Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 630 100,00 UAH
UA-2024-04-16-010652-a ● 2f9da56aa3034dee880cf35fe12efb0f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПРОКУРАТУРА У СФЕРІ ОБОРОНИ СХІДНОГО РЕГІОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 39969443 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Маяковського, буд. 21 |
Контактна особа: |
Андрій Чичкан +380505923350 mtzspos@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 630 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 150,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Бензин А-95-Євро5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 літр
Дизельне паливо ДП-З- Євро5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 15:41 |
ТД_А95_ДП_0424.pdf | |
16 квітня 2024 15:41 |
Дод_4_проект договору А95_0424.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-16-010652-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44838860
Дата подання: 26 квітня 2024 10:09
Незаконна дискваліфікація.
Звертаємо увагу на незаконну дискваліфікацію економічно найбільш вигідної пропозиції за надуманими причинами що не передбачені тендерною документцією, зокрема вільне трактування Замовником н шкоду учаснику абревіатури АЗС . В розумінні Учасника АЗС це комплекс незалежних технічних засобів які збезпечують запрвку трнспортних засобів Замовника . Кількість тких незалежних засобів у м. Кам'янське становить 4 шт. У тендерній документації відсутні визначення бревіатури АЗС що суперечило б розумінню Учасника. Відповідно змовник дискваліфікував пропозицію Учасника послуговуючись власним упередженим трактування заначеної абревітури яке в порушення Закону України "Про публічні зкупівлі" з врахуванням Особливостей не опублікував на етапі публікації документції чим порушив право на рівноправну неупереджену оцінку пропозиції Учасників. Таке упереджене трактування не передбачене умовами тендерної документацї та законодавством призведе до надмірної витрати та / або зриву термінів постачання палива за зазначеною закупівлею .
Додатково звертаю увагу що тендерна документація не містить обмежень щодо адрес розтшування , тому використання інформації із сайту свідчить про розташування таких АЗС за однією дресою , не про клькість розташованих там АЗС , відповідно зусилля докладені Замовником відображають порушення прв Учасника через дисквліфікацію його економічно найбліьш вигідної пропозиції шляхом маніпулювання термінами що не встановленій умовми Тендерної документації та шляхом висловлення вимог , зокрема щодо дрес розташування , що не були опублікованні. Вимагаємо виправити зазначені порушення законодвства
Розгорнути
Згорнути
Додатково звертаю увагу що тендерна документація не містить обмежень щодо адрес розтшування , тому використання інформації із сайту свідчить про розташування таких АЗС за однією дресою , не про клькість розташованих там АЗС , відповідно зусилля докладені Замовником відображають порушення прв Учасника через дисквліфікацію його економічно найбліьш вигідної пропозиції шляхом маніпулювання термінами що не встановленій умовми Тендерної документації та шляхом висловлення вимог , зокрема щодо дрес розташування , що не були опублікованні. Вимагаємо виправити зазначені порушення законодвства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2024 13:06
Відповідно до Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон № 909), яким уточнено законодавчі норми щодо оподаткування акцизним податком операцій з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, а також розширено перелік платників акцизного податку.
Відповідно до п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Кодексу платником акцизного податку є особа – суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.
Об'єктом оподаткування акцизним податком є, зокрема, операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 Кодексу).
Згідно з абзацом третім п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це, зокрема, фізичний відпуск з автозаправної станції та/або автомобільної газозаправної станції товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
Визначення таких понять, як автозаправна станція, автомобільна газозаправна станція та автомобільний газозаправний пункт передбачено пунктом 1.2 розділу І Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.12.2005 № 376 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.03.2006 за № 291/12165) (далі – Інструкція). Відповідно до визначених у Інструкції понять: автозаправна станція – це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі – АЗС).
Паливороздавальні колонки — це комплекс пристроїв, управління якими веде оператор АЗС або ж вони працюють у режимі самообслуговування, тому 4 паливороздавальні колонки зосереджені на одній АЗС, за одною адресою, , які є один комплексом АЗС, не можуть вважатися трьома різними АЗС на території м. Кам'янське.
Також повідомляємо, що дані, щодо наявності однієї АЗС за адресою ДНIПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., м.КАМ'ЯНСЬКЕ, ЗАВОДСЬКИЙ Р-Н, проспект Аношкіна, буд. 8а, взяті з сайту за посиланням https://okko.ua/fuel-map, також підтверджені Вами у довідці від 15.04.2024 «Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних» що міститься у файлі Технічні вимоги.pdf на сторінці 27. Де чітко зазначено одна АЗС за адресою ДНIПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., м.КАМ'ЯНСЬКЕ, ЗАВОДСЬКИЙ Р-Н, проспект Аношкіна, буд. 8а.
Державним комітетом України у справах містобудування і архітектури наказом від 17.04.1992 №44 зі змінами затверджені «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень ДБН 360-92**».
У таблиці 7.8 наказу вказано: «Класифікація АЗС за потужністю та технологічними рішеннями» визначені типи АЗС за їх технологічними рішеннями, та у Примітка 2. Вказано : «Одна ПРК може мати від 1 до 10 роздавальних пістолетів в залежності від кількості пального та відсіків у резервуарі. При цьому в розрахунках потужності АЗС приймається заправляти більше двох автомобілів на одну ПРК одночасно, незалежно від кількості пістолетів у ній.»
У пункті 7.61 цього наказу зазначено «Розміщення нових та реконструкцію існуючих АЗС необхідно здійснювати з дотриманням санітарних розривів та протипожежних відстаней від найближчої з споруд АЗС до найближчих будинків, споруд та інженерних мереж у відповідності з таблицею 7.9* та додатком 8.3* з урахуванням правил безпеки дорожнього руху. Відстані обчислюються від найближчого з вибухонебезпечних пристроїв та джерел забруднення споруд АЗС - стін наземних резервуарів палива та корпусів паливороздавальних колонок (далі - ПРК), технологічних колодязів, дихальних пристроїв підземних резервуарів, витяжних вентиляційних шахт аварійних резервуарів та очисних споруд, вузла зливу палива у резервуари».
У пункті 7.17 цього наказу зазначено «Станції технічного обслуговування і автозаправочні станції (АЗС) для обслуговування заміського автотранспорту необхідно розміщувати біля автомобільних доріг (АЗС, як правило, з двох боків) при в'їздах у населені пункти або при виїздах з них, суміщуючи з готелями, ресторанами та іншими будинками дорожньо-транспортної служби. Розмір ділянки станцій технічного обслуговування і автозаправочних станцій повинен прийматися залежно від їх класу у межах 0,3 - 0,5 га. Біля в'їздів у найзначніші, значні і великі міста необхідно передбачати мийні пункти».
У пункті 7.58 цього наказу зазначено «Земельні ділянки, відведені для будівництва АЗС, розміщують поза межами червоних ліній вулиць або частково в їх межах, якщо містобудівною документацією ця територія не передбачена для розширення проїжджої частини вулиці на перспективу»
З наведеного вище встановлено, що паливороздавальна колонка (далі - ПРК), є складовим об’єктом АЗС та не може визначатись як окремий будівельний об’єкт, який має поштову адресу та під який окремо виділена земельна ділянка.
Тому рішення щодо дискваліфікації пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" вважаємо обґрунтованим та правомірним.
Відповідно до п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Кодексу платником акцизного податку є особа – суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.
Об'єктом оподаткування акцизним податком є, зокрема, операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 Кодексу).
Згідно з абзацом третім п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це, зокрема, фізичний відпуск з автозаправної станції та/або автомобільної газозаправної станції товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
Визначення таких понять, як автозаправна станція, автомобільна газозаправна станція та автомобільний газозаправний пункт передбачено пунктом 1.2 розділу І Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.12.2005 № 376 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.03.2006 за № 291/12165) (далі – Інструкція). Відповідно до визначених у Інструкції понять: автозаправна станція – це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі – АЗС).
Паливороздавальні колонки — це комплекс пристроїв, управління якими веде оператор АЗС або ж вони працюють у режимі самообслуговування, тому 4 паливороздавальні колонки зосереджені на одній АЗС, за одною адресою, , які є один комплексом АЗС, не можуть вважатися трьома різними АЗС на території м. Кам'янське.
Також повідомляємо, що дані, щодо наявності однієї АЗС за адресою ДНIПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., м.КАМ'ЯНСЬКЕ, ЗАВОДСЬКИЙ Р-Н, проспект Аношкіна, буд. 8а, взяті з сайту за посиланням https://okko.ua/fuel-map, також підтверджені Вами у довідці від 15.04.2024 «Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних» що міститься у файлі Технічні вимоги.pdf на сторінці 27. Де чітко зазначено одна АЗС за адресою ДНIПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., м.КАМ'ЯНСЬКЕ, ЗАВОДСЬКИЙ Р-Н, проспект Аношкіна, буд. 8а.
Державним комітетом України у справах містобудування і архітектури наказом від 17.04.1992 №44 зі змінами затверджені «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень ДБН 360-92**».
У таблиці 7.8 наказу вказано: «Класифікація АЗС за потужністю та технологічними рішеннями» визначені типи АЗС за їх технологічними рішеннями, та у Примітка 2. Вказано : «Одна ПРК може мати від 1 до 10 роздавальних пістолетів в залежності від кількості пального та відсіків у резервуарі. При цьому в розрахунках потужності АЗС приймається заправляти більше двох автомобілів на одну ПРК одночасно, незалежно від кількості пістолетів у ній.»
У пункті 7.61 цього наказу зазначено «Розміщення нових та реконструкцію існуючих АЗС необхідно здійснювати з дотриманням санітарних розривів та протипожежних відстаней від найближчої з споруд АЗС до найближчих будинків, споруд та інженерних мереж у відповідності з таблицею 7.9* та додатком 8.3* з урахуванням правил безпеки дорожнього руху. Відстані обчислюються від найближчого з вибухонебезпечних пристроїв та джерел забруднення споруд АЗС - стін наземних резервуарів палива та корпусів паливороздавальних колонок (далі - ПРК), технологічних колодязів, дихальних пристроїв підземних резервуарів, витяжних вентиляційних шахт аварійних резервуарів та очисних споруд, вузла зливу палива у резервуари».
У пункті 7.17 цього наказу зазначено «Станції технічного обслуговування і автозаправочні станції (АЗС) для обслуговування заміського автотранспорту необхідно розміщувати біля автомобільних доріг (АЗС, як правило, з двох боків) при в'їздах у населені пункти або при виїздах з них, суміщуючи з готелями, ресторанами та іншими будинками дорожньо-транспортної служби. Розмір ділянки станцій технічного обслуговування і автозаправочних станцій повинен прийматися залежно від їх класу у межах 0,3 - 0,5 га. Біля в'їздів у найзначніші, значні і великі міста необхідно передбачати мийні пункти».
У пункті 7.58 цього наказу зазначено «Земельні ділянки, відведені для будівництва АЗС, розміщують поза межами червоних ліній вулиць або частково в їх межах, якщо містобудівною документацією ця територія не передбачена для розширення проїжджої частини вулиці на перспективу»
З наведеного вище встановлено, що паливороздавальна колонка (далі - ПРК), є складовим об’єктом АЗС та не може визначатись як окремий будівельний об’єкт, який має поштову адресу та під який окремо виділена земельна ділянка.
Тому рішення щодо дискваліфікації пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" вважаємо обґрунтованим та правомірним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 611 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
1 629 000,00
UAH з ПДВ
|
1 619 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Відхилено |
1 611 800,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Переможець |
1 619 700,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 17:11
|
договір_УПЦ_1127_140524_А95_ДП.pdf | укладений |
14 травня 2024 17:10
|