Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – Печиво здобне листкове прямокутної форми; Лот 2 – Печиво затяжне зі смаком пряженого молока; Лот 3 – Печиво здобне листкове у вигляді «подушечки».
Очікувана вартість
13 143 900,00 UAH
UA-2024-04-16-010277-a eae351551a234891a4038a0e11261a45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Євгенійович

+380502287232 oficerzakupok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Денис Євгенійович
+380502287232
oficerzakupok@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 13 143 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Тендерна документація

16 квітня 2024 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 15:27
Оголошення _печиво.docx
16 квітня 2024 15:27
ПРОЄКТ_ТИПОВОГО_ДОГОВОРУ_ПРОДОВОЛЬЧЕ_кінцевий_печиво.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог та пакування товару
Дата подання: 18 квітня 2024 16:35
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:01
Доброго дня! 1) Згіндо технічних вимог вказані терміни придатності печива - 12 місяців. Згідно ДСТУ 3781:2014, термін придатності може складати - 6 місяців. Чи допускається термін придатності 6 місяців згідно ДСТУ 3781:2014 ? 2) Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі, договору про закупівлю, розділ 2, абзац 4 - "Вантаж повинен бути укладений на піддони розміром 1200х800 мм, висотою 1200 мм " Чи допускається коригування висоти палети з готовою продукцією до 1800 мм ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1) Термін придатності 12 місяців, як це визначено Технічними вимогами.
2) Ні, не допускається.
Щодо поставки товар
Дата подання: 19 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:00
Доброго дня! Прошу підказати щодо поставки товару. Договір 6 розділ 3 абзац "Поставка товару на склад Замовника з подальшим транспортуванням (перевезенням) до підрозділів Національної гвардії України, які визначені в заявці... Прошу пояснити, поставка товару здійснюється тільки на склади Замовника. Чи додатково зі складів Замовника потрібно розвозити продукцію до підрозділів Національної гвардії України ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Поставка товару визначена розділом 6, пунктами 6.1 та 6.2 проєкту Договору. Відповідно поставка товару буде здійснюватися відповідно до прописаних умов.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Печиво здобне листкове прямокутної форми
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 550 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22 750,00 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

70000 кг
Печиво здобне листкове прямокутної форми
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 жовтня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»" 3 851 400,00
UAH з ПДВ
3 851 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 травня 2024 18:18
Електронний підпис
01 травня 2024 18:06
Статут ТОВ ФІРМА ГРОНА.pdf
01 травня 2024 18:06
Платіжна інструкція.pdf
01 травня 2024 18:06
Декларація виробника.pdf
01 травня 2024 18:06
Виписка Грона 2023.pdf
29 квітня 2024 17:21
Електронний підпис
29 квітня 2024 17:17
Лист відкгук 2144.pdf
23 квітня 2024 15:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 15:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 15:40
ТТН ВЧ1492.pdf
23 квітня 2024 15:40
Потужність.pdf
23 квітня 2024 15:40
Довідка про виробника.pdf
23 квітня 2024 15:40
Лист не є санкції сша.pdf
23 квітня 2024 15:40
Лист не є банкрутом.pdf
23 квітня 2024 15:40
договір 53- 24 від 11 04 2024.pdf
23 квітня 2024 15:40
договір 64-24 від 20.02.2024.pdf
23 квітня 2024 15:40
Видаткова 80 від 25 02 2024.pdf
23 квітня 2024 15:40
Договір оренди (нерух).pdf
23 квітня 2024 15:40
Видаткова 79 від 25 02 2024.pdf
23 квітня 2024 15:40
видаткова 200 ВН ВЧ1492.pdf
23 квітня 2024 15:40
Лист про ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»"
#21178239
Переможець 3 851 400,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2024 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 12:10

Вимога про усунення невідповідностей

Документи відповідно п. 1, п. 3 Додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» та п. 2 Додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги» надані НЕ в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 документи визначені відповідно Додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» п. 1, а саме: зазначити в гарантійному листі найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. Відповідно Додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» п. 3, а саме: зазначити в гарантійному листі країну походження товару. Відповідно Додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги» п. 2, а саме: оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа.

Документи

30 квітня 2024 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2024 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»"
#21178239
3 851 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2024 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 12:09
№ 74-ПЗ від 06.05.2024 печиво 1.3 лот (штрх)_compressed.pdf укладений
06 травня 2024 13:38