Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування діагностування та перезарядки вогнегасників
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2024-04-16-001111-a ● 4b2870dce268423a82ba2be32a070b1a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131529 |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Михайло Булина +380312619861 vspz1@zakarpat.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 274 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від загальної вартості договору у формі застави грошових коштів на рахунку замовника (на реквізити зазначені у проекті договору – Додаток № 3). Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування діагностування та перезарядки вогнегасників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 14:01 |
Тендерна документація зі змінами від 03.05.2024 .doc | |
03 травня 2024 14:01 |
Проект договору від 03.05.2024.docx | |
03 травня 2024 14:01 |
перелік змін до тендерної документації від 03.05.2024 .docx |
03 травня 2024 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 14:01 |
Тендерна документація зі змінами від 03.05.2024 .doc
|
|||
03 травня 2024 14:01 |
Проект договору від 03.05.2024.docx
|
|||
03 травня 2024 14:01 |
перелік змін до тендерної документації від 03.05.2024 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний досвід
Дата подання: 16 квітня 2024 12:02
Дата відповіді: 19 квітня 2024 08:11
Встановлена вимога: * Аналогічним слід вважати договір згідно з кодом ДК 021:2015: 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання за ЄЗС. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання. Якщо у нас є аналогічний договір на аналогічні послуги відповідно до вашого предмету закупівлі, але при цьому в ньому вказаний інший код ДК, то чим такий договір не підходить Вам?
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством.
Позиція Мінекономіки щодо питання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону є однозначною.
Прим ред.: у відповіді на запит № 1126/2020, зокрема, відзначено, що наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Позиція Мінекономіки щодо питання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону є однозначною.
Прим ред.: у відповіді на запит № 1126/2020, зокрема, відзначено, що наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 квітня 2024 12:14
Дата відповіді: 19 квітня 2024 08:12
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що Вами була встановлена дискримінаційна вимога до учасників, яка суттєво звужує коло учасників, а саме: В Додатку 2 до ТД "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" ви вимагаєте "Учасники закупівлі повинні підтвердити наявність стаціонарної лабораторії (офіс або майстерня) на території Закарпатської області) наданням відповідних документів (на право власності або договір оренди приміщення) у складі своєї тендерної пропозиції." При цьому, в даному ж Додатку 2 ви також вимагаєте: "Технічне обслуговування (діагностування, перезарядка, опосвідчення) вогнегасників повинно проводитись на місцях розташування вогнегасників на території Замовника без вивезення вогнегасників до надавача послуг, за допомогою пересувного пункту заправки вогнегасників. Обов’язковою умовою є наявність у Виконавця автомобіля та зарядних станцій для кожного типу вогнегасників". То поясніть, будь ласка, вашу логіку, встановлюючи такі 2 вимоги до учасників, які суперечать одна одній?! Для чого вам тоді наявність в учасників стаціонарної лабораторії (офіс або майстерня) на території Закарпатської області, якщо послуги вам будуть надаватись на місці, на вашій території, без вивезення вогнегасників, за допомогою пересувного пункту заправки вогнегасників. Видаліть вимогу щодо наявності стаціонарної лабораторії (офіс або майстерня) на території Закарпатської області) наданням відповідних документів (на право власності або договір оренди приміщення) у складі своєї тендерної пропозиції. Внесіть відповідні зміни і не створюйте дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатись в орган оскарження АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наявність стаціонарного пункту ПТОВ в Закарпатській області є обов'язковими умовами Замовника, так як дуже часто виникають ситуації при яких використовуються вогнегасники і доставляються до пункту ПТОВ власним транспортом Замовника, а також виникають ситуації коли не всі вогнегасники доставляються Замовником на місце планового ТО і поступово довозяться на стаціонарний пункт. Наприклад аварійні ремонтні бригади структурних підрозділів, в машинах яких є вогнегасники часто не мають можливості поставити їх вчасно на місце планового ТО і довозяться пізніше. Також є віддалені об'єкти у важкодоступній гірський місцевості, звідки доставка вогнегасників на плановий пункт ТО можлива при сприятливих погодних умовах або за допомогою спецтехніки, тому також довозяться або Замовником або Виконавцем виконується за допомогою мобільного ПТОВ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-001111-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:44225227
Дата подання: 19 квітня 2024 18:00
Дата подання: 19 квітня 2024 18:00
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:22
рішення від 23.04.2024 № 7130.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7565.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 13:46
рішення від 29.04.2024 № 7565.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення комісії АМКУ №7565-р/пк-пз від 29.04.2024 щодо усунення порушень.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 14:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
108 099,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" |
129 710,00
UAH з ПДВ
|
108 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" #43599178 |
Переможець |
108 099,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 13:19
|