Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2024-04-15-012455-a ● 385754afa8c34ed3b9515657f1ee44f2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина 3008 НГ України |
Код ЄДРПОУ: | 08803572 |
Місцезнаходження: | Україна , Вінницька обл., Вінниця, |
Контактна особа: |
Коваль Сергій Олександрович +380432274970 s.koval@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 22:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Героїв Нацгвардії, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 22:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 22:03 |
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати пояснення, стосовно ліцензії на вогнезахисну обробку,
Дата подання: 17 квітня 2024 14:10
Дата відповіді: 18 квітня 2024 16:48
Шановний замовнику, просимо надати пояснення, стосовно ліцензії на вогнезахисну обробку, не завжди будівельні організації мають таку ліцензію, а наймають підрядну організацію яка займається такими роботами. Чи можливо використання субпідрядника з наявною ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або Декларацію про провадження господарської діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту та спостерігання за системами протипожежного захисту, отриману відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2022 року.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Так можливе залучення субпідрядника при наявності дозвільних дозвільних документів які передбаченні чинним законодавством України у даній галузі.
Який клас наслідків обєкта будівництва?
Дата подання: 17 квітня 2024 14:12
Дата відповіді: 18 квітня 2024 16:43
Який клас наслідків обєкта будівництва "Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштування покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки в м. Вінниця» (ДК 021:2015, код 45454000-4 - Реконструкція)" СС-1 чи СС-2???
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення СС-1
щодо аналогічних для субпідрядника
Дата подання: 17 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 18 квітня 2024 17:06
в Оголошенні про закупівлю вимагається наступне: "У разі залучення субпідрядника чи суб`єкта, що буде надавати послуги за договором, Учасник у складі пропозиції надає завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами. Кожен з аналогічних договорів має бути укладений з суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» або так само державним замовником у сфері оборони згідно п. 10, ч.1, ст.1. Закону України «Про оборонні закупівлі».
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва об’єкта, реконструкції або капітального ремонту існуючих об’єктів.
У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, просимо дотримуватись приховування чутливої інформації!!!
Аналогічний договір має бути наданий за період не раніще 01.01.2022 року.".
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною для учасників, оскільки таким умовам буде відповідати лише учасник, який має в наявності всі необхідні ліцензії та інші дозвільні документи та не планує залучення субпідрядників. Для учасників,які планують залучити субпідрядника для виконання робіт, наприклад з вогнезахисту, неможливо виконати зазначену вище умову, оскільки субпідрядники, що надають послуги з пожежного та/або вогнезахисту не займається такою господарською діяльністю як виконання робіт з нового будівництва об’єкта, реконструкції або капітального ремонту. Те саме стосується надавачів послуг технікою, яких учасник залучить для виконання вантажних робіт. Зазначена вище умова суперечить чинному законодавству, зокрема вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ «Про оборонні закупівлі", зокрема частині третій статті 13 "3. Державні замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівель".
Вимагаємо внести зміни в Оголошення та привести його у відповідність до вимог зазначених вище Законів України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. У складі пропозиції Учасник надає аналогічні договори за напрямком діяльності субпідрядника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-15-012455-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Техпробуд, Код ЄДРПОУ:38830330
Дата подання: 03 травня 2024 08:54
Скарга
На Протокол уповноваженої особи №50 від 01.05.2024 року щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "Жил сіті буд", повідомлення про намір укласти з переможцем спрощеної процедури договір про закупівлю
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2024 18:25
Уповноваженою особою розглянуто вимогу № 78/05-24 від 03.05.2024 року, на прийняття рішення щодо визнання ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» (надалі- Учасник) переможцем спрощеної процедури закупівлі UA-2024-04-15-012455-a – Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки.
1. Щодо відсутності у Фірма «Т.М.М.» ТОВ виду економічної діяльності згідно КВЕДу-2010 клас 77.12, а саме, надання в оренду вантажних автомобілів та КВЕДу-2010 клас 77.32, а саме, надання в оренду будівельних машин і устаткування - жодним пунктом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) не передбачено надання документів на провадження орендодавцем техніки видів його господарської діяльності щодо надання в оренду будівельних машин, устаткування та вантажних автомобілів.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.3 Цивільного кодексу України однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України.
Одним із основних принципів підприємницької діяльності, зокрема, є вільний вибір видів підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України принцип свободи підприємницької діяльності полягає у тому, що:
1.) Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
2.) Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
3.) Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво у яких забороняється, встановлюється виключно законом.
2. Відповідно до п. 10.1 Додатку 2 Оголошення, Замовник вимагає обов’язково наявність на момент подання пропозицій таких працівників:
- керівник;
- головний інженер;
- виконроб;
- інженер з охорони праці;
- муляр;
-маляр;
- покрівельник;
- монтажник системи утеплення будівель;
- лицювальник – плиточник;
-підсобний робітник.
Умовами даного пункту не передбачено надання інформації про працівників, які будуть задіяні для виконання робіт на техніці, яка орендується Учасником, а саме, водії вантажних автомобілів, водій екскаватора, оператор крану, оскільки, зазначенні вище посади не входять в обов’язковий перелік посад працівників, що визначений п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.
Щодо твердження Скаржника з приводу сумісництва Волощука А.В. – відповідно до ст. 102-1 КЗпП України, сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Також звертаємо увагу, що дана норма не містить визначення «РЕГУЛЯРНОЇ», як зазначив Скаржник.
Щодо подання повідомлення до органів Державної податкової служби за місцем обліку, відповідно до постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, Учасником 08.07.2019 року подано на Волощука А.В. повідомлення про прийняття на роботу до ГУ ДФС у м. Києві (Оболонський р-н. м. Києва).
Таким чином Учасник у повному обсязі виконав умови п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.
3. Відповідно до п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», зазначено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В свою чергу у складі пропозиції Учасника подано Декларацію відповідності від 22.09.2023 року видану Фірма «Т.М.М.» ТОВ, де вказані машини і устаткування, які Учасник орендує відповідно до Договору оренди спецтехніки. Виходячи з вище зазначеного, машини і устаткування на яких будуть виконуватись роботи відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, Учасник виконав вимоги п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року та не порушив законодавство з питань охорони праці.
В пропозиції Учасника Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-09 на Меблі складений у відповідності до Додатку №3 до Оголошення, в якому було вказано «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 на Меблі», відповідно до локального кошторису, затвердженого експертизою до проекту.
«Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю» не вимагався.
В Додатку №3 до Оголошення в Локальному кошторисі № 02-01-01, згідно технічного завдання, в пункті 7 передбачена позиція «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 3».
Учасником у своїй пропозиції використано розцінку «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 1», що, при використанні Учасником екскаватора з ковшем місткістю 1,3 м3, який є в наявності в Учасника згідно договору оренди, ніяким чином не змінює склад необхідних робіт та обсяги виконання робіт по даній позиції та в повній мірі відповідає нормативно закладній розцінці групи ґрунтів 1.
Внаслідок чого використання розцінки з нижчою групою ґрунту не являється штучним заниженням пропозиції договірної ціни та в жодному разі не впливає на технологічний процес виконання земляних робіт та не змінює технологічну карту виконання робіт, відображених у технічному завданні згідно Додатку 3.
Також, згідно Додатку №3 до Оголошення не вимагалося, щоб матеріали відповідали кількості та найменуванню. Матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
1. Щодо відсутності у Фірма «Т.М.М.» ТОВ виду економічної діяльності згідно КВЕДу-2010 клас 77.12, а саме, надання в оренду вантажних автомобілів та КВЕДу-2010 клас 77.32, а саме, надання в оренду будівельних машин і устаткування - жодним пунктом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) не передбачено надання документів на провадження орендодавцем техніки видів його господарської діяльності щодо надання в оренду будівельних машин, устаткування та вантажних автомобілів.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.3 Цивільного кодексу України однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України.
