Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)" (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 154 948,00 UAH
UA-2024-04-16-005643-a 35041b506f534003ae43de2bff1133ad
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савош Наталія Вікторівна

+380679049043 savoshn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025918
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, місто Любомль, вул.Незалежності, будинок 23
Контактна особа: Савош Наталія Вікторівна
+380679049043
savoshn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2024 11:50
Початок аукціону: 06 травня 2024 11:50
Очікувана вартість: 2 154 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 549,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)" (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, м.Любомль, вул. Незалежності, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом семи робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 12:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 квітня 2024 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 14:50
Додаток 2.1. Відомість ресурсів (нова редакція 1).docx
29 квітня 2024 14:50
ТД капремонт покрівлі БК (нова редакція 1).docx
29 квітня 2024 14:50
Таблиця внесених змін 1.docx
26 квітня 2024 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2024 10:07
Додаток 1 капремонт покрівлі БК (нова редакція).docx
26 квітня 2024 10:07
Додаток 2 технічне завдання (нова редакція).docx
26 квітня 2024 10:07
Додаток 2.1. Відомість ресурсів (нова редакція).docx
26 квітня 2024 10:07
Додаток 3 Проєкт договору (нова редакція).docx
26 квітня 2024 10:07
ТД капремонт покрівлі БК (нова редакція).docx
26 квітня 2024 10:07
Таблиця внесених змін.docx
16 квітня 2024 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 12:14
ТД капремонт покрівлі БК.docx
16 квітня 2024 12:14
Додаток 1 капремонт покрівлі БК.docx
16 квітня 2024 12:14
Додаток 2 технічне завдання.docx
16 квітня 2024 12:14
Додаток 2.1. Відомість ресурсів.docx
16 квітня 2024 12:14
Додаток 3 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесення змін до ТД
Дата подання: 17 квітня 2024 16:25
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:35
Шановний Замовник! П. 3 Технічного завдання: "дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин" не відповідає умовам п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357. З урахуванням вищевикладеного просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пп. 5 п. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної документації надає копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою з питань праці) або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин .
Крім того, якщо на виконання будь-якої вимоги документації про надання (завантаження у електронному вигляді) документа, довідки, відомостей тощо наявний відкритий єдиний державний реєстр з можливістю самостійної перевірки Замовником інформації чи наявна публічна інформація – учасник має право не подавати такі документи, довідки, відомості, але зазначає інформацію про наявність такого відкритого єдиного державного реєстру чи публічної інформації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 квітня 2024 17:24
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:01
Щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката. - вимога необгрунтована та містить ознаки дискримінації. - якщо з дати видачі вище перелічених сертифікатів ISO на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається оригінал рішення/звіту або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту. Тобто надається чинний документ, що підтверджує проходження обов’язкового аудиту та підтверджує дійсність на момент подання пропозиції вище зазначених сертифікатів системи якості/відповідності тощо. - відомості про чинність сертифікатів на сьогодні наявні у відкритому доступі. Підпунктами 2 і 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Абз. 15 п. 47 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту↗. Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a↗) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства. Крім того, така вимога суперечить і вимогам пункту 29 Особливостей. Усуньте дискримінаційну вимогу у Тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник при підготовці тендерної документації враховував головні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно статті 5 Закону «Про публічні закупівлі». В даному випадку це пункт 6 частини першої Закону - запобігання корупційним діям і зловживанням. Саме для дотримання даного пункту Замовником була прописана вимога щодо наявності в учасника Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)».
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» — стандарт, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління. Метою стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Вимоги стандарту стосуються питань протидії корупції у державних секторах, охоплюють корупційні порушення як з боку певної компанії, так і всередині організації: хабарництво із боку працівників організації, хабарництво із боку ділових партнерів, прямий і непрямий підкуп та інші корупційні дії.
Впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 в компаніях, підтверджує їх наміри співпрацювати з державними установами або ж продемонструвати Замовникам свою прихильність до чесного ведення бізнесу. Дана система протидії корупції є гнучким інструментом, який можна адаптувати для організацій будь-якого розміру та характеру, або ж застосувати для окремих підрозділів організації, з робою яких пов’язано найбільше ризиків допущення хабарництва.
Сертифікація на ДСТУ ISO 37001:2018 створює всі умови та визначає низку заходів контролю, які дозволяють запобігати, виявляти та вчасно усувати ризики, пов’язані з корупцією в компанії.
Це також основні ключові моменти які вплинули на рішення Замовника прописати вимогу в тендерній документації про наявність Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», оскільки наявність даної сертифікації демонструє Замовнику, що організація дбає про дотримання принципів етики в своїй діяльності та прагне до міжнародно визнаних практик боротьби з корупцією.
Зауважимо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)». Тому дану вимогу про надання вищевказаного сертифікату Замовник не може вважати дискримінаційною. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано. До того ж наголошуємо, що вимоги щодо надання потенційними учасниками сертифікатів не є дискримінаційними, та підтверджується рядом рішень АМКУ.
Крім того, у частині 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Також звертаємо увагу, що пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, стосується безпосередньо проведення відкритих торгів для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії та для здійснення саме таких закупівель, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

