Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03328511 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул.Тролейбусна, 10 |
Контактна особа: |
Московець Вікторія +380532561151 Moskovec-viktori@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 11 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Авансовий платіж у розмірі 30% від загальної вартості Робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником проектно-кошторисної документації | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Післяоплата у розмірі 70% від загальної вартості робіт протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 08:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 08:35 |
ОБГРУНТУВАННЯ.doc | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 9.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 8.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 7.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 6.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 4.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 5.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 3.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 2.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
Додаток 1.docx | |
16 квітня 2024 08:35 |
ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-29-000022 ● 5ffecdbe16624052878a4207188a4d01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2024 № 31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 29.05.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-04-16-000245-a 16.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:40:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції № 2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-000245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 15:55:36
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.05.2024 р. у ході проведення моніторингу до закупівлі Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції №2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-04-16-000245-a) стосовно надання інформації визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Програми розвитку міського електротранспорту Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки, затвердженої Рішенням позачергової сорок шостої сесії восьмого скликання Полтавської міської ради від 29 грудня 2023 року (далі – Програма) та Плану використання бюджетних коштів КП «ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» ПМР на 2024 рік.
Згідно Програми заплановано кошти на постачання та монтаж обладнання для тягових підстанцій в сумі 500 000,00 євро, що в перерахунку складає 22 500 000,00 гривень (45 грн. за 1 євро) за рахунок коштів співфінансування з бюджету Полтавської міської територіальної громади на модернізацію та відновлення тролейбусної інфраструктури, в тому числі модернізацію тягових підстанцій та депо. Співфінансування з бюджету Полтавської міської територіальної громади передбачено вимогами кредитного договору (операційний номер 50055) від 30 липня 2019 року, укладеного між КП «ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» ПМР та ЄВРОПЕЙСЬКИМ БАНКОМ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ, а саме: Розрахунковою кошторисною вартістю проекту статті 2.01, де визначено, що Капітальні видатки за рахунок місцевого внеску (модернізація та відновлення тролейбусної інфраструктури, в тому числі модернізація депо) складає 0,5 млн. євро. (Програма додається).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Зокрема, технічними працівниками підприємства було здійснено огляд декількох тягових підстанцій (ТП-1, ТП-2, ТП-3), що мають строк експлуатації більше, ніж 60 років та є найбільш навантаженими при роботі тролейбусної лінії. На момент обстеження було виявлено, що саме тягова підстанція №2 потребує капітального ремонту (реконструкції) електричного обладнання 6 кВ, «+» 600 В, оскільки існуючий технічний рівень систем енергозабезпечення та енергозбереження не відповідає сучасним вимогам та в найближчому часі це призведе до можливого виведення з експлуатації даної підстанції і як наслідок відсутність можливості руху тролейбусів по значній частині міста. Слід зазначити, що за весь час експлуатації капітальний ремонт обладнання не проводився взагалі. (Довідка начальника технічного відділу додається).
3. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі зроблено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих комерційних (цінових) пропозицій від організацій, що виконують відповідні роботи. Оскільки, даний вид робіт є специфічним, і організацій, що мають дозвільні документи на виконання капітального ремонту (реконструкції) електричного обладнання 6 кВ, «+» 600 В є в обмеженій кількості, то для визначення очікуваної вартості даної закупівлі було отримано дві комерційні пропозиції, зокрема від ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 38897076) та ТОВ «ПЛУТОН ІС» (код ЄДРПОУ 38840039).(Комерційні пропозиції додаються).
Обсяги робіт на виконання капітального ремонту (реконструкції) електричного обладнання 6 кВ, «+» 600 В визначені на основі дефектного акту, складеного відповідними структурними підрозділами підприємства. (Дефектний акт додається).
Додатки:
1. Програма розвитку міського електротранспорту Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки, затверджена Рішенням позачергової сорок шостої сесії восьмого скликання Полтавської міської ради від 29 грудня 2023 року на 8 арк.;
2. Довідка начальника технічного відділу на 1 арк.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 38897076) на 1 арк.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ПЛУТОН ІС» (код ЄДРПОУ 38840039) на 2 арк.;
5. Дефектний акт на капітальний ремонт (реконструкцію) тягової підстанції №2 із заміною електричного обладнання 6 кВ, «+» 600 В на 3 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 16:32:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції № 2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-000245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовником - КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЛУТОН IC» та прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема вимагається довідка встановленої форми, а також надання на кожну особу, зазначену у довідці, копії документів, що підтверджують кваліфікацію, а також довідки про навчання, перевірку знань та атестацію з електробезпеки даних спеціалістів.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником ТОВ «ПЛУТОН IC» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено, зокрема, працівника Журавльов Максим Олександрович та підтверджено перевірку знань Журавльова М.О.
Однак наданий учасником диплом магістра АР № 21304758 видано Журавльову Олексію Олександровичу.
Крім того, учасником ТОВ «ПЛУТОН IC» надано диплом, що складений іноземною мовою виданий Суміну В.Б., тоді як відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації до таких документів додається переклад українською мовою, проте переклад українською мовою вказаного диплому відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЛУТОН IC».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 11:32:25
Щодо надання пояснення
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 10.06.2024 р. у ході проведення моніторингу до закупівлі Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції №2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-04-16-000245-a) стосовно надання інформації (пояснення) про те, яким чином Замовником - КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЛУТОН IC» та прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо виявлені деякі невідповідності стосовно підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повідомляю наступне.
Так, дійсно на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником ТОВ «ПЛУТОН IC» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено, зокрема, працівника Журавльов Максим Олександрович та підтверджено перевірку знань Журавльова М.О. Однак наданий учасником диплом магістра АР № 21304758 видано Журавльову Олексію Олександровичу. Погоджуюсь, що я як уповноважена особа замовника недогледіла, що в довідці прописаний Максим Олександрович, а диплом підкріплений на Олексія Олександровича. Для вияснення причини виникнення вищезазначеної невідповідності нами було надіслано лист ТОВ «ПЛУТОН IC». В свою чергу ТОВ «ПЛУТОН IC» повідомив наступну інформацію, що Журавльов Максим Олександрович та Журавльов Олексій Олександрович є працівниками ТОВ «ПЛУТОН IC» і при наданні тендерної пропозиції переплутали їх дані. На підтвердження даної інформації ТОВ «ПЛУТОН IC» надіслав всі підтверджуючі документи (дипломи, накази про прийняття на роботу та копію журналу перевірки знань. (Листи додаються).
Стосовно того, що учасником ТОВ «ПЛУТОН IC» надано диплом, що складений іноземною мовою виданий Суміну В.Б., тоді як відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації до таких документів додається переклад українською мовою, проте переклад українською мовою вказаного диплому відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЛУТОН IC» можу повідомити, що не звернула увагу на те, що диплом виданий російською мовою, оскільки букви української і російської мови дуже схожі, тому й не акцентувала на цьому увагу.
З огляду на вищезазначене, не знімаю із себе відповідальності за недогляд незначних невідповідностей, проте, вважаю, що вказані порушення не мають жодного впливу на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни.
Додатки:
1. Лист КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПМР від 11.06.2024 №01-11.7/394 на 1 арк;
2. Лист ТОВ «ПЛУТОН ІС» від 11.06.2024 №L-48-1718з додатками на 7 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції №2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-04-16-000245-a) стосовно зобов’язання щодо здійснення заходів для недопущення в подальшому порушень у сфері публічних закупівель уповноваженою особою, що є відповідальною за вищезазначену закупівлю повідомляємо, що з уповноваженою особою згідно з наказом по підприємству №236 від 19.06.2024 року проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому подібних порушень у сфері здійснення публічних закупівель. Крім того, найближчим часом уповноважену особу буде направлено на додаткові професійні курси/вебінари з метою підвищення її кваліфікації. Зауваження за висновком моніторингу повністю враховані та посилено контроль щодо недопущення здійснення порушень чинного законодавства в майбутньому.
2024-06-19 16:40:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЛУТОН IC» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" |
11 126 250,00
UAH з ПДВ
|
11 126 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" #38840039 |
Переможець |
11 126 250,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 15:54
|
Договір | укладений |
21 травня 2024 15:53
|