Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю»
Очікувана вартість
55 261 578,20 UAH
UA-2024-04-15-011894-a e16b0b26790342fdbeda8344de0ce46a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зарічна Тетяна Сергіївна

+380324571225 ukm_stryimvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальним майном Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 30389429
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул.Шевченка,71 каб.7
Контактна особа: Зарічна Тетяна Сергіївна
+380324571225
ukm_stryimvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2024 01:00
Очікувана вартість: 55 261 578,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 307,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Управління комунальним майном Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (ЄДРПОУ 30389429) кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 250 000.00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч, 00 копійок) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням п.47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 17:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Управління комунальним майном Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (ЄДРПОУ 30389429) кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 250 000.00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч, 00 копійок) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням п.47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Сума забезпечення: 250000 UAH

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-20-000023 ● 9912cf58ff5b4810b82c83f2f74243e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2024 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.08.2024 № 172

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.08.2024 № 172.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-04-15-011894-a, 15.04.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-23 16:38:10

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-15-011894-a, яка проводилась Управлінням комунальним майном Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру Консорціум «Будівельно-дорожній консорціум» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-27 16:31:15

Відповідь на запит

У відповідь на Запит про надання пояснень від 23.08.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю» (ідентифікатор UA-2024-04-15-011894-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетних призначень визначений рішенням Стрийської міської ради Львівської області XLVІІ сесії VІІІ демократичного скликання від 28 березня 2024 року № 2446 «Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік» та виділення коштів ПРООН
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю», виготовлений проектною організацією.
По об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю» розроблена Кошторисна документація та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 04-04/46 від 21 березня 2024 (Реєстраційний номер ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 04-04/46 від 21 березня 2024).
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за витрат зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та з урахуванням ПДВ.

2. Посилання на сайт: https://stryi-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/%D0%9D%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%B8%E3%80%93%D1%82.pdf

3. Щодо підтвердження вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до абзацу другого пункту 17 Особливостей №1178 Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На підтвердження даної норми КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» було надано установчі документи (що додаються) у яких передбачено, що директор має право укладати від імені Консорціуму договори.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-15-011894-a від 10.09.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю» надаємо наступну інформацію: Згідно ст. 4 Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у п. 3.11 розділу 3 тендерної документації передбачено, що у випадку невідповідності учасника вищезазначеним вимогам, зокрема відсутності товару у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (крім випадку якщо дія Порядку не застосовується до закупівлі такого товару) та учасник не надав сертифікат про походження товару згідно цієї Документації, учасник вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, а його пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Статтею 21 Закону передбачено підстави для відхилення тендерних пропозицій. Також, звертаємо увагу, що п. 5.3.розділу 5 тендерної документації передбачено підстави п. 47 Особливостей для відхилення тендерних пропозицій, що відповідає вимогам п. 28 Особливостей щодо формування тендерної документації. Таким чином, Замовником у тендерній документації передбачено підстави для відхилення, що відповідають вимогам чинного законодавства. Управлінням комунального майна Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема, уповноваженою особою було відвідано 13.09 онлайн курс на тему «Обговорення змін до ЗУ "Про публічні закупівлі"» проведений E-Tender та будуть відвідані інші курси у сфері публічних закупівель. Також, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель та не допускати подібних помилок в майбутньому.

2024-09-16 16:45:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» 53 636 680,46
UAH з ПДВ
53 636 680,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 травня 2024 16:02
Електронний підпис
16 травня 2024 16:01
Довідка.pdf
16 травня 2024 15:46
Електронний підпис
16 травня 2024 15:43
Довідка.pdf.p7s
14 травня 2024 10:54
Електронний підпис
14 травня 2024 10:52
4. Довідка локалізація.pdf
14 травня 2024 10:52
3.2. Довідка роз'яснення.pdf
14 травня 2024 10:52
3.1. Виписка з банку.pdf
14 травня 2024 10:52
2. Довідка працівники.pdf
29 квітня 2024 22:26
Електронний підпис
29 квітня 2024 22:26
Електронний підпис
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137-2_ДЦ_ДЦ_3.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК2_02-01-05.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-08.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-07.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-04.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-06.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВОК_02-01.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_2-ДЦ_ЗКР_5.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ПВР.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ОК_02-01.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-09.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137-2_ДЦ_ДЦ_2.doc
29 квітня 2024 22:25
графік помісячно.docx
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВ.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.doc
29 квітня 2024 22:25
U_137_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc
29 квітня 2024 22:25
Акт обстеження.pdf
29 квітня 2024 22:25
39122 КОНСОРЦІУМ БДК p7s.7z
29 квітня 2024 22:25
Лист-підтвердження.PDF
29 квітня 2024 22:25
2. Довідка працівники.pdf
29 квітня 2024 22:25
Виписка.pdf
29 квітня 2024 22:25
14. Тедерна пропозиція.pdf
29 квітня 2024 22:25
13. Довідка локалізація.pdf
29 квітня 2024 22:25
10.2. Документи вікна.pdf
29 квітня 2024 22:25
2.2. Док-ти працівники.pdf
29 квітня 2024 22:25
16. Довідка ліцензії .pdf
29 квітня 2024 22:25
11.4. Уставні ДПМК.pdf
29 квітня 2024 22:25
9. Тех.завдання.pdf
29 квітня 2024 22:25
10. Документи ліфт.pdf
29 квітня 2024 22:25
3. Довідка досвід.pdf
29 квітня 2024 22:25
графік помісячно.pdf
29 квітня 2024 22:25
Ліцензії 2013 2016.pdf
29 квітня 2024 22:25
11.3. Уставні Екран.pdf
29 квітня 2024 22:25
ISO_КОНСОРЦІУМ БДК_СС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
#44033480
Переможець 53 636 680,46
UAH з ПДВ
15 травня 2024 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 17:41

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» щодо закупівлі «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А Учасник у складі пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №25/04-1 від «25» квітня 2024 року, проте рядок п. 1.9. та п. 1.15 не містить інформації про кількість. 1.2. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А. Учасник у складі пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №25/04-1 від «25» квітня 2024 року, проте у рядку п. 1.9. у найменуванні транспортного засобу зазначено «Автопідйомник», згідно наданого свідоцтва про транспортний засіб правильна назва «Автопідйомник-С». 1.3. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А. Для підтвердження інформації про залучену автомобільну техніку (на автомобільному ходу) зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); -у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту тощо, то подаються копії свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Учасник у складі пропозиції надав Договір про надання послуг 047/06/21 від 01.06.2021 р., який дійсний до 2023 р. Таким чином, учасник не відповідає вимозі щодо того, що договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також, у наданих листах-підтвердженнях від надавачів послуг техніки, що буде залучена для виконання робіт, немає інформації про можливість продовження терміну дії договору. 1.4. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт/ надання послуг у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт/ надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасник у складі пропозиції не надав гарантійного листа. 1.5. Відповідно до вимог п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження надати Довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою Таблиці В. Учасник у складі пропозиції надав Довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення №25/04-2 від «25» квітня 2024 року де не міститься інформації щодо робітників субпідрядних організацій (роб.), які будуть виконувати роботи згідно наданої учасником Довідки №25/04-10 від «25» квітня 2024 року щодо залучення субпідряду. 1.6. Також, згідно вимог п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми Таблиця Б. 1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Для належного виконання підрядних робіт Учасник повинен мати у штаті не менше 1 головного інженера та не менше 2 виконробів. Підтверджується шляхом подання копій документів, що вказані вище. - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці. - обов’язкова наявність в складі працівників сертифікованого інженера з проектно-кошторисної документації. На підтвердження Учасник у складі пропозиції надає чинний сертифікат інженера – проектувальника у частині кошторисної документації. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від №25/04-2 від «25» квітня 2024 року. На підтвердження інформації учасник надав наказ про переведення Андрія Левченка, тоді як учасник повинен був надати наказ про прийняття на роботу. Також, згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від №25/04-2 від «25» квітня 2024 року учасник у п. 5 зазначив, що Олена Дроботюк займає посаду інженера-проектувальника, тоді як наказ про призначення наданий на посаду начальника планово-виробничого відділу. Також, учасник у складі пропозиції не надав підтверджуючих документів з перевірки знань із загального курсу з охорони праці (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань). 1.7. Відповідно до вимог п. 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження учасник надає наступні документи: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2023 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2023 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2023 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності за останні три роки повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. Фінансова спроможність потенційного учасника має гарантувати можливість виконання робіт, що є предметом закупівлі, а тому станом за останній календарний місяць до моменту подачі своєї пропозиції учасник повинен мати не менше очікуваної вартості обігових коштів для закупівлі матеріалів, які будуть включені у перелік робіт Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження надати виписку з обслуговуючого банку. -У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У наданому файлі «4. Фін.звіти БДК та учасників 2023 (2).pdf» відсутня сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2023 року) чи пояснювальна записка з обґрунтуванням та причинами неподання зазначеного документа Консорціум БДК, Дочірнім підприємством "ЕКРАНБУД" Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКРАН", ТзОВ Луцька дорожня пересувна механізована колона, ТОВ "СУМИМОСТОБУД" ТОВ «Будівельна група комфорттаун». Також, учасник не надав на підтвердження виписку з обслуговуючого банку щодо вартості обігових коштів для закупівлі матеріалів, які будуть включені у перелік робіт Додатку 2 тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А. Привести надану інформацію у відповідність. 2.2. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А. Привести надану інформацію у відповідність. 2.3. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою Таблиці А. Для підтвердження інформації про залучену автомобільну техніку (на автомобільному ходу) зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); -у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту тощо, то подаються копії свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Надати підтверджуючі документи чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також, у надати листах-підтвердженнях від надавачів послуг техніки, що буде залучена для виконання робіт, немає інформації про можливість продовження терміну дії договору. 2.4. Відповідно до вимог п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт/ надання послуг у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт/ надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасник у складі пропозиції не надав гарантійного листа. 2.5. Відповідно до вимог п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження надати Довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою Таблиці В. Привести у відповідність надану інформацію. 2.6. Також, згідно вимог п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми Таблиця Б. 1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Для належного виконання підрядних робіт Учасник повинен мати у штаті не менше 1 головного інженера та не менше 2 виконробів. Підтверджується шляхом подання копій документів, що вказані вище. - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці. - обов’язкова наявність в складі працівників сертифікованого інженера з проектно-кошторисної документації. На підтвердження Учасник у складі пропозиції надає чинний сертифікат інженера – проектувальника у частині кошторисної документації. Надати підтвердження на вищезазначені вимоги. 2.7. Відповідно до вимог п. 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження учасник надає наступні документи: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2023 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2023 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2023 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності за останні три роки повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. Фінансова спроможність потенційного учасника має гарантувати можливість виконання робіт, що є предметом закупівлі, а тому станом за останній календарний місяць до моменту подачі своєї пропозиції учасник повинен мати не менше очікуваної вартості обігових коштів для закупівлі матеріалів, які будуть включені у перелік робіт Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження надати виписку з обслуговуючого банку. -У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Надати інформацію про Звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2023 року) чи пояснювальна записка з обґрунтуванням та причинами неподання зазначеного документа. Надати на підтвердження виписку з обслуговуючого банку щодо вартості обігових коштів для закупівлі матеріалів, які будуть включені у перелік робіт Додатку 2 тендерної документації.

Документи

15 травня 2024 15:04
Довідка НАЗК
15 травня 2024 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2024 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
#44033480
53 636 680,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2024 15:04
Довідка НАЗК
15 травня 2024 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2024 15:59
Ду 4.PDF зміни до договору
26 листопада 2024 15:55
Електронний підпис укладений
27 вересня 2024 15:44
Реконструкція.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 15:38
Електронний підпис укладений
02 липня 2024 17:38
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
02 липня 2024 17:34
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 18:30
План2.pdf зміни до договору
04 червня 2024 18:27
додаткова угода 34.pdf зміни до договору
04 червня 2024 18:27
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 17:57
План1.pdf укладений
04 червня 2024 17:55
договір 34.pdf укладений
04 червня 2024 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині опису джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в частині обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в описі джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML