Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунгосп ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 34535962 |
Місцезнаходження: | 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а |
Контактна особа: |
Іванишин Маріанна Ігорівна +380983996463 Marianna_2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:09 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:09 |
Очікувана вартість: | 398 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 982,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору для учасника-переможця у розмірі 4 (чотири) відсотки вартості договору. Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладення договору про закупівлю («Закон України про публічні закупівлі» ст. 27. п.1) шляхом перерахування коштів на р/р UA673510050000026005138462901 в АТ « УкрСиббанк», МФО 351005, код ЄДРПОУ – 34535962. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі припинення поставки товару з підстав не передбачених договором або відмови від виконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:43 |
_ТД_із змінами - .doc | |
22 квітня 2024 16:43 |
Додаток_3 тех_характер_із змінами - .docx | |
22 квітня 2024 16:43 |
Перелік змін.docx | |
16 квітня 2024 10:23 |
Додаток_5 Тендерна пропозиція.docx | |
16 квітня 2024 10:23 |
Додаток_4 проєкт договору.docx | |
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_3 тех_характер.docx | |
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_2 відповідність підставам_ визначеним пунктом 47 Особливостей.doc | |
16 квітня 2024 10:22 |
_ТД_.doc | |
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії.doc |
22 квітня 2024 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2024 16:43 |
_ТД_із змінами - .doc
|
||||||
22 квітня 2024 16:43 |
Додаток_3 тех_характер_із змінами - .docx
|
||||||
22 квітня 2024 16:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 квітня 2024 10:23 |
Додаток_5 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
16 квітня 2024 10:23 |
Додаток_4 проєкт договору.docx
|
||||||
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_3 тех_характер.docx
|
||||||
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_2 відповідність підставам_ визначеним пунктом 47 Особливостей.doc
|
||||||
16 квітня 2024 10:22 |
_ТД_.doc
|
||||||
16 квітня 2024 10:22 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КП «Комунгосп» оголосило закупівлю, предметом якої є демонтаж будівлі колишньої школи в
с.Лоп’янка. Нормативними документами, які регламентують порядок здійснення закупівель, не передбачено подання потенційним учасникам торгів відомостей ресурсів.
КП «Комунгосп» вважає, що документ про зайняття посади інженера з охорони праці відповідатиме вимозі тендерної документації.
Такі договори розглядатися не будуть, оскільки ремонти не можуть кваліфікуватися як об’єкти будівництва.
Вимоги про усунення порушення
Додатки до тендерної документації, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами:
Додаток 1.Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
Додаток 2.Перелік документів для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей та інші вимоги
Додаток 3.Технічні вимоги до предмета закупівлі
Додаток 4.Проєкт договору про закупівлю
Додаток 5.Форма «Тендерна пропозиція»
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
– згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним
– згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- згода з умовами проєкту договору (в довільній формі), викладеному в
Додатку 4 до тендерної документації, підписана уповноваженою особою Учасника і скріплена печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою) Учасника;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі;
- довідку в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” особа яка підписує тендерну пропозицію надає згоду на оброблення своїх персональних даних;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) у разі їх залучення та/або незалучення до виконання договору (учасник надає довідку в довільній формі);
І так по порядку:
ДОДАТОК №1
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності в учасника техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуги.
Ми надаємо ПІДСУМКОВУ ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ яку подає Учасник переможець - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛІТ-БУД 2 З даної довідки видно, що для успішного виконання робіт Учаснику переможцю потрібно мати слідуючі механізми:
пункт. 7. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв за якого Учасник переможець бере 41151,00гривень, а даного механізму у довідці механізми та обладнання його не має, а кошти беруться це грубе порушення, його в учасника переможця ПП «ЕЛІТ-БУД 2» не має , а кошти беруться. До Замовника якщо потрібно для прикладу рішення Антимонопольного комітету, то ми Вам надамо .
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Мінімальні вимоги щодо наявності працівників необхідного рівня кваліфікації для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: Інженер з техніки безпеки – не менше одного фахівця;
- скановані оригінали та/або скановані копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу.
Вимога цілком правильна і потрібна для того , щоб розпочати роботи потрібно провести спершу навчання працівників, а потім і прийняти залік знань працівників по ОП. Для цього потрібно мати не менше трьох спеціалістів які пройшли курс ОП мати посвідчення і Витяг з протоколу засідань з питань охорони праці, саме посвідчення не є дійсним. Можна залучати в комісію і спеціалістів які мають такі посвідчення і протоколи з державних установ, цетру зайнятості, і т.д. Висновок з цього випливає…
3.1.Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору за 2021-2023 роки (не менше одного).
Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір на виконання послуг/робіт з демонтажу та/або будівництва.
Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
копію Договору, вказаного у вищезазначеній довідці з усіма додатками до договору, у разі їх наявності
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»
Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”
При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ).
