Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пенал 4-х секційний, металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами
Очікувана вартість
3 726 450,00 UAH
UA-2024-04-16-006146-a ● 20c710be81b64081883d8507ecd8c291
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Вебсайт: | https://ldubgd.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79007 , Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Маруня Ірина Михайлівна 0322556300 i.marunja@ldubgd.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 3 726 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 632,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м.Києва, МФО 820172 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 111 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штука
Пенал 4-х секційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
120 комплект
Металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 39143110-0 — Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару (далі - рахунок) та накладної, яка виписується на підставі довіреності наданої Постачальнику. Замовник оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Валюта - гривня. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога.
Дата подання: 17 квітня 2024 17:10
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:33
Доброго дня шановний замовник. Згідно з п. згідно з п. 11 додатку № 3 до тендерної документації «Учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень ЛДУ БЖД, у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, що складається за участю представника замовника та підписується уповноваженим представником учасника та замовника)
Це є дискримінаційною нормою виходячи з наступного,
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Наше твердження базується на рішенні № 4975-р/пк-пз від 19.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля № UA-2024-03-06-004647-a)
Просимо прибрати зазначену вимогу, адже в іншому випадку будемо змушенні звернутися зі скаргою до АМКУ.
З повагою та надією на правильний результат розгляду звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, надаємо обгрунтовану відповідь….
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду приміщень ЛДУ БЖД спрямована на те, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оглянути приміщення у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією, провести контрольні заміри та попереднього уточнити у Замовника кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних меблів, що є предметом даної процедури закупівлі.
Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до неї будь-хто з потенційних учасників може звернутись до Замовника з запитом на відвідування приміщень ЛДУ БЖД, за результатами якого отримати відповідний акт обстеження.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, не визначає порядку отримання такого акту огляду, а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу, саме задля уникнення можливих корупційних ризиків. Адже деталізація механізму і процедури відвідування та отримання акту обстеження лише ускладнить виконання даної вимоги потенційними учасниками.
Таким чином, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду приміщень ЛДУ БЖД спрямована на те, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оглянути приміщення у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією, провести контрольні заміри та попереднього уточнити у Замовника кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних меблів, що є предметом даної процедури закупівлі.
Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до неї будь-хто з потенційних учасників може звернутись до Замовника з запитом на відвідування приміщень ЛДУ БЖД, за результатами якого отримати відповідний акт обстеження.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, не визначає порядку отримання такого акту огляду, а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу, саме задля уникнення можливих корупційних ризиків. Адже деталізація механізму і процедури відвідування та отримання акту обстеження лише ускладнить виконання даної вимоги потенційними учасниками.
Таким чином, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Тендерна документація викладена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 17 квітня 2024 17:50
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:44
Доброго дня. Звертаю вашу увагу на те, що тендерна документація яка розміщена Вами не відповідає закону України «Про публічні закупівлі», а саме згідно з ч.1 ст. 23: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Враховуючи те, що вами в технічній документації додаток № 3 не вказано кольору ДСП це є порушенням, тому що меблі виготовляються з ДСП і потрібно знати колір з яких буде виготовлено меблі. Також колір ДСП дуже впливає на ціну виробу.
Тому можна з впевненістю сказати, що в документацію, таким чином ви заклали дискримінаційну норму яка обмежує коло учасників, адже для прорахунку ціни меблів Вами точно вказувались кольори і напевне виробник або дистриб’ютор який надавав Вам пропозицію вже знає який колір виробу вами обрано і саме він наддасть цінову пропозицію яку він прорахував, а інших учасників не буде адже вони попросту не мають змоги прорахувати вартість товару.
Враховуючи наведене та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати більш чітку тендерну документацію, а також надати креслення або фото виробів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, надаємо обгрунтовану відповідь….
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В даному випадку, тендерна документація, зокрема Додаток 3 містить чіткий опис предмета закупівлі, що стосується кольору виробів, то Замовником зазначено «Колір виробу визначається та погоджується переможцем Закупівлі з представником Замовника перед підписанням договору.», водночас учасникам пропонується попередньо здійснити огляд приміщень ЛДУ БЖД та уточнити/погодити кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури у відповідності до кольору оздоблення приміщень у яких буде здійснюватись монтаж меблів, для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни).
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В даному випадку, тендерна документація, зокрема Додаток 3 містить чіткий опис предмета закупівлі, що стосується кольору виробів, то Замовником зазначено «Колір виробу визначається та погоджується переможцем Закупівлі з представником Замовника перед підписанням договору.», водночас учасникам пропонується попередньо здійснити огляд приміщень ЛДУ БЖД та уточнити/погодити кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури у відповідності до кольору оздоблення приміщень у яких буде здійснюватись монтаж меблів, для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни).
Технічні умови
Дата подання: 18 квітня 2024 10:22
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:47
Прошу уточнити. В описі виробу пенал зазначено наявність шухляд і розеток, у конструкції пенала цього немає. Прошу запросити ескіз пенала або вказати місце встановлення шухляд і розеток. Визначте, будь ласка, колір для прорахунку виробу!!!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне: Технічна специфікація до предмета закупівлі містить повний опис предмета закупівлі в тому числі і пеналів. У Замовника є потреба у встановленні пеналів у різні кімнати, відповідно колір плит ДСП потрібно обирати з врахуванням оздоблення стін кожної окремої кімнати, окрім того, під час монтажу пеналів необхідно враховувати технічні та габаритні особливості кімнат, в тому числі розташування розеток. Що стосується шухляд, то вимог щодо точного їх розташування у пеналі Замовником не встановлено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-006146-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Код ЄДРПОУ:41172560
Дата подання: 20 квітня 2024 13:05
Дата подання: 20 квітня 2024 13:05
Оскарження умов тендеру
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:37
рішення від 23.04.2024 №7157.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:37
інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 №7770.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 13:56
рішення від 01.05.2024 №7770.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 10:44
Номер скарги: UA-2024-04-16-006146-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фоп Чимрук Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:2687815196
Дата подання: 20 квітня 2024 13:15
Дата подання: 20 квітня 2024 13:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 17:06
рішення від 23.04.2024 № 7140.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 17:06
інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7757.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 12:57
рішення від 01.05.2024 № 7757.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії АМКУ №7757-р/пк-пз від 01.05.2024 виконано повністю. Документи зі змінами та перелік внесених змін додається.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 13:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 981 752,00
UAH з ПДВ
|
1 981 752,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фоп Чимрук Олег Миколайович |
2 280 800,00
UAH з ПДВ
|
2 280 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" |
3 174 000,00
UAH з ПДВ
|
3 174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Відхилено |
1 981 752,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:15
|
Фоп Чимрук Олег Миколайович #2687815196 |
Відхилено |
2 280 800,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:46
|
ФОП "ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" #2933804354 |
Відхилено |
3 174 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:56
|