Щодо дозвільних документів
Дата подання: 22 квітня 2024 16:17
Дата відповіді: 24 квітня 2024 10:56
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою з питань праці (Держпраці)) або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Аналогічна вимога міститься у п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, підпункт 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації викладений Замовником в такій редакції, яка не дозволяє прийняти участь підприємствам, які отримали відповідні дозвільні документи до 03.02.2021 року. Так, Постановою КМУ від 03.02.2021 року № 77 внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011р. № 1107, зокрема, викладено в новій редакції перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу або декларації. Водночас, Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, які було видано до 03.02.2021 року згідно чинного на той момент законодавства, зокрема, на такі роботи: ЗВЕДЕННЯ, МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ БУДИНКІВ, СПОРУД, ЗМІЦНЕННЯ ЇХ АВАРІЙНИХ ЧАСТИН (п. 19 Додатку 2 в редакції до 03.02.2021р.), є діючими, чинними і такими, що відповідають законодавству. Проте, умови підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації містять конкретний перелік робіт підвищеної небезпеки згідно редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, від 03.02.2021 року. Таким чином, прийняти участь в даній закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали Дозвіл, виданий уповноваженим органом, або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, саме після 03.02.2021 року. А учасники, які отримали відповідні дозвільні документи на виконання такого виду робіт підвищеної небезпеки, але згідно законодавства, яке діяло до 03.02.2021 року. не можуть прийняти участь в даній закупівлі. При цьому означені дозвільні документи є чинними та діючими. Отже, Тендерна документація по закупівлі UA-2024-04-16-005643-a, а саме підпункт 5 пункту 4 Додатку 1) містить дискримінаційні умови, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі. З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити до підпункту 5 пункту 4 Додатку 1, а також пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації додаткову (альтернативну) умову про можливість надання Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою з питань праці (Держпраці)) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; ЗВЕДЕННЯ, МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ БУДИНКІВ, СПОРУД, ЗМІЦНЕННЯ ЇХ АВАРІЙНИХ ЧАСТИН. Окремо зауважимо, що Замовник при наданні відповіді на вимогу щодо внесення змін до Тендерної документації від 17 квітня 2024р. вказав, якщо на виконання будь-якої вимоги документації про надання (завантаження у електронному вигляді) документа, довідки, відомостей тощо наявний відкритий єдиний державний реєстр з можливістю самостійної перевірки Замовником інформації чи наявна публічна інформація – учасник має право не подавати такі документи, довідки, відомості, але зазначає інформацію про наявність такого відкритого єдиного державного реєстру чи публічної інформації. Проте такий підхід не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). У разі залишення даної вимоги без задоволення, будемо змушені звертатись за захистом своїх прав, як учасника закупівлі, до Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. При цьому зауважимо, що прийняття Органом оскарження рішення про визнання дій Замовника протиправними і зобов’язання внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, буде окремою підставою для притягнення уповноваженої особи замовника до адміністративної відповідальності згідно ст. 164-14 КУпАП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме Замовнику належить перевага формувати зміст Документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст Документації, Замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наявність відповідних дозвільних документів на виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки суб'єктами господарювання визначено, зокрема, ст. 21 Закону України «Про охорону праці», Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (із змінами).
Так, зокрема Додаток № 2 Порядку № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77) встановлює Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі дозволу Держпраці (Група А), та Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б). Так пунктом 23 вказаного Додатку монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, Групи А. Крім того, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 року № 357 на період дії воєнного стану вид робіт підвищеної небезпеки, що зазначений у пункті 23 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, може виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто, виконання певних видів робіт, що несуть підвищену небезпеку, можливе виключно за наявності відповідного дозвільного документу, оформленого у законодавчо встановленому порядку.
Саме тому Замовником у складі тендерної документації (підпункт 5 пункту 4 Додатку 1, пункт 3 Додатку 2) відповідно чинної редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) згідно чіткого переліку проставлена вимога до Учасника про надання копії Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою з питань праці (Держпраці)) або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодної інформації стосовно того, що Замовник зобов’язаний окремо підтверджувати та доводити у тендерній документації необхідність кожної встановленої ним вимоги. В сфері публічних закупівель існує багато ризиків і один із них - це недобросовісні учасники, які готові на все, щоб тільки заключити договір та отримати замовлення. Замовник бажає отримати роботи виключно належної якості, а якщо не додивиться, то ризикує отримати звинувачення в розтраті коштів. Замовник вказав дану вимогу, щоб бути абсолютно впевненим в якісному та безпечному виконанні робіт із врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Таким чином, Замовником не порушено права потенційних учасників торгів, а вимоги тендерної документації не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.


