Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро
Очікувана вартість
123 047 247,60 UAH
UA-2024-04-15-011789-a ● dbc2a96923b040658d7566800bed00c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Світлична +380567294048 up157dkb@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 123 047 247,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 615 236,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2024 року, затвердженого наказом департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 09.02.2024 № 17. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів прийняття-передачі виконаних робіт за ф. № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт за ф. № КБ-3 та рахунків на оплату робіт протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику та відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (зі змінами та доповненнями). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 15:41 |
перелік змін 17.04.2024.docx | |
17 квітня 2024 15:41 |
ТД 17-04-24-6.pdf | |
17 квітня 2024 15:27 |
перелік змін 17.04.2024.docx | |
17 квітня 2024 15:27 |
ТД 17-04-24-4.pdf | |
17 квітня 2024 15:27 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації нова редакція.pdf | |
15 квітня 2024 17:31 |
ТД 15-04-24-3.pdf | |
15 квітня 2024 17:31 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації.pdf |
17 квітня 2024 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2024 15:41 |
перелік змін 17.04.2024.docx
|
||||||
17 квітня 2024 15:41 |
ТД 17-04-24-6.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 15:27 |
перелік змін 17.04.2024.docx
|
||||||
17 квітня 2024 15:27 |
ТД 17-04-24-4.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 15:27 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації нова редакція.pdf
|
||||||
15 квітня 2024 17:31 |
ТД 15-04-24-3.pdf
|
||||||
15 квітня 2024 17:31 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
Дата подання: 16 квітня 2024 10:13
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:51
Шановний замовнику! Відповідно до п. 11.7 ДБН В.2.2-5:2023, захисні споруди та споруди подвійного призначення (далі – СПП) мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями як в самої захисної споруди так і зовні, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку повинні обладнуватися електронними інформаційними табло та системою зв’язку; сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН. На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015. Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. В разі не улаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2015). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). В разі неможливості внесення змін до ТД в рамках діючої закупівлі. Вимагаємо скасувати закупівлю до приведення ТД в норму згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Звертаємо увагу, що проєктною документацією, у відповідності до п.11.7 ДБН В.2.2-5:2023 передбачено систему мовного зовнішнього та внутрішнього оповіщення для трансляції сигналів цивільної оборони (ГО) і програм місцевого безпровідного віщання. Для цього проєктом передбачено блок керування інформацією БКІ-02М та додаткова лінія зовнішнього оповіщення сигналів цивільного захисту. Блок керування інформацією призначений для автоматичного видання сигналу керування та відтворення аудіо-повідомлень "Повітряна тривога" та "Відбій повітряної тривоги". Також система може використовуватися для надання інших повідомлень з USB-носія згідно вимог Територіальних органів цивільного захисту. Для формування сигналів "Повітряна тривога" використовуються дані сайтів "єТривога" та "Карта повітряних тривог". В разі необхідності можуть бути перепрограмовані на інші джерела тривоги. Мовне оповіщення здійснюється за допомогою світлових та звукових оповіщувачів розташованих як зовні так і всередині споруди. Дані рішення розроблені в розділі СПС-СО. Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства. Робочий проєкт, отримав позитивний експертний звіт ТОВ «ДН_Консалтинг» від 10 квітня 2024 року № 05-66-24.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТД ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7
Дата подання: 16 квітня 2024 14:02
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:51
Шановний замовнику! Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. . Просимо привести ТД в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) та Постанови КМУ № 417 від 12 квітня 2024. В разі неможливості внесення змін до ТД та ПКД в рамках діючої закупівлі, вимагаємо скасувати закупівлю до приведення ТД в норму згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Звертаємо увагу, що проєктною документацією, у відповідності до п.11.7 ДБН В.2.2-5:2023 передбачено систему мовного зовнішнього та внутрішнього оповіщення для трансляції сигналів цивільної оборони (ГО) і програм місцевого безпровідного віщання. Для цього проєктом передбачено блок керування інформацією БКІ-02М та додаткова лінія зовнішнього оповіщення сигналів цивільного захисту. Блок керування інформацією призначений для автоматичного видання сигналу керування та відтворення аудіо-повідомлень "Повітряна тривога" та "Відбій повітряної тривоги". Також система може використовуватися для надання інших повідомлень з USB-носія згідно вимог Територіальних органів цивільного захисту. Для формування сигналів "Повітряна тривога" використовуються дані сайтів "єТривога" та "Карта повітряних тривог". В разі необхідності можуть бути перепрограмовані на інші джерела тривоги. Мовне оповіщення здійснюється за допомогою світлових та звукових оповіщувачів розташованих як зовні так і всередині споруди. Дані рішення розроблені в розділі СПС-СО. Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства. Робочий проєкт, отримав позитивний експертний звіт ТОВ «ДН_Консалтинг» від 10 квітня 2024 року № 05-66-24.
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захист
Дата подання: 17 квітня 2024 11:09
Дата відповіді: 19 квітня 2024 11:51
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733. Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування: - посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення. - подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд; - обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства. Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023) затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року. Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати. У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39 Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований). Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011. Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва. Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764). Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме: - титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт); - договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році; - наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт; - інші документи згідно з нормативно-правовими актами. Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407). Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми. Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом. Відповідно до пункту 2.10 Порядку № 309 органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі: - недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; - недотримання вимог щодо оформлення поданих документів. При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо. ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації. Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти. Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства. Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua). Просимо внести зміни до ТД та ПКД з метою приведення їх до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Звертаємо увагу, що проєктною документацією, у відповідності до п.11.7 ДБН В.2.2-5:2023 передбачено систему мовного зовнішнього та внутрішнього оповіщення для трансляції сигналів цивільної оборони (ГО) і програм місцевого безпровідного віщання. Для цього проєктом передбачено блок керування інформацією БКІ-02М та додаткова лінія зовнішнього оповіщення сигналів цивільного захисту. Блок керування інформацією призначений для автоматичного видання сигналу керування та відтворення аудіо-повідомлень "Повітряна тривога" та "Відбій повітряної тривоги". Також система може використовуватися для надання інших повідомлень з USB-носія згідно вимог Територіальних органів цивільного захисту. Для формування сигналів "Повітряна тривога" використовуються дані сайтів "єТривога" та "Карта повітряних тривог". В разі необхідності можуть бути перепрограмовані на інші джерела тривоги. Мовне оповіщення здійснюється за допомогою світлових та звукових оповіщувачів розташованих як зовні так і всередині споруди. Дані рішення розроблені в розділі СПС-СО. Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства. Робочий проєкт, отримав позитивний експертний звіт ТОВ «ДН_Консалтинг» від 10 квітня 2024 року № 05-66-24.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
123 034 975,55
UAH з ПДВ
|
123 034 975,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
123 034 975,55
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 11:41
|
Ду 2 до 05-06-1.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2024 12:47
|
Ду 1 до 05-06-1.pdf | зміни до договору |
05 липня 2024 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 09:30
|
Договір 05-06-1.pdf | укладений |
05 червня 2024 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме збільшення капітальних вкладень на 2024 рік (субвенція). |
Номер договору про закупівлю: | № 05-06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме внесення змін у реквізити замовника (зміна рахунку). |
Номер договору про закупівлю: | № 05-06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |