Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень) (Послуги з управління відходами категорії (18 01 03*), збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій)
Очікувана вартість
1 549 350,00 UAH
UA-2024-04-16-009593-a ● 02e091bc01644a8e96ba3c1690b49333
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Лілія Нестеренко +380487376932 lilydaloz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НЕФРОЛОГІЇ ТА ДІАЛІЗУ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01111138 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:39 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:39 |
Очікувана вартість: | 1 549 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 493,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30150 кілограм
Послуги з управління відходами категорії (18 01 03*), збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами актів наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця з відстроченням платежу 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту підписання акту, або не пізніше 3 днів з моменту надходження фінансування Замовнику на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:03 |
Додаток 3 ТД – Нова редакція.docx | |
22 квітня 2024 14:03 |
ТД послуги – Нова редакція.docx | |
22 квітня 2024 14:03 |
Перелік змін.docx | |
18 квітня 2024 10:24 |
Додаток 2 ТД – Нова редакція.docx | |
18 квітня 2024 10:24 |
Перелік змін.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 8 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 6 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 5 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 4 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 1 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 9 ТД.docx | |
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 7 ТД.docx |
22 квітня 2024 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2024 14:03 |
Додаток 3 ТД – Нова редакція.docx
|
||||||
22 квітня 2024 14:03 |
ТД послуги – Нова редакція.docx
|
||||||
22 квітня 2024 14:03 |
Перелік змін.docx
|
||||||
18 квітня 2024 10:24 |
Додаток 2 ТД – Нова редакція.docx
|
||||||
18 квітня 2024 10:24 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 8 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 6 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 5 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 4 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 1 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 9 ТД.docx
|
||||||
16 квітня 2024 15:04 |
Додаток 7 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копія атестату виробництва?
Дата подання: 17 квітня 2024 10:11
Дата відповіді: 17 квітня 2024 15:48
Доброго дня!
Чинним законодаством не встановлену обов'язку суб'єктам господарювання мати атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
Чинне законодавство не визначає такого терміну як "стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами»".
Це вигадані речі.
Чи не могли б Ви будь ласка прибрати з тендерної документації незаконі вимоги які обмежують конкуренцію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації.
Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації.
Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
щодо протидії корупції
Дата подання: 17 квітня 2024 10:23
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:22
В тендерній документації ви вимагаєте надати копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату на системи управління щодо протидії корупції (відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою.
Разом з тим, відповідно до сфери застосування, цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності.
Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції, хоча організація може вибрати варіант розширення сфери застосування системи управління, долучивши до неї зазначену діяльність.
Вимоги цього стандарту є загальними і призначені для застосування всіма організаціями (або частиною організації), незалежно від типу, розміру та характеру діяльності, а також у державних, приватних або неприбуткових галузях економіки. Ступінь застосовності цих вимог залежить від чинників, зазначених у 4.1, 4.2 та 4.5.
Інформація для аналізу доступна за посилання: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=81667
Тобто публічні закупівлі, пов’язанні з антимонопольним законодавством та конкуренцією серед учасників.
Разом з тим, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, якщо Замовник здійснюючи закупівлю та потенційний учасник приймаючи в ній участь, вже повинні автоматично притримуватись таких принципів як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тоді постає питання, якщо цей стандарт застосовують лише до хабарництва для чого Ви вимагаєте такий сертифікат від учасників у складі пропозиції?
Ми вважаємо це дискримінаційною вимогою, яка призводить до обмеження конкуренції серед учасників та створення умов до не максимальної економії, не ефективності та не пропорційності
Чи не могли б Ви будь ласка прибрати з тендерної документації незаконні вимоги які обмежують конкуренцію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Додатку 2, з урахуванням інформації зазначеної в зверненні.
За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Додатку 2, з урахуванням інформації зазначеної в зверненні.
Щодо відповіді
Дата подання: 18 квітня 2024 10:49
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:23
Доброго дня, Шановний Учасник! Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації. Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Доброго дня. В такому випадку просимо замінити тендерну вимогу:
атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
На:
Атестат виробництва
Бо Ви наводите посилання на інші нормативні правові акти ніж відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник!
Відповідно до ч.2 ст. 17 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
1) дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами;
2) не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені;
3) вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону;
4) класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів;
5) забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів;
6) забезпечувати утримання в належному санітарному і технічному стані об’єктів оброблення відходів, забезпечувати дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки на них;
7) надавати місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади у сфері управління відходами інформацію про відходи та пов’язану з ними діяльність;
8) відшкодовувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну громадян України, навколишньому природному середовищу, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил управління відходами, відповідно до закону;
9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів;
10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону;
11) забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами;
12) призначати відповідальних осіб у сфері управління відходами;
13) виконувати інші обов’язки, передбачені законом.
Як вже зазначалося, Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації.
Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Відповідно до ч.2 ст. 17 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
1) дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами;
2) не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені;
3) вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону;
4) класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів;
5) забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів;
6) забезпечувати утримання в належному санітарному і технічному стані об’єктів оброблення відходів, забезпечувати дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки на них;
7) надавати місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади у сфері управління відходами інформацію про відходи та пов’язану з ними діяльність;
8) відшкодовувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну громадян України, навколишньому природному середовищу, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил управління відходами, відповідно до закону;
9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів;
10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону;
11) забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами;
12) призначати відповідальних осіб у сфері управління відходами;
13) виконувати інші обов’язки, передбачені законом.
Як вже зазначалося, Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації.
Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-009593-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 20 квітня 2024 16:56
Дата подання: 20 квітня 2024 16:56
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 17:24
рішення від 23.04.2024 № 7133.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 17:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 № 7688.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 13:25
рішення від 30.04.2024 № 7688.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
1 230 120,00
UAH з ПДВ
|
1 210 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
1 284 390,00
UAH з ПДВ
|
1 212 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
1 210 120,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 10:48
|