до тендерної документації, а саме - прибирання завідомо дискримінаційних вимог (сертифікату ISO) ми будемо змушені звернутися до АМКУ. Практика АМКУ з питань сертифікатів ISO незмінна та нашу скаргу буде задоволено.
Просимо розглянути Рішення АМКУ від 02.04.2024 №5922, яке зазначено у закупівлі під ідентифікатором № - UA-2024-03-19-008889-a. В якому було встановлено - порушення Замовника щодо встановлення вимог до учасників з приводу надання таких сертифікатів. Цитуючи рішення: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть вищезазначені сертифікати, видані органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації саме "постачання електроенергії" та нададуть документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. Буде внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОППОЗИТ" |
71 348,08
UAH з ПДВ
|
71 348,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОППОЗИТ" #41293755 |
Переможець |
71 348,08
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 17:43
|
Договір 17.pdf | укладений |
07 травня 2024 17:40
|