Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Павло Монастирський +30382764502 p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 16:14 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 14:27 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 14:27 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 16:43 |
Дод 1 - цінова пропозиція.docx | |
15 квітня 2024 16:43 |
Дод 4 - форма про учасника.docx | |
15 квітня 2024 16:43 |
ТД - серверне обладнання.doc | |
15 квітня 2024 16:43 |
Дод 3 - договір.doc | |
15 квітня 2024 16:43 |
Дод 2 - теххарактеристика.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000037 ● cbece6b967c54d249289308de51ad77b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.04.2024 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 30.04.2024 № 34-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2024-04-15-011181-a; 15.04.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 15:50:01
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога для переможця процедури закупівлі: « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.».
Натомість, відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Крім того, відповідно до абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 12:52:36
Про надання інформації (пояснень) щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a)
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель
Наталії БОЛДЕЦЬКІЙ
На виконання вимог запиту від 01.05.2024р. про надання інформації (пояснень) щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, зокрема у тендерній документації за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a) надаю інформацію на наступні запитання:
Запитання №1:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Відповідь №1.
Закупівля проводиться в рамках реалізації Програми цифрового розвитку на 2021-2025 роки(із змінами), затвердженої рішенням 2 сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 №22. У відповідності до цієї програми Хмельницьким міським комунальним підприємством «Хмельницькінфоцентр» 05.04.2024р. за №Л-40-26-24 надіслано лист, у якому зазначено технічні та якісні характеристики серверного обладнання, яке підлягає закупівлі. Окрім цього, підприємством надано комерційні пропозиції щодо постачання серверу, що відноситься до предмету закупівлі, - вартість: - 368 160,00 грн з ПДВ; - 410 160,00 грн з ПДВ тощо.
Запитання №2.
2.Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2.Відповідь №2.
Надаю посилання на сторінку Хмельницької міської ради, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, електронний ресурс: https://www.khm.gov.ua/uk/content/server-kod-dk-0212015-48820000-2-servery-1. Опублікування обґрунтування розміру бюджетних призначень згідно вищезазначеної постанови не є обов`язковим.
Запитання №3:
Чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Відповідь №3.
Зазначена вимога « - про надання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» була залишена через неоднозначне трактування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Зокрема, Кабінет Міністрів України виклав у новій редакції підпункт 2 пункту 45 Особливостей як підставу для відхилення тендерної пропозиції – «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.» Тобто законодавець відзначає, що Учасник закупівлі сам повинен довести свою добропорядність у випадку невиконання своїх зобов`язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Однак у постанові відсутнє роз`яснення яким чином, за допомогою яких дій, документів Учасник повинен це довести. На виконання цих вимог у тендерну документацію також внесено наступне положення за вимогою про надання довідки – «Учасник процедури закупівлі, що перебуває в вищезазначених обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.»
При цьому у тендерній документації (п.3.5.8) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 з наступними змінами визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.»
Далі – згідно п.3.5.7 тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Визначення у підпункті 1 пункту 3.5.8 тендерної документації, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів» не є остаточним і обов’язковим до виконання, оскільки в умовах військового стану доступ до публічних електронних реєстрів або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, може бути обмежений в будь-який час.
При цьому підпункт 3 пункту 3.5.1 тендерної документації приведений у відповідність і відповідає вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Незважаючи на наявність вимоги про надання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, жоден учасник закупівлі за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) не був відхилений через її відсутність.
Уповноважена особа П.МОНАСТИРСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю за процедурою «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) на підставі пп.2) ч.1 пункту 50 Особливостей відмінено
2024-05-09 16:04:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 09.05.2024 № 53-24).
2024-05-10 10:27:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВЕР МОЛЛ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
358 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ |
373 000,00
UAH з ПДВ
|
359 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
387 600,00
UAH з ПДВ
|
370 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВЕР МОЛЛ" #41960649 |
Відхилено |
358 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 15:34
|
ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ #3165610857 |
Очікує рішення |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 15:29
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 16:02 |
Кінець періоду оскарження: | 20 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення прийняте на підставі висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-15-011181-a, оприлюдненого 08.05.2024р. в електронній системі закупівель |
09 травня 2024 16:02
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 16:01
|
Протокол №53-відміна-сервер.pdf |