Щодо кваліфікаційних вимог працівників
Дата подання: 22 квітня 2024 17:23
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:42
Шановний замовнику! Наказ про відповідального працівника за безпечне виконання будівельних робіт видається після заключення договору, адже в наказі вказується саме на якому об'єкті дотримується безпечне виконання робіт. Учасник не може надати такий наказ саме на об'єкт закупівлі, адже договір заключається з переможцем тендеру. Учасник може надати гарантійний лист, що такий наказ буде видаватись після заключення договору. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни щодо можливості надання гарантійного листа будуть внесені до тендерної документації.


дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 квітня 2024 10:23
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:47
п. 7 Технічного завдання, в частині: Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність ліцензійного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. - дискримінаційна вимога, не залишає альтернативи для учасника. Для предмета цієї закупівлі є неважливою складовою, оскільки на нього не впливає. Учасник може залучати субпідрядників, або отримувати послуги щодо проведення таких розрахунків. Враховуючи вищенаведене є необідність внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник не вважає дискримінаційною вимогу надання довідки про наявність ліцензійного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами здійснення закупівель відповідно до у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Слід відмітити, що на момент проведення торгів існує чимало редакцій даного програмного комплексу. Комплекс АВК-5 допомагає фахівцям зі складання кошторисів оптимізувати фінансові і трудові ресурси і внормувати їх у відповідності до діючих норм законодавства, що, на думку замовника, є дуже важливим при проведенні закупівель. Замовник бажає отримати роботи виключно належної якості та не допустити зайві фінансові витрати.
Також зазначаємо, що відповідно до п. 7 розділу 3 Тендерної документації, у разі залучення інших суб’єктів господарювання до виконання робіт як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник повинен надати інформацію про кожен суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
дискримінація учасників
Дата подання: 24 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:08
У ТД передбачається, що : "Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/, виконаний протягом трьох останніх років." Дана вимога обмежує коло учасників, що супереречить принципу вільної конкуренції. Внесіть відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! При розробці Тендерної документації Замовник керувався виключно нормами діючого Законодавства України, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаціних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Аналіз рішень АМКУ дозволяє говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/ обмежене коло учасників. Тому дану вимогу про надання аналогічного договору на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/, виконаного протягом трьох останніх років, Замовник не може вважати дискримінаційною, адже ця вимога не обмежена одним роком.

Щодо дозвільних документів
Дата подання: 24 квітня 2024 12:59
Дата відповіді: 26 квітня 2024 10:20
Доброго дня! Підпунктом 5 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою з питань праці (Держпраці)) або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Аналогічна вимога містить у пункті 3 Додатку до тендерної документації. Просимо надати роз’яснення, чи може учасник на виконання даних вимог тендерної документації частково надати дозвільні документи субпідрядника/співвиконавця (дозвіл Держпраці / Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією не передбачено надання дозвільних документів субпідрядної організації.
уточнення
Дата подання: 25 квітня 2024 08:03
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:07
Уточнення щодо матеріалів: щодо металопрофілю: який колір, товщина, висота хвилі? щодо металочерепиці: який колір,товщина, висота хвилі?
Відповідь: Колір темно-коричневий. Мінімальна товщина 0,45 мм. Висота хвилі не менше 20 мм.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-16-005643-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Код ЄДРПОУ:13347739
Дата подання: 15 травня 2024 11:31
Щодо закупівлі
У річному плані одна закупівля, у оголошенні - інша. Тобто, Ви оприлюднюєте Оголошення про закупівлю без внесення в річний план??
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2024 09:52
Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» передбачено право замовників надавати роз’яснення та вносити зміни не лише до тендерної документації, але також і до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 4 закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У річному плані серед іншого повинна міститися така інформація як назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Оскільки після оголошення закупівлі у замовника відсутня можливість внесення змін у річний план, Замовником, у зв’язку з допущенням технічної помилки, протоколом уповноваженої особи № 29 від 26.04.2024 р. прийнято рішення у річному плані закупівлі у частині зазначення інформації щодо назви вважати рядок плану закупівель за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Ковельського району Волинської області (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» - «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)" (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» та внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів.
Внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.

Документи подані скаржником

15 травня 2024 11:31
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2024 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" 1 749 999,00
UAH з ПДВ
1 749 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» 1 846 571,05
UAH з ПДВ
1 846 571,05
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РОУДІЗ" 2 077 745,80
UAH з ПДВ
2 056 196,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" 2 097 195,02
UAH з ПДВ
2 070 640,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 травня 2024 17:36
Електронний підпис
03 травня 2024 21:41
Електронний підпис
03 травня 2024 21:40
дефектний акт.PDF
03 травня 2024 21:40
договірна ціна.PDF
03 травня 2024 21:40
зведений та обєктний.pdf
03 травня 2024 21:40
локальні кошториси.PDF
03 травня 2024 21:40
Статут.pdf
03 травня 2024 21:40
посвідчення.PDF
03 травня 2024 21:40
Дозвіл держпраці.PDF
03 травня 2024 21:40
Витяг ЄП.pdf
03 травня 2024 21:40
лист-погодження.PDF
03 травня 2024 21:40
лист погодження 50 24022024.pdf
03 травня 2024 21:40
звіти по аудиту.pdf
03 травня 2024 21:40
НС-590 видача.pdf
03 травня 2024 21:40
договори оренди ТЗ.pdf
03 травня 2024 21:40
витяг з протоколу.pdf
03 травня 2024 21:40
довідка а.14.PDF
03 травня 2024 21:40
довідка п.47.PDF
03 травня 2024 21:40
сертифікати.pdf
03 травня 2024 21:40
підтвердження мтб.pdf
03 травня 2024 21:40
наказ про призначення.PDF
03 травня 2024 21:40
довідка мтб.PDF
03 травня 2024 21:40
інформаційна довідка.PDF
03 травня 2024 21:40
договір.PDF
03 травня 2024 21:40
свідоцтво + витяг пдв.PDF
03 травня 2024 21:40
Ліцензія.pdf
03 травня 2024 21:40
витяг.pdf
03 травня 2024 21:40
паспорт+ІПН.PDF
03 травня 2024 21:40
рішення засновника.PDF

Публічні документи

01 травня 2024 16:01
Електронний підпис
01 травня 2024 15:52
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
01 травня 2024 15:52
рішення засновника.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
рішення засновника.pdf
01 травня 2024 15:52
Витяг ПІК.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Витяг ПІК.pdf
01 травня 2024 15:52
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
01 травня 2024 15:52
Витяг Москвич О.С..pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Витяг Москвич О.С..pdf
01 травня 2024 15:52
виписка_з_ЄДР.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
виписка_з_ЄДР.pdf
01 травня 2024 15:52
Посвідчення Довжик.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Протокол.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Посвідчення Довжик.pdf
01 травня 2024 15:52
Протокол.pdf
01 травня 2024 15:52
Посвідчення ПІК.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Посвідчення ПІК.pdf
01 травня 2024 15:52
Посвідчення ОП.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Посвідчення ОП.pdf
01 травня 2024 15:52
Оренда техніки СУ536.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
Оренда техніки СУ536.pdf
01 травня 2024 15:52
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
оренда самоскида.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
оренда самоскида.pdf
01 травня 2024 15:52
договір техніка.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
оборотно-сальдова.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
оборотно-сальдова.pdf
01 травня 2024 15:52
договір техніка.pdf
01 травня 2024 15:52
накази працівники.pdf.p7s
01 травня 2024 15:52
накази працівники.pdf
01 травня 2024 15:51
наказ устимчук.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
наказ устимчук.pdf
01 травня 2024 15:51
Дозвіл на 1_3 м.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
Довідка працівники.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
Довідка працівники.pdf
01 травня 2024 15:51
довідка обладнання.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
довідка обладнання.pdf
01 травня 2024 15:51
дод.угода2.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
дод.угода2.pdf
01 травня 2024 15:51
Дозвіл на 1_3 м.pdf
01 травня 2024 15:51
дод.угода.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
дод.угода.pdf
01 травня 2024 15:51
Аналогічний договір.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
акт3.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
Аналогічний договір.pdf
01 травня 2024 15:51
акт3.pdf
01 травня 2024 15:51
акт2.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
акт2.pdf
01 травня 2024 15:51
акт до договору.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
акт до договору.pdf
01 травня 2024 15:51
субпідряд.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
субпідряд.pdf
01 травня 2024 15:51
проект договору.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
проект договору.pdf
01 травня 2024 15:51
Зведений з пояснюючою.pdf
01 травня 2024 15:51
гарантійний термін.pdf
01 травня 2024 15:51
Ліцензія ПІК.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
Ліцензія ПІК.pdf
01 травня 2024 15:51
Довідка АВК.pdf.p7s
01 травня 2024 15:51
Довідка АВК.pdf
01 травня 2024 15:51
гарантійний термін.pdf.p7s

Публічні документи

03 травня 2024 23:21
Електронний підпис
03 травня 2024 23:21
Електронний підпис
03 травня 2024 23:19
35.2.Договори на техніку.zip
03 травня 2024 23:19
13.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
03 травня 2024 23:19
6.Фінансова звітність.zip
03 травня 2024 23:19
38.Кошторис.zip
03 травня 2024 23:19
12.Паспорт АБЗ.zip
03 травня 2024 23:19
33.Технічне завдання.pdf
03 травня 2024 23:19
4.ISO.zip
03 травня 2024 23:19
32.1.Проект договору.pdf
03 травня 2024 23:19
13.4.Санепідемстанція.jpg
03 травня 2024 23:19
5.9.1.Договір Божемський.pdf
03 травня 2024 23:19
1.Установчі.zip
03 травня 2024 23:19
27.Довідка про учасника.pdf
03 травня 2024 23:19
35.5.Довідка про базу.pdf
03 травня 2024 23:19
13.1.Дозвіл на викиди.pdf
03 травня 2024 23:19
3.Дозвільні документи.zip

Публічні документи

03 травня 2024 20:39
Електронний підпис
03 травня 2024 20:37
4.8.3. Кошторис_ВР.pdf.p7s
03 травня 2024 20:37
4.8.4. Кошторис ДФ.pdf.p7s
03 травня 2024 20:37
1.3. Додаткові угоди.pdf
03 травня 2024 20:37
4.10.1. Договір АВК 2023.pdf.p7s
03 травня 2024 20:37
4.8.4. Кошторис ДФ.pdf
03 травня 2024 20:37
4.8.3. Кошторис_ВР.pdf
03 травня 2024 20:37
4.8.1. Кошторис ДЦ.pdf
03 травня 2024 20:37
4.8.2. Кошторис ЛК.pdf.p7s
03 травня 2024 20:37
1.3. Додаткові угоди.pdf.p7s
03 травня 2024 20:37
1.2. Договір з додатками.pdf
03 травня 2024 20:37
4.10.1. Договір АВК 2023.pdf
03 травня 2024 20:37
2.7. Посвідчення Баран.pdf
03 травня 2024 20:37
4.8.2. Кошторис ЛК.pdf
03 травня 2024 20:37
4.8.1. Кошторис ДЦ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "РОУДІЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
#31820131
Відхилено 1 749 999,00
UAH з ПДВ
10 травня 2024 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 16:49
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Відхилено 1 846 571,05
UAH з ПДВ
15 травня 2024 08:58
ПП "РОУДІЗ"
#31964715
Очікує рішення 2 056 196,32
UAH з ПДВ
15 травня 2024 08:58

Вимога про усунення невідповідностей

Додатком 1 до тендерної документації пунктом 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачено надання Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які матимуть безпосереднє відношення до виконання умов договору. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає цивільно-правові договори/трудові договори (угоди) співпраці Учасника з працівниками, або накази (копії) про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 80 від 02.05.2024 року, де зазначено бетоняра-муляра Рубаху Павла Івановича, проте у наданому наказі про прийняття на роботу № 12 від 30.04.2021 року зазначено Рубаху Петра Івановича. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які б відповідали даній вимозі Замовника.

Документи

10 травня 2024 12:30
Електронний підпис
10 травня 2024 12:28
Протокол 31.pdf

Документи

15 травня 2024 08:58
Електронний підпис
15 травня 2024 08:57
Протокол 33.pdf

Документи