Джерело: https://radnuk.com.ua/pravova-baza/koshtorysni-normy-ukrainy-nastanova-z-vyznachennia-vartosti-budivnytstva/
Кошторисні норми України до 01.11.2021року
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
27.08.2013 № 405
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення вартості прямих витрат у вартості будівництва", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 "Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 "Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 "Настанова щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
{ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 "Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за об'єми виконаних робіт", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
Про прийняття національних стандартів З метою удосконалення кошторисно-нормативної бази у будівельному комплексі України та на підставі рішення науково-технічної ради Мінрегіону України від 25 липня 2013 року № 120, НАКАЗУЮ:
1. Прийняти з наданням чинності з 1 січня 2014 року національні стандарти, розроблені ТОВ "Науково-виробнича фірма "Інпроект":
ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва";
ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва";
Даними нормами користувались до Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
Це все доказує що Договір підряду № 1-26/06/2021 від 11 червня 2021року між ФОП»Пришлюк М.І.» та Управлінням ЖКХ Долинської міської ради мав місце, але про субпідрядчика ПП «ЕЛІТ-БУД 2» в даному договорі нічого не вказано, тому Договір підряду № 4-15.06.2021 від 15 червня 2021року між ФОП «Пришляк М.І.» та ПП «ЕЛІТ-БУД 2» є нікчемним мало того ще і сфабриковано. Пояснення наше таке: Ми Вам у верху показали згідно Закону як робиться кошторисний розрахунок від 25 липня 2013року до 01.11.2021року користувались ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 , ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. ітд тобто ДСТУ-Н Б. Тобто робили розрахунки прямих витрат у вартості будівництва, визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва згідно ДСТУ-Н Б..Для чого ці пояснення, щоб ми змогли Вам Замовнику пояснити де сфабриковано (Договір між чоловіком Пришляк В.М. який очолює ПП «ЕЛІТ-БУД 2» та його жінкою Пришляк М.І яка є керівником і власником ФОП «Пришляк М.І.» які проживають в м.Болехів, вул. Д.Галицького 130/35) закриємо очі і навіть не беремо до уваги. Звернемо увагу на акт за 2021рік між даними учасниками який був складений між ними вказує на грубу помилку того хто цей акт складав, де Прибуток (6,8) розраховано згідно Настанова (4. 38), а повинно бути розрахунок № 9 або інше як заклав кошторисник, але розрахунок а не Настанова (4. 38), тому що дана Настанова (4. 38), наступила після втрати чинності - {ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", затверджений цим наказом, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021}
З цього випливає, що договір зроблено між даними учасниками вже після втрати чинності ДСТУ-Н Б які діяли на той час 15 червня 2021року з грубим порушенням, тобто сфабриковано чим і доведено факт не доброчесноті учасника переможця ПП «ЕЛІТ-БУД 2» .
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
На даний Додаток 3 не можна протязі 24 годин робити якісь правки і надавати дозвіл на докидання і зміни, так говорить Закон. Що не зроблено Замовником в даній закупівлі. Замовник надає право догрузити Технічне завдання Додаток 3, чого не потрібно було робити но мало того, що право було надано і учасник переможець догружає але не те, що потрібно. Ми Вам Замовнику послали Ваші два Технічні завдання наголошуємо друге із змінами Ви його змінили, так запитання: чому ми Вам має нагадувати про Ваші зміни в документації?
Довідка учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Не подано …учасником переможцем
Не подано Додаток 4 з додатками
Просимо справити помилки та дискваліфікувати учасника переможця ПП «ЕЛІТ-БУД 2» та перейти до розгляду наступного учасника
З ПОВАГОЮ… Документи додаємо файлами
В ході перевірки з’ясувалось, що окремі відомості надані учасником-переможцем є недостовірними. І оскільки вони мають суттєве значення в питанні визначення переможця торгів, то протокол про визначення переможця переглянутий і буде скасований.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000033 ● f72d213d0cfc4c9fb76f97ed74a04bbd
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 № 38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.05.2024 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-16-002360-a 16.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 11:33:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Демонтаж приміщення старої будівлі Лоп’янецької ЗОШ в с.Лоп’янка Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-16-002360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:27:46
Пояснення
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 15.05.2024 (далі – запит) стосовно надання пояснень (інформації,документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (Демонтаж приміщення старої будівлі Лоп’янецької ЗОШ в с.Лоп’янка Калуського району Івано-Франківської області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-16-002360-a, повідомляємо таке.
КП «Комунгосп» інформує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до обсягів послуг зазначених в кошторисній документації на об’єкт, очікувану вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, розроблених у відповідності до чинних норм, правил та стандартів. Розрахунки очікуваної вартості визначені згідно кошторисної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛІТ-БУД 2 |
398 240,00
UAH з ПДВ
|
333 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ" |
347 369,00
UAH з ПДВ
|
347 369,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" |
393 315,60
UAH з ПДВ
|
393 315,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛІТ-БУД 2 #42258072 |
Рішення скасоване |
333 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 16:29
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛІТ-БУД 2 #42258072 |
Відхилено |
333 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:43
|
|
ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ" #35422313 |
Переможець |
347 369,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 13:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 16:18
|