Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2024-04-15-012455-a 385754afa8c34ed3b9515657f1ee44f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Сергій Олександрович

+380432274970 s.koval@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина 3008 НГ України
Код ЄДРПОУ: 08803572
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця,
Контактна особа: Коваль Сергій Олександрович
+380432274970
s.koval@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024 22:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2024 12:36
Очікувана вартість: 17 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Героїв Нацгвардії, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2024 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 22:03
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати пояснення, стосовно ліцензії на вогнезахисну обробку,
Дата подання: 17 квітня 2024 14:10
Дата відповіді: 18 квітня 2024 16:48
Шановний замовнику, просимо надати пояснення, стосовно ліцензії на вогнезахисну обробку, не завжди будівельні організації мають таку ліцензію, а наймають підрядну організацію яка займається такими роботами. Чи можливо використання субпідрядника з наявною ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або Декларацію про провадження господарської діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту та спостерігання за системами протипожежного захисту, отриману відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2022 року.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Так можливе залучення субпідрядника при наявності дозвільних дозвільних документів які передбаченні чинним законодавством України у даній галузі.
Який клас наслідків обєкта будівництва?
Дата подання: 17 квітня 2024 14:12
Дата відповіді: 18 квітня 2024 16:43
Який клас наслідків обєкта будівництва "Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштування покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки в м. Вінниця» (ДК 021:2015, код 45454000-4 - Реконструкція)" СС-1 чи СС-2???
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення СС-1
щодо аналогічних для субпідрядника
Дата подання: 17 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 18 квітня 2024 17:06
в Оголошенні про закупівлю вимагається наступне: "У разі залучення субпідрядника чи суб`єкта, що буде надавати послуги за договором, Учасник у складі пропозиції надає завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами. Кожен з аналогічних договорів має бути укладений з суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» або так само державним замовником у сфері оборони згідно п. 10, ч.1, ст.1. Закону України «Про оборонні закупівлі». **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва об’єкта, реконструкції або капітального ремонту існуючих об’єктів. У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, просимо дотримуватись приховування чутливої інформації!!! Аналогічний договір має бути наданий за період не раніще 01.01.2022 року.". Вважаємо цю вимогу дискримінаційною для учасників, оскільки таким умовам буде відповідати лише учасник, який має в наявності всі необхідні ліцензії та інші дозвільні документи та не планує залучення субпідрядників. Для учасників,які планують залучити субпідрядника для виконання робіт, наприклад з вогнезахисту, неможливо виконати зазначену вище умову, оскільки субпідрядники, що надають послуги з пожежного та/або вогнезахисту не займається такою господарською діяльністю як виконання робіт з нового будівництва об’єкта, реконструкції або капітального ремонту. Те саме стосується надавачів послуг технікою, яких учасник залучить для виконання вантажних робіт. Зазначена вище умова суперечить чинному законодавству, зокрема вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ «Про оборонні закупівлі", зокрема частині третій статті 13 "3. Державні замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівель". Вимагаємо внести зміни в Оголошення та привести його у відповідність до вимог зазначених вище Законів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. У складі пропозиції Учасник надає аналогічні договори за напрямком діяльності субпідрядника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-15-012455-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Техпробуд, Код ЄДРПОУ:38830330
Дата подання: 03 травня 2024 08:54
Скарга
На Протокол уповноваженої особи №50 від 01.05.2024 року щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "Жил сіті буд", повідомлення про намір укласти з переможцем спрощеної процедури договір про закупівлю
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2024 18:25
Уповноваженою особою розглянуто вимогу № 78/05-24 від 03.05.2024 року, на прийняття рішення щодо визнання ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» (надалі- Учасник) переможцем спрощеної процедури закупівлі UA-2024-04-15-012455-a – Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки.

1. Щодо відсутності у Фірма «Т.М.М.» ТОВ виду економічної діяльності згідно КВЕДу-2010 клас 77.12, а саме, надання в оренду вантажних автомобілів та КВЕДу-2010 клас 77.32, а саме, надання в оренду будівельних машин і устаткування - жодним пунктом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) не передбачено надання документів на провадження орендодавцем техніки видів його господарської діяльності щодо надання в оренду будівельних машин, устаткування та вантажних автомобілів.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.3 Цивільного кодексу України однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України.
Одним із основних принципів підприємницької діяльності, зокрема, є вільний вибір видів підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України принцип свободи підприємницької діяльності полягає у тому, що:
1.) Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
2.) Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
3.) Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво у яких забороняється, встановлюється виключно законом.

2. Відповідно до п. 10.1 Додатку 2 Оголошення, Замовник вимагає обов’язково наявність на момент подання пропозицій таких працівників:
- керівник;
- головний інженер;
- виконроб;
- інженер з охорони праці;
- муляр;
-маляр;
- покрівельник;
- монтажник системи утеплення будівель;
- лицювальник – плиточник;
-підсобний робітник.
Умовами даного пункту не передбачено надання інформації про працівників, які будуть задіяні для виконання робіт на техніці, яка орендується Учасником, а саме, водії вантажних автомобілів, водій екскаватора, оператор крану, оскільки, зазначенні вище посади не входять в обов’язковий перелік посад працівників, що визначений п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.
Щодо твердження Скаржника з приводу сумісництва Волощука А.В. – відповідно до ст. 102-1 КЗпП України, сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Також звертаємо увагу, що дана норма не містить визначення «РЕГУЛЯРНОЇ», як зазначив Скаржник.
Щодо подання повідомлення до органів Державної податкової служби за місцем обліку, відповідно до постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, Учасником 08.07.2019 року подано на Волощука А.В. повідомлення про прийняття на роботу до ГУ ДФС у м. Києві (Оболонський р-н. м. Києва).
Таким чином Учасник у повному обсязі виконав умови п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.

3. Відповідно до п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», зазначено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В свою чергу у складі пропозиції Учасника подано Декларацію відповідності від 22.09.2023 року видану Фірма «Т.М.М.» ТОВ, де вказані машини і устаткування, які Учасник орендує відповідно до Договору оренди спецтехніки. Виходячи з вище зазначеного, машини і устаткування на яких будуть виконуватись роботи відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, Учасник виконав вимоги п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року та не порушив законодавство з питань охорони праці.

В пропозиції Учасника Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-09 на Меблі складений у відповідності до Додатку №3 до Оголошення, в якому було вказано «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 на Меблі», відповідно до локального кошторису, затвердженого експертизою до проекту.
«Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю» не вимагався.
В Додатку №3 до Оголошення в Локальному кошторисі № 02-01-01, згідно технічного завдання, в пункті 7 передбачена позиція «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 3».
Учасником у своїй пропозиції використано розцінку «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 1», що, при використанні Учасником екскаватора з ковшем місткістю 1,3 м3, який є в наявності в Учасника згідно договору оренди, ніяким чином не змінює склад необхідних робіт та обсяги виконання робіт по даній позиції та в повній мірі відповідає нормативно закладній розцінці групи ґрунтів 1.
Внаслідок чого використання розцінки з нижчою групою ґрунту не являється штучним заниженням пропозиції договірної ціни та в жодному разі не впливає на технологічний процес виконання земляних робіт та не змінює технологічну карту виконання робіт, відображених у технічному завданні згідно Додатку 3.
Також, згідно Додатку №3 до Оголошення не вимагалося, щоб матеріали відповідали кількості та найменуванню. Матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.

Документи подані скаржником

03 травня 2024 08:54
Скарга на дії Замовника

Документи

07 травня 2024 18:25
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 15 777 000,00
UAH з ПДВ
15 685 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Техпробуд 16 743 306,00
UAH з ПДВ
15 776 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 11:33
Електронний підпис
30 квітня 2024 11:05
Електронний підпис
30 квітня 2024 02:54
Електронний підпис
30 квітня 2024 01:47
1.Договір ПП Юрекс.pdf.p7s
30 квітня 2024 01:47
2.працівники ПП Юрекс.pdf
30 квітня 2024 01:47
1.Договір ПП Юрекс.pdf
23 квітня 2024 23:24
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:24
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:23
Кошторис + графік.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:23
Кошторис + графік.pdf
23 квітня 2024 23:08
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:08
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:07
працівники.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:07
Витяг з ЄДР.PDF.p7s
23 квітня 2024 23:07
1Статут.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:07
1Зміни до статуту.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:07
1Зміни до статуту 2.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-07.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-09.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-09.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
Кошторис + графік.pdf
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
Кошторис + графік.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-08.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-06.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
665_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.rtf.p7s
23 квітня 2024 23:04
07.Гарантійний лист 1.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
Договір 42.FR12.pdf
23 квітня 2024 23:04
17.Проєкт договору.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
UA-2023-05-05-005855-a-contract-ongoing.pdf
23 квітня 2024 23:04
акт 4.PDF
23 квітня 2024 23:04
Аналогічний Дашківці.PDF
23 квітня 2024 23:04
Дод.угода 3 до Дог.42.pdf
23 квітня 2024 23:04
UA-2022-10-20-001147-a-limited-reporting.pdf
23 квітня 2024 23:04
280 Лист відгук 2024.pdf
23 квітня 2024 23:04
Дод.угода 4 дод дог.42.pdf
23 квітня 2024 23:04
акт 1.PDF
23 квітня 2024 23:04
Акт №7.PDF
23 квітня 2024 23:04
02.дозвільні документи.zip
23 квітня 2024 23:04
279 Лист відгук 2024.pdf
23 квітня 2024 23:04
Дод угода №2.PDF
23 квітня 2024 23:04
акт 3.PDF
23 квітня 2024 23:04
Дод угода 5 до дог.42.pdf
23 квітня 2024 23:04
16.Матеріали до ТЗ.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
04.Матбаза.zip
23 квітня 2024 23:04
акт 2.PDF
23 квітня 2024 23:04
08.Гарантійний лист 2.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
01.установчі документи.zip
23 квітня 2024 23:04
06.працівники.zip
23 квітня 2024 23:04
Дод.угода 1 до Дог.42.pdf
23 квітня 2024 23:04
14.Форма 1 до додатку 2.pdf.p7s
23 квітня 2024 23:04
акт 5.PDF
23 квітня 2024 23:04
акт 6.PDF