Одним із основних принципів підприємницької діяльності, зокрема, є вільний вибір видів підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України принцип свободи підприємницької діяльності полягає у тому, що:
1.) Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
2.) Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
3.) Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво у яких забороняється, встановлюється виключно законом.
2. Відповідно до п. 10.1 Додатку 2 Оголошення, Замовник вимагає обов’язково наявність на момент подання пропозицій таких працівників:
- керівник;
- головний інженер;
- виконроб;
- інженер з охорони праці;
- муляр;
-маляр;
- покрівельник;
- монтажник системи утеплення будівель;
- лицювальник – плиточник;
-підсобний робітник.
Умовами даного пункту не передбачено надання інформації про працівників, які будуть задіяні для виконання робіт на техніці, яка орендується Учасником, а саме, водії вантажних автомобілів, водій екскаватора, оператор крану, оскільки, зазначенні вище посади не входять в обов’язковий перелік посад працівників, що визначений п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.
Щодо твердження Скаржника з приводу сумісництва Волощука А.В. – відповідно до ст. 102-1 КЗпП України, сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Також звертаємо увагу, що дана норма не містить визначення «РЕГУЛЯРНОЇ», як зазначив Скаржник.
Щодо подання повідомлення до органів Державної податкової служби за місцем обліку, відповідно до постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, Учасником 08.07.2019 року подано на Волощука А.В. повідомлення про прийняття на роботу до ГУ ДФС у м. Києві (Оболонський р-н. м. Києва).
Таким чином Учасник у повному обсязі виконав умови п. 10.1 Додатку 2 Оголошення.
3. Відповідно до п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», зазначено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В свою чергу у складі пропозиції Учасника подано Декларацію відповідності від 22.09.2023 року видану Фірма «Т.М.М.» ТОВ, де вказані машини і устаткування, які Учасник орендує відповідно до Договору оренди спецтехніки. Виходячи з вище зазначеного, машини і устаткування на яких будуть виконуватись роботи відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, Учасник виконав вимоги п.2 ч. 1 постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року та не порушив законодавство з питань охорони праці.
В пропозиції Учасника Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-09 на Меблі складений у відповідності до Додатку №3 до Оголошення, в якому було вказано «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 на Меблі», відповідно до локального кошторису, затвердженого експертизою до проекту.
«Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю» не вимагався.
В Додатку №3 до Оголошення в Локальному кошторисі № 02-01-01, згідно технічного завдання, в пункті 7 передбачена позиція «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 3».
Учасником у своїй пропозиції використано розцінку «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 1», що, при використанні Учасником екскаватора з ковшем місткістю 1,3 м3, який є в наявності в Учасника згідно договору оренди, ніяким чином не змінює склад необхідних робіт та обсяги виконання робіт по даній позиції та в повній мірі відповідає нормативно закладній розцінці групи ґрунтів 1.
Внаслідок чого використання розцінки з нижчою групою ґрунту не являється штучним заниженням пропозиції договірної ціни та в жодному разі не впливає на технологічний процес виконання земляних робіт та не змінює технологічну карту виконання робіт, відображених у технічному завданні згідно Додатку 3.
Також, згідно Додатку №3 до Оголошення не вимагалося, щоб матеріали відповідали кількості та найменуванню. Матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
15 685 777,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 05:21
|
Підсумкова відомість ресурсів 2.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
Підсумкова відомість ресурсів 1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
локальний кошторис 4.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
локальний кошторис 3.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
локальний кошторис 2.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
Локальний кошторис 1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
Рішення.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 21:00
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 14:53
|
Договір реконструкція 34 КЕС | укладений |
14 травня 2024 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження Додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Рішення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція будівлі побутового комбінату з улаштуванням покрівлі над боксами зберігання автомобільної техніки | 1 |
15 685 777,00
UAH з ПДВ
|