Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Швидкозмінний фронтальний навантажувач GENERAL X з щелепним ковшом та комплектом для керування гідравлікою на три секції МТЗ) «або еквівалент»
Очікувана вартість
1 233 000,00 UAH
UA-2024-04-16-008441-a ● 77b0da33ccbe4742ac98ad6cb8731954
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 34755720 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШАТИЛІВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Шмакова Світлана Миколаївна 380956201240 tender.blago.kharkov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:16 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 233 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
код ДК 021:2015 – 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Швидкозмінний фронтальний навантажувач GENERAL X з щелепним ковшом та комплектом для керування гідравлікою на три секції МТЗ) «або еквівалент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61020, Харківська обл., місто Харків, вулиця Шульженко Клавдії, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України - гривні у безготівковій формі, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Тип оплати - після оплата. Розрахунок за фактично надані Товари здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 13:32 |
перелік змін з 18.04.2024.docx | |
18 квітня 2024 13:32 |
Тендерна документація н.р..docx | |
18 квітня 2024 13:32 |
додаток 2 (нова редакція).docx | |
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 4.docx | |
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 5.docx | |
16 квітня 2024 14:24 |
03_Оголошення.odt | |
16 квітня 2024 14:24 |
проєкт договору Фронтальні ковшові навантажувачі.doc | |
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 1.docx |
18 квітня 2024 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 13:32 |
перелік змін з 18.04.2024.docx
|
|||
18 квітня 2024 13:32 |
Тендерна документація н.р..docx
|
|||
18 квітня 2024 13:32 |
додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 4.docx
|
|||
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 5.docx
|
|||
16 квітня 2024 14:24 |
03_Оголошення.odt
|
|||
16 квітня 2024 14:24 |
проєкт договору Фронтальні ковшові навантажувачі.doc
|
|||
16 квітня 2024 14:24 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прибрати вимогу про Сертифікат відповідності та протокол випробувань
Дата подання: 16 квітня 2024 20:58
Дата відповіді: 19 квітня 2024 13:24
Шановний Замовнику , просимо вас прибрати наступні вимоги із вашої технічної специфікації , а саме надання у складі пропозиції :сертифікату відповідності виданий уповноваженим органом (товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ)/ЄС);
· протоколу випробувань техніки, виданий уповноваженим органом;
, оскільки в законодавстві України не передбачено жодної норми та стандартів стосовно Швидкозмінних фронтальних навантажувачів для тракторів , а також не встановлено загального для всіх технічного регламенту за яким необхідно проводити випробування вищезазначеної техніки. З огляду на вишесказане , такі вимоги Замовника можно враховувати як дискримінаційні , тим паче вищезазначені документи визначені Замовником для подачі в тендерній документації , не можливо отримати в такий короткий термін. Враховуючи все вищезазначене Замовник зобовʼязаний внести зміни у тендерну документацію , так як в іншому випадку ми як потенційний Учасник торгів будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику , дякуємо за звернення.
п.4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Стаття 22. Тендерна документація
ч. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
п. 5ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
ч. 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту.
Якщо на продукцію поширюється дія хоча б одного технічного регламенту України - оцінка відповідності продукції вимогам даного технічного регламенту з наступним декларуванням відповідності-обов'язкова.
У випадку якщо учасник не зобов’язаний надавати будь -який документ такий учасник в праві надати пояснення (документ) щодо відсутності обов’язку надання зазначеного документу із посиланням на конкретні нормативно правові акти України. Метою кваліфікаційних та технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів , не порушено жодну норму законодавства.
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
п.4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Стаття 22. Тендерна документація
ч. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
п. 5ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
ч. 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту.
Якщо на продукцію поширюється дія хоча б одного технічного регламенту України - оцінка відповідності продукції вимогам даного технічного регламенту з наступним декларуванням відповідності-обов'язкова.
У випадку якщо учасник не зобов’язаний надавати будь -який документ такий учасник в праві надати пояснення (документ) щодо відсутності обов’язку надання зазначеного документу із посиланням на конкретні нормативно правові акти України. Метою кваліфікаційних та технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів , не порушено жодну норму законодавства.
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Дата подання: 18 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:29
Згідно з ч.4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, попри це в даному конкретному випадку Замовник включив до ТД вимогу: сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом (товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ)/ЄС) та протокол випробувань техніки, виданий уповноваженим органом, ЩО Є не об'єктивною та виключною, що в результаті скорочує коло потенційних учасників.
Хочемо нагадати, що:
1. ліцензія або дозвіл на провадження виду діяльності, що є предметом закупівлі, не передбачена відповідно до чинного законодавства (ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»);
2. Сертифікат (паспорт) якості - це документ, який не обов''язково видається третіми особами, аможе бути документом відділу технічного контролю самого підприємства, після проведення відповідних випробовувань;
3. Протокол випробовувань - це документ, який виготовляється за бажанням підприємства та відповідно до чинного законодваства не є обов'язковим для виготовлення та реалізації подібних товарів, а отже, в більшій мірі, виготовляється для подібних випадків "уникнення конкуренції";
4. Будь-яка тендерна документація в розділі про сертифікацію та протоколи містить наступну інформацію: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. От це власне і є те саме недискримінаціне уточнення до Вимог.
Тому, маємо велике прохання внести зміни до ТД, та врівноважити шанси на участь усіх бажаючих, в першу чергу для створення конкуретного середовища та можливості проведення торгів з подальшим пониженням вартості, можливо зекономлені кошти краще буде витратити на військових? Щиро вдячні за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Вважаємо Ваше звернення таким, яке суперечить вимогам чинного законодавства.
Нашою Тендерною документацією не вимагається ліцензія або дозвіл на провадження виду діяльності, що є предметом закупівлі!
Є статті в яких передбачено, що Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Таким чином:
п.4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Стаття 22. Тендерна документація
ч. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
п. 5ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
ч. 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту.
Якщо на продукцію поширюється дія хоча б одного технічного регламенту України - оцінка відповідності продукції вимогам даного технічного регламенту з наступним декларуванням відповідності-обов'язкова.
Метою кваліфікаційних та технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів , не порушено жодну норму законодавства.
Додатково зазначаємо, що інформація, стосовно того, що сертифікати і протоколи видаються саме Уповноваженим органом зазначена у Законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року
№ 124-VIII та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 224 від 10.02.2016 «Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку формування та ведення бази даних, одержаних органом, що визначає, від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій ».
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Вважаємо Ваше звернення таким, яке суперечить вимогам чинного законодавства.
Нашою Тендерною документацією не вимагається ліцензія або дозвіл на провадження виду діяльності, що є предметом закупівлі!
Є статті в яких передбачено, що Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Таким чином:
п.4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Стаття 22. Тендерна документація
ч. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
п. 5ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
ч. 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту.
Якщо на продукцію поширюється дія хоча б одного технічного регламенту України - оцінка відповідності продукції вимогам даного технічного регламенту з наступним декларуванням відповідності-обов'язкова.
Метою кваліфікаційних та технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів , не порушено жодну норму законодавства.
Додатково зазначаємо, що інформація, стосовно того, що сертифікати і протоколи видаються саме Уповноваженим органом зазначена у Законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року
№ 124-VIII та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 224 від 10.02.2016 «Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку формування та ведення бази даних, одержаних органом, що визначає, від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій ».
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Дата подання: 19 квітня 2024 17:13
Дата відповіді: 22 квітня 2024 17:17
Ви пишете "Згідно постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту".
Просимо уважно Вас прочитати цей регламент та окремо виділити наступне в частині Процедури оцінки відповідності машини: 13. Якщо машина не зазначена у додатку 4, виробник або його уповноважений представник повинен застосувати процедуру оцінки відповідності (внутрішній контроль виробництва машин), передбачену додатком 8.
Перелік додавати не буду, оскільки він об'ємний, і Ви можете самостійно ознайомитися зним на порталі https://zakon.rada.gov.ua. Предмет закупівлі "Навантажувачі" призначені для підйому тільки вантажів, тому вони не відносяться до п. 17 додатку 4.
Повертаючись до тексту Процедури оцінки відповідності машини, можемо стверджувати, що умова щодо надання вищезазначеної документації, а саме документація, щовидана третіми особами, а не відділом внутрішнього технічного контролю, є такою, що дискримінує та обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Вимоги Тендерної документації сформовані на підставі чинного законодавства, Замовником ні в якому разі не додавалися вимоги, які б суперечили діючому законодавству. В процесі організації торгів замовником враховані всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів, не порушено жодну норму законодавства.
Таким чином, вимоги тендерної документації сформовані на підставі п. 28 Особливостей (Постанови 1178), які також формуються відповідно до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, ми, як Замовник, вимагаємо цю інформацію, встановлену до предмету закупівлі. Також керуємося п. 4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до даних методів оцінки забезпечення якості, ми вимагаємо цей протокол випробувань, згідно ст. 22 п.4 ч.2 «інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» та постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент, значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту, а саме Додаток 10 п.3.4. “Крім того, призначений орган з оцінки відповідності може проводити додаткові перевірки виробника без попередження. Потреба в таких додаткових перевірках та їх частота повинні бути визначені системою моніторингових перевірок, якою керує призначений орган з оцінки відповідності. У системі моніторингових перевірок повинні бути враховані, зокрема, такі чинники:
результати попередніх перевірок з нагляду;
потреба у проведенні моніторингу коригувальних заходів;
якщо це необхідно, конкретні умови схвалення системи;
значні модифікації в організації виробничого процесу, заходів або технологій.
Під час таких відвідувань призначений орган з оцінки відповідності може в разі необхідності проводити випробування або вимагати їх проведення для перевірки належного функціонування системи управління якістю. Призначений орган з оцінки відповідності повинен надати виробнику звіт про відвідування та, якщо були проведені випробування, - протокол випробувань.”
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Вимоги Тендерної документації сформовані на підставі чинного законодавства, Замовником ні в якому разі не додавалися вимоги, які б суперечили діючому законодавству. В процесі організації торгів замовником враховані всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки необхідних виробів, не порушено жодну норму законодавства.
Таким чином, вимоги тендерної документації сформовані на підставі п. 28 Особливостей (Постанови 1178), які також формуються відповідно до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, ми, як Замовник, вимагаємо цю інформацію, встановлену до предмету закупівлі. Також керуємося п. 4 ч. 2 ст 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до даних методів оцінки забезпечення якості, ми вимагаємо цей протокол випробувань, згідно ст. 22 п.4 ч.2 «інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» та постанови КМУ № 62 від 30 січня 2013року, якою затверджено Технічний регламент, значиться, що на фронтальні навантажувачі поширюється дія технічного регламенту, а саме Додаток 10 п.3.4. “Крім того, призначений орган з оцінки відповідності може проводити додаткові перевірки виробника без попередження. Потреба в таких додаткових перевірках та їх частота повинні бути визначені системою моніторингових перевірок, якою керує призначений орган з оцінки відповідності. У системі моніторингових перевірок повинні бути враховані, зокрема, такі чинники:
результати попередніх перевірок з нагляду;
потреба у проведенні моніторингу коригувальних заходів;
якщо це необхідно, конкретні умови схвалення системи;
значні модифікації в організації виробничого процесу, заходів або технологій.
Під час таких відвідувань призначений орган з оцінки відповідності може в разі необхідності проводити випробування або вимагати їх проведення для перевірки належного функціонування системи управління якістю. Призначений орган з оцінки відповідності повинен надати виробнику звіт про відвідування та, якщо були проведені випробування, - протокол випробувань.”
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОКУБ" |
1 175 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОКУБ" #41408616 |
Рішення скасоване |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:49
|
ТОВ "АГРОКУБ" #41408616 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" #42825708 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 16:09
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій