Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад фахової передвищої освіти "Київський фаховий медичний коледж ім.П.І.Гаврося" |
Код ЄДРПОУ: | 02010764 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Білецького. будинок 16 |
Контактна особа: |
Марчук Сергій Володимирович 380444971181 gavrkmkbh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 587 184,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 935,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 10:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Україна є кандидатом до вступу до Європейського Союзу, тому наш коледж останні роки старається працювати за європейськими стандартами EN та міжнародними стандартами ISO. Наше бажання працювати з високоорганізованими підприємствами та фірмами, які забезпечать високу якість ремонту є цілком нормальними і законними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000018 ● 59179c9e66ea466f9f1907b0ee8937ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-16-002030-a 16.04.2024
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 14:09:14
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім. П.І.Гаврося" за адресою: вул. Академіка Білецького 16 Солом'янського району м.Києва за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-16-002030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-06-13 13:30:32
Відповідь на запит про надання інформації від 22.05.2024 р.
Згідно наказу Департаменту освіти і науки від 26.01.2024 року №19 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради» Закладу фахової передвищої освіти «Київському фаховому медичному коледжу ім. П.І. Гаврося» було виділено асигнування для капітального ремонту найпростішого укриття в 2024 році 3 600 000 гривень.
На підставі вищезазначеного ЗФПО «КФМК ім..П.І. Гаврося» уклав договір з ТОВ «КИЇВДОРПРОЕКТ» від 04 березня 2024 року №5 для розробки проектної документації та проведення експертизи кошторисної частини проектної документації капітального ремонту найпростішого укриття Закладу фахової передвищої освіти «Київський фаховий медичний коледж ім..П.І.Гаврося» за адресою: м.Київ, Солом’янський район, вул..Академіка Білецького 16.
За результатами експертизи ТОВ «ЕСПЕРТИЗА МВК» 15.03.2024 року було видано наказ по коледжу № 64 «Про затвердження проектної документації за робочим проектом по об’єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО КФМК ім. П.І. Гаврося за адресою: вулиця Академіка Білецького 16 Солом’янського району міста Києва». Наказ був погоджений з Департаментом економіки та Департаментом освіти і науки Київської міської державної адміністрації.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та тендерна документація ( картка ПрЗ – AUPL-D3WBLY) була опублікована ЗФПО «КФМК ім. П.І. Гаврося» на інтернет-порталі «Київаудит» відповідно до пункту 4.1 розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-проталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/927D652A7287D151C2258AF2002CF676)
Після отримання позитивного висновку та згідно рішення Уповноваженої особи (протокол від 11.03.2024р. №5) 16 квітня 2024 року було оголошено закупівлю – відкриті торги з особливостями UA-2024—4-16-002030-a на PROZORRO/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-31 15:31:46
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою ДПС про прийняття повідомлення щодо Пашкевича І.О. зазначеного у довідці учасника від 17.04.2024 № 22?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» вимогам підпункту 1.1.14 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції атестата акредитації НААУ організації яка видала сертифікати щодо сертифіката ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об'єкта захисту. Загальні положення», сертифіката ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції.Вимоги та настанови щодо застосування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-06-14 14:16:24
Відповідь на запит про надання інформації
У відповідь на запит повідомляємо з приводу відповідності документів у тендерній документації, а саме про причину відсутності повідомлення про прийняття на роботу з відмітною ДПС директора Пашкевича Ігоря Олексійовича, оскільки відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Що стосується відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» вимогам п.п. 1.1.14 п. 1 розділу 3 у тендерній документації було зазначено що учасник повинен надати атестат акредитації НААУ організації яка видала вищевказані сертифікати. На виконання зазначеного пункту тендерної документації учасник надав скан-копії відповідних документів. В свою чергу замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію лише у передбачених п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 випадках.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-14 15:35:09
Відповідь на висновок про результати проведення моніторингу
За результатами проведення моніторингу щодо виявлених порушень повідомляємо наступну інформацію. З приводу недотримання вимоги п. 24 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про встановлення строків подання тендерних пропозицій надаємо пояснення про виявлені порушення. У зв’язку з тим що на онлайн-майданчику E-tender при виборі виду предмету закупівлі «роботи», кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично відображається період подання пропозицій не менше ніж 7 днів, саме через вказану обставину фахівцем з публічних закупівель, під час заповнення інформації по предмету закупівлі, була допущена технічна помилка та був некоректно встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Від учасників торгів, під час проведення процедури закупівлі скарги не надходили, просимо Вас врахувати вказану обставину як таку що не порушила принципи добросовісної конкуренції торгів.
Що стосується відповідності документів у тендерній документації, а саме про причину відсутності повідомлення про прийняття на роботу з відмітною ДПС директора Пашкевича Ігоря Олексійовича, оскільки відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
З приводу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» вимогам п.п. 1.1.14 п. 1 розділу 3 у тендерній документації було зазначено що учасник повинен надати атестат акредитації НААУ організації яка видала вищевказані сертифікати. На виконання зазначеного пункту тендерної документації учасник надав скан-копії відповідних документів. В свою чергу замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію лише у передбачених п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 випадках.
Що стосується гарантійного строку на виконання робіт, Ваші зауваження були враховані та відповідно цього була підписана Додаткова угода №3 до Договору №13 від 02.05.2024 р. Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО «Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося» за адресою: віл Академіка Білецького 16 Солом’янського району м. Києва - гарантійний строк безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту був продовжений на 10 років.
Щодо визначених у Висновку зобов’язань Пункт 3 Висновку містить такі положення: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з переможцем закупівлі ТОВ «РБК Київбудсервіс».
Статтею 19 Конституції України визначено, що Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Висновки Держаудитслужби, будучи обов`язковими для виконання, містять вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень «шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При цьому, пункт 3 оскаржуваного Висновку також містить посилання на статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», однак дані норми визначають завдання органів державного фінансового контролю і спосіб здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель і жодним чином не визначають повноважень таких органів зобов’язувати замовників припиняти зобов’язання за укладеними договорами (розірвати договір). - Щодо непропорційності обраного заходу щодо усунення виявлених порушень Вважаємо, що такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 вказаного Положення, одним із основних завдань Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Тобто, втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів).
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються.
Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору.
У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості виконання робіт, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати та ін.
Враховуючи вищезазначене, та той факт що учасником торгів був лише ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» закупівля «Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося" за адресою: вул. Академіка Білецького 16 Солом'янського району м. Києва» була проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що капітальний ремонт укриття повинен бути завершений до початку освітнього процесу заради безпеки всіх учасників освітнього процесу. Просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію та вважаємо що виявлені моніторингом недоліки не мають вагомих підстав для
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень 1. У зв’язку з тим що на онлайн-майданчику E-tender при виборі виду предмету закупівлі «роботи», кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично відображається період подання пропозицій не менше ніж 7 днів, саме через вказану обставину фахівцем з публічних закупівель, під час заповнення інформації по предмету закупівлі, була допущена технічна помилка та був некоректно встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Між введенням в дію Постанови КМУ від 02 квітня 2024 року №382 - 09 квітня 2024 року до початку торгів ( 16 квітня 2024 року) пройшов незначний термін. Від учасників торгів, під час проведення процедури закупівлі скарги не надходили, просимо Вас врахувати вказану обставину як таку що не порушила принципи добросовісної конкуренції торгів. Фахівця з публічних закупівель попереджено про недопустимість таких порушень, а також зобов’язано постійно моніторити зміни в законодавстві, щоб в майбутньому не відбувалися вищезазначені порушення. 2. Відсутність відмітки ДПС про прийняття на роботу керівника підприємства Пашкевича Ігоря Олексійовича не є порушенням, оскільки відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3. Відсутність переліку всіх сертифікатів, виданих ТОВ«РБК КИЇВБУДСЕРВІС» в атестаті акредитації НААУ не є порушенням та не являється підставою для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 4. Зауваження щодо гарантійного строку на виконання робіт враховані та відповідно цього була підписана Додаткова угода №3 до Договору №13 від 02.05.2024 р. Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО «Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося» за адресою: віл Академіка Білецького 16 Солом’янського району м. Києва з ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» - гарантійний термін безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту був продовжений на 10 років. Щодо розірвання договору з ТОВ "РБК Київбудсервіс": відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості виконання робіт, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати ( капітальний ремонт виконано більш ніж на 30%) та ін. Враховуючи вищезазначене, та той факт що учасником торгів був лише ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» закупівля «Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося" за адресою: вул. Академіка Білецького 16 Солом'янського району м. Києва» була проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також хочемо звернути Вашу увагу, що капітальний ремонт укриття повинен бути завершений до початку навчального року заради безпеки всіх учасників освітнього процесу. Просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію та вважаємо що виявлені моніторингом недоліки не мають вагомих підстав для розірвання договору з ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» від 02.05.2023 р. №13.
2024-06-18 15:20:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення пункту 24 Особливостей № 1178, а також що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-109/2024пр |
Дата публікації: | 16 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 липня 2024 10:06
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 26-110/2024пр |
Дата публікації: | 16 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 липня 2024 10:08
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 26-112/2024пн |
Дата публікації: | 22 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 липня 2024 13:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" |
3 535 658,34
UAH з ПДВ
|
3 535 658,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" #45324928 |
Переможець |
3 535 658,34
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 10:57
|
ДУ3-гарантія.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2024 10:53
|
ДУ2Київбудсервіс.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 13:37
|
ДУ ремонт.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 10:57
|
Договор ремонт укриття.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 10:56
|
7Рішення про виправлення технічних помилок в договорі13.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 11:30
|
Договор ремонт укриття.pdf | укладений |
03 травня 2024 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок, що не впливають на суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору (зменшення на вартість експертизи - 6408грн з ПДВ, яка була проведена раніше) |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна гарантійного терміну експлуатації після ремонту з 5 років на 10 років. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім.П.І.Гаврося" за адресою: вул.Академіка Білецького 16 Солом'янського району м.Києва | 1 | робота |
3 535 658,34
UAH з ПДВ
|