Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Код ДК 021:2015 34131000-4 Автомобіль на базі пікап Ford Ranger (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-04-15-008170-a 644ece2945e14275805b1909e2d19bdc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Галата

+380639732172 3036dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23316220
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Галата
+380639732172
3036dnepr@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 14:52
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль на базі пікап Ford Ranger (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість всього поставленого товару протягом 10 (десяти) банківських днів згідно накладних та рахунків після отримання транспортного засобу та підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 14:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 квітня 2024 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 09:00
зміни.docx
19 квітня 2024 09:00
Проект договору Пікап.doc
19 квітня 2024 09:00
Тенд-на док-ція Пікап.doc
19 квітня 2024 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 09:00
зміни.docx
17 квітня 2024 11:16
зміни.docx
19 квітня 2024 09:00
Проект договору Пікап.doc
17 квітня 2024 11:16
Проект договору Пікап.doc
15 квітня 2024 14:54
Проект договору Пікап.doc
19 квітня 2024 09:00
Тенд-на док-ція Пікап.doc
17 квітня 2024 11:16
Тенд-на док-ція Пікап.doc
15 квітня 2024 14:54
Тенд-на док-ція Пікап.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех характеристики
Дата подання: 16 квітня 2024 09:53
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:13
Шановний Замовник, як офіційний постачальник автомобілів, в тому числі і таких, які за своїм функціоналом відповідають Вашим вимогам, а в де-чому, навіть кращі, маємо зазначити, що встановлені Вами, як Замовником вимоги щодо обмеженого розміру об»єму двигуна - ( із вимог щодо технічних характеристик - 1995), потужності двигуна, типу палива для двигуна, з одночасним обмеженням показників у нусуттєвих рамках, не впливають на ефективність використання транспортного засобу, але обмежуютсья кількість учасників, особливо зафіксовані у розмірах аьо точних цифрах. У нас двигун має незначно більший об»єм, при цьому нижчі показники витрат палива. Вказуєте просвіт не менше 237, у нас 235. Чи впливає 2 міліметри на щось? Динаміка розгону 0-100 км/год не менше 12,1 - тобто кращою характеристикою буде повільніший розгон? Як впливає максимальна швидкість 180 км на годину? У нас максимальна швидкість 172 км, але на таких швидкостях ці авто не їздять. Колісна база виписана під характеристики 1 виробника. Немає іншого з таким показником. Виписана характеристика екологічності Євро 6.2 притаманна тільки одному виробнику - Форд. Офіційно в Україні немає зареєстрованої норми токсичності 6.2. Вимога щодо загальної довжини 5370 - у нас є авто меншого розміру, є більшого. 5370 – обмежують нас як учасника. Вважаємо за необхідне внести зміни до Документації у редакції відповідає потребам Замовника, а не детальним характеристикам однієї моделі одного виробника. Обпишіть ті характеристики, які є необхідні, а саме - потужність двигуна не менше ніж , вантажопідємність, повний привід чи ні., кількість місць. Коробка автомат чи механіка. Вирішальною за цих умов буде ціна. Ми можемо запропонувати краще авто у кращій комплектації, за потрбеи поставити і старлінк і прибори нічного бачення, тощо. Перелік певної кількості характеристик, притаманних тільки одному автомобілю, або виписування характеристик таким чином, що більше ніж 2 інших аналоги знайти не є можливим порушує законодавство і обмежує кількість учасників. Статтею 3 Закону «Про публічні Закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб вони не обмежували коло учасників. В іншому випадку це буде порушення закону і вимагатиме відповідної реакