Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тактильна плитка (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44110000-4 – Конструкційні матеріали).
Очікувана вартість
812 000,00 UAH
UA-2024-04-15-010571-a ● d20b5cca82fd47d2bd7d39d65e5b0813
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31722818 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Євтушенко Тетяна Іванівна 380633129254 zakypivli31722818@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 812 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штука
Тактильна плитка шаблон уваги жовтого кольору (рифи типу зрізаних конусів) 300х300х60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44113120-2 — Тротуарна плитка
1700 штука
Тактильна плитка шаблон направляючий жовтого кольору (рифи повздовжні) 300х300х60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44113120-2 — Тротуарна плитка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 16:18 |
Тендерна документація.docx | |
15 квітня 2024 16:18 |
Проєкт договору_Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підписання КЕП/УЕП
Дата подання: 17 квітня 2024 17:35
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:44
Доброго дня!
Відповідно до пп 3.1.3 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати:
«3.1.3 Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, наданого згідно вимог пп.3.1.1, який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента.
Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.»
Повідомляємо, що не всі уповноважені особи контрагентів мають КЕП/УЕП і не зобов’язані його мати. Підписання власноручним підписом повністю посвідчує дійсність та правдивість інформації зазначеної в будь-якому документі та відповідає вимогам щодо оформлення документів згідно ДСТУ.
Вимогу щодо листа (відгуку), а саме: «Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП», вважаємо необґрунтованою та дискримінаційною і вимагаємо її прибрати шляхом внесення змін в тендерну документацію. В іншому випадку будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Також доводимо до відома, що нещодавно відбувся розгляд скарги в АМКУ, з приводу ідентичної вимоги Замовника - ШЕУ Дніпровського району. За результатом розгляду скарги АМКУ встановлено, що така вимога є порушенням і зобов’язав Замовника внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога п. 3.1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційною, так як викладена відповідно до ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", який встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів.
Частиною першою статті 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що "Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Враховуючи вищезазначене, з метою уникнення можливого підроблення документів пропозиції та з метою можливості перевірки документів на їх відповідність, Замовник вимагає підтвердити вимогуп. 3.1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації у вигляді електронного документа відповідно до діючого законодавства
Частиною першою статті 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що "Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Враховуючи вищезазначене, з метою уникнення можливого підроблення документів пропозиції та з метою можливості перевірки документів на їх відповідність, Замовник вимагає підтвердити вимогуп. 3.1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації у вигляді електронного документа відповідно до діючого законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" |
623 000,00
UAH з ПДВ
|
623 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" #40203200 |
Відхилено |
623 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 10:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 16:52
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій