Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 570 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
16 квітня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 2. (п.47 для учасників та переможця).doc | |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc | |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx | |
16 квітня 2024 16:34 |
Тендерна документація.rtf | |
16 квітня 2024 16:34 |
Оголошення.doc | |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx | |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 5 (Проект договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000080 ● b312d2bb13cf45f2af6a1d5a0061e768
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 41-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-16-010756-a, яку проводить Франківська районна адміністрація Львівської міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 17:18:20
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з озеленення та утримання зелених насаджень на території Франківського району м.Львова, 2 лоти: Лот №1 – Послуги з покосу газонів скверів та висадка квіткових рослин, забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова. Лот №2 –Послуги з покосу газонів вулиць на території Франківського району м. Львова» (код за ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-010756-a, яка проведена Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо визначення кратності покосів зазначених в Додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:32:59
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 22-05-2024 щодо закупівлі - ДК 021:2015: 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
м.Львова, 2 лоти: Лот №1 – Послуги з покосу газонів скверів та висадка квіткових рослин, забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова. Лот №2 –Послуги з покосу газонів вулиць на території Франківського району м. Львова ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-010756-a у межах проведення моніторингу UA-M-2024-05-20-000080 повідомляємо наступне:
Відповідно до Положення про Франківську районну адміністрацію, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 зі змінами: Франківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений власними потребами з дотриманням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема: Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 року №105, а також, беручи до уваги «Регламенти по догляду за газонами» розроблені працівниками управління екології та природніх ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (лист від 05.12.2023 №4-2402-56123 додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено із врахуванням потреби у закупівлі послуг відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі використовувались ціни попередньо укладених договорів за результатами проведеної процедури закупівлі з врахуванням прогнозованих макропоказників на 2024 рік на основі фактичного виконання за 2023 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з урахуванням зростання мінімальної заробітної плати у 2024 році, тощо (кошторисний розрахунок додається). Очікувана вартість закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2024 рік (ухвала Львівської міської ради від 27.12.2023 №4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік»).
При визначенні кратності покосів замовник керувався Правилами утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 року №105, де кратність покосу залежить від типу газонів, призначення та складу травосуміші (п.9.5.5.2.), а також, беручи до уваги, «Регламенти по догляду за газонами». Отже, враховуючи вищезгадані Правила, рекомендації, кратність покосів минулих періодів та наявність фінансування визначено кратність покосів у 2024 році.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-17 14:07:53
запит щодо висновку
За результатом моніторингу Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області за унікальним номером UA-M-2024-05-20-000080 зазначено: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, внаслідок укладання договору станом на момент проведення моніторингу, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин з ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” (лот 2), враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник, Франківська районна адміністрація Львівської міської ради, проаналізувавши висновок моніторингу, не погоджується із висновком моніторингу, оскільки відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати скан-копію штатного розпису. Учасник ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надає штатний розпис (документ із номером 17/04 від 23.04.2024 року). У висновку моніторингу зазначено в складі тендерної пропозиції надано інформацію про штатний розпис листом від 23.04.2024 №17/04, направленим на Франківську районну адміністрацію Львівської міської ради, підписаним керівником товариства, а не скан-копію штатного розпису, який затверджений керівником товариства, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Варто зазначити, що у вимогах тендерної документації не міститься вимог щодо оформлення штатного розпису. Також ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» є юридичною особою приватного права та на нього не поширюються вимоги Наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року № 57, тому вимоги та форма штатного розпису можуть бути довільними. Також, у пункті 2 Розділу 3 тендерної документації міститься Перелік формальних помилок, серед яких є Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону №922. Надання інформації у такий спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції. Враховуючи аргументи, які викладені вище, Замовник вважає, що вимога Державної аудиторської служби України, щодо усунення порушень є незаконною, оскільки виявлені порушення не можуть бути підставою розірвання договору. Додатково зазначимо і те, що неможливо виправити порушення, якого не існує. Водночас усунення виявлених під час моніторингу закупівлі порушень має бути пропорційним щодо виявлених порушень. У висновку про результати моніторингу закупівлі відсутнє будь-яке посилання на неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується та є неспівмірним із вимогою про припинення договірних відносин з переможцем процедури закупівлі. Франківська районна адміністрація Львівської міської ради обґрунтовано вважає, що діяла у відповідності до вимог чинного законодавства і в даному випадку відсутні порушення в частині не відхилення замовником тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» та просить замінити висновок моніторингу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 24.06.2024 подано позовну заяву про оскарження висновку моніторингу |
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 380/13961/24 |
Дата відкриття провадження: | 08 липня 2024 |
Документи:
24 червня 2024 09:44
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 –Послуги з покосу газонів вулиць на території Франківського району м. Львова. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 210 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 21 050,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов договору. Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 2. (п.47 для учасників та переможця).doc |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx |
16 квітня 2024 16:34 |
Тендерна документація.rtf |
16 квітня 2024 16:34 |
Оголошення.doc |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx |
16 квітня 2024 16:34 |
Додаток 5 (Проект договору).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 596 000,00
UAH з ПДВ
|
2 596 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” |
3 197 085,01
UAH з ПДВ
|
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НЕВІНСЬКИЙ БОГДАН ЄВГЕНОВИЧ |
2 999 503,65
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3082217193 |
Відхилено |
2 596 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 17:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 14:49
|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” #43706951 |
Переможець |
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 16:10
|
ду 2 до 34-24.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 08:36
|
ду 2 до 34-24.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 14:35
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 11:31
|
угода 34-24.pdf | укладений |
15 травня 2024 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору у зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 34/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг, сума договору зменшується |
Номер договору про закупівлю: | 34/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повторне оприлюднення додаткової угоди 2 від 18.11.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 34/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |