Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
473 088,00 UAH
UA-2024-04-16-007438-a ● 17a5529737924e099ef9663ebbec42f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Берегометська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04416996 |
Місцезнаходження: | 59233, Україна , Чернівецька обл., Берегомет, Центральна, 20 |
Контактна особа: |
Боднарюк Сергій Михайлович 380373036132 lawer.beregomet@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 473 088,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 365,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59233, Україна, Чернівецька область, Вижницький р-н, селище Берегомет
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 штука
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59233, Україна, Чернівецька область, Вижницький р-н, селище Берегомет
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 13:46 |
Тендерна документація (ноутбуки).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:05
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:09
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програмного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Вимоги до обладнання визначені відповідно до наказу 1440 Міністерства освіти і науки України. Під зазначені характеристики підходить більше 2х виробників ноутбуків.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програмного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Вимоги до обладнання визначені відповідно до наказу 1440 Міністерства освіти і науки України. Під зазначені характеристики підходить більше 2х виробників ноутбуків.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:06
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:09
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програмного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника.
Вимоги до обладнання визначені відповідно до наказу 1440 Міністерства освіти і науки України. Під зазначені характеристики підходить більше 2х виробників ноутбуків.
Замовник не взмозі контролювати кількість учасників процедури закупівлі. Прийняти участь в закупівлі можуть всі бажаючі та зацікавлені учасники.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програмного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника.
Вимоги до обладнання визначені відповідно до наказу 1440 Міністерства освіти і науки України. Під зазначені характеристики підходить більше 2х виробників ноутбуків.
Замовник не взмозі контролювати кількість учасників процедури закупівлі. Прийняти участь в закупівлі можуть всі бажаючі та зацікавлені учасники.
Інформація для замовника!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:06
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:10
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. З посиланням ознайомились. Додатково повідомляємо, що АМКУ не бере до розгляду попередню практику, оскільки кожен випадок оскарження є унікальним та не стосується інших закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мамочка Руслан Юрійович" |
473 000,00
UAH з ПДВ
|
473 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мамочка Руслан Юрійович" #3482214276 |
Переможець |
473 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 10:53
|
договір 318.pdf | укладений |
03 травня 2024 10:50
|