Публічні документи

22 квітня 2024 13:43
Електронний підпис
22 квітня 2024 13:38
Технічна частина.pdf
22 квітня 2024 13:38
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПП Техпробуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Переможець 15 685 777,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 12:25

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 9 Додатку 2 Оголошення Замовником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази вимагається довідка за встановленою формою (Таблиця 9.1.). Відповідно до інформації, зазначеної у позиціях 114-121 довідки № 22-04-24/10 від 22 квітня 2024 року техніка використовується на підставі договору оренди № 250324–Т від 25 березня 2024 року. На підтвердження оренди Учасник у складі пропозиції надає Договір № 250324–Т на оренду спецтехніки від 25 березня 2024 року (далі Договір оренди), укладений з Фірмою «Т.М.М.» ТОВ. Виходячи з зазначеної інформації, Учасником не надано документів, які підтверджують право Фірми «Т.М.М.» ТОВ на здійснення виду господарської діяльності, а саме: надання в оренду будівельних машин та устаткування; надання в оренду вантажних автомобілів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи на провадження Фірмою «Т.М.М.» ТОВ вище вказаних видів господарської діяльності. 2. Відповідно до п. 10.1 Додатку 2 Оголошення, Замовником вимагається довідка про наявність основних працівників. Учасник у складі пропозиції надає довідку № 22-04-24/11 від 22 квітня 2024 року. Інформація про працівників, які будуть задіяні для виконання робіт за предметом закупівлі на спецтехніці, яка орендується Учасником, в складі пропозиції не надана. Відповідно до п 1.1. Договору оренди, Орендодавець зобов’язується за заявкою орендаря надати в оренду спецтехніку в порядку та на умовах визначених цим договором. На виконання п. 10.1. Додатку 2 Оголошення, в переліку обов’язкових працівників, які мають бути залучені Учасником для виконання робіт є посада виконроба. В складі пропозиції Учасником надано довідку № 22-04-24/11 від 22 квітня 2024 року, з якій зазначається, що Бардаш Володимир Костянтинович перебуває на посаді виконавця робіт (виконроба). Згідно відомостей про трудові відносини осіб та період проходження військової служби за 1 квартал 2024 року, поданих Учасником, Бардаш Володимир Костянтинтинович звільнений з роботи 29.03.2024 року (наказ №14-к від 29.03.2024). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 інформацію та документи відповідно п. 10.1 Додатку 2 Оголошення, на працівників, які будуть задіяні для роботи на даній техніці (водії вантажних автомобілів, водій екскаватора, оператор крану). 3. Відповідно до п. 12.2 Додатку 2 Оголошення, у разі залучення субпідрядників/співвиконавців чи організацію, що буде надавати послуги Учаснику за договором, описаних за пунктом 12.1., пропозиція учасника повинна містити документи, описані згідно 7.1-7.4, 9.2, 10.1. Додатку 2 до Оголошення, щодо залученої Учасником матеріально-технічної бази та/або працівників відповідної кваліфікації. На виконання цієї вимоги у складі пропозиції Учасником надано інформаційну довідку №22-04-24/18 від 22 квітня 2024 року. Відповідно до даної довідки Учасником планується залучення субпідрядника обсягом не більше 20 % від вартості договору про закупівлю, на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - ПП «Фірма Юрекс». Учасником не виконано вимоги п. 9.2 та 10.1 Додатку 2 Оголошення стосовно субпідрядника ПП «Фірма Юрекс». Учасником у складі пропозиції не надано документів, що підтверджують договірні відносини між ПП «Фірми Юрекс» та Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 відповідні документи. 4. Відповідно до п.7.1 Додатку 2 Оголошення, Учасник у складі пропозиції надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами). В свою чергу Учасником порушено вимоги п.2 Постанови КМУ № 357 від 24.03.2024 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», відповідно даного пункту на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована в територіальному органі держпраці 17.08.23 за номером ДК 8319/Ц/31-23), наданої Учасником у складі пропозиції, не зазначено технічні засоби за допомогою яких будуть виконуватись роботи, чим порушено вимоги п. 7.1. Додатку 2 Оголошення, вимоги п.2 Постанови КМУ № 357 від 24.03.2024 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» та вимоги Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 надати відповідні документи. На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій.

Документи

01 травня 2024 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2024 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
15 685 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 травня 2024 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2024 05:21
Підсумкова відомість ресурсів 2.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
Підсумкова відомість ресурсів 1.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
локальний кошторис 4.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
локальний кошторис 3.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
локальний кошторис 2.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
Локальний кошторис 1.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
Рішення.pdf зміни до договору
14 травня 2024 21:00
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 14:53
Договір реконструкція 34 КЕС укладений
14 травня 2024 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження Додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 34 КЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: Рішення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки 1 15 685 777,00
UAH з ПДВ