Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії за ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
421 100,00 UAH
UA-2024-04-15-008780-a ● 26666ce7765f4704bac2d303e1d3459c
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 32863684 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
Контактна особа: |
Марина Іванівна +380509952546 tsvitkova65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:51 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 421 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 105,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
2 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
9 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
6 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
2 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Ергомера-СБТВ 025 Ду 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
2 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
5 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язаний оплатити надані Послуги протягом 30 календарних днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг Сторонами. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 15:14 |
Тендеран дакументація_повірка 15.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 15:14 |
Проект договору додаток 3.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-15-008780-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "СИМ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43114961
Дата подання: 02 травня 2024 15:32
Дата подання: 02 травня 2024 15:32
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИМ-СЕРВІС"
код ЄДРПОУ: 43114961
Адреса: 03179, місто КИЇВ, вулиця БУДАРІНА, будинок 3-А, квартира 42
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
код ЄДРПОУ: 32863684
Адреса: 17500, ЧЕРНІГІВСЬКА область, місто ПРИЛУКИ, вулиця САДОВА, будинок 104
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-15-008780-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-15-008780-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИМ-СЕРВІС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«…
…»
Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації:
Послуги, які надають Учасники повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” та ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” і ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування « про що Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (свідоцтва, сертифікати, тощо ).
На виконання вказаних вимог Підприємство надало в складі тендерної пропозиції надало сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, проте до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було завантажено документ, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”.
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовник повинен був скористатись механізмом, що передбачений пунктом 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, проте цього не зробив.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №13440-р/пк-пз від 24.08.2023.
Окремо звертаємо увагу, що замовником вже розміщувалось повідомлення про усунення порушення до 01 травня 2024 08:44, в якому відсутній опис вищенаведених невідповідностей стосовно документу, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”.
Проте, Підприємство самостійно виявивши вказані невідповідності разом з іншими документами, що вимагалися вказаною вимогою, завантажило свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” (файл «2. Свідоцтво про відповідність ДСТУ ISO 10012_2005 з Галуззю (Учасник)»).
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол від 01 травня 2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СИМ-СЕРВІС" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу від 01 травня 2024 року на 1 арк.
2. Копія рішення №13440-р/пк-пз від 24.08.2023 на 16 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" Ірина БАБЧЕНКО
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:07
рішення від 06.05.2024 №7939.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:07
інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 №8502.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 13:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТАНДАРТ-СЕРВІС |
212 265,60
UAH з ПДВ
|
212 265,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" |
333 300,00
UAH з ПДВ
|
333 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВВ СЕРВІС" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТАНДАРТ-СЕРВІС #38598827 |
Відхилено |
212 265,60
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" #43114961 |
Відхилено |
333 300,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 08:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВВ СЕРВІС" #43317717 |
Очікує рішення |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 08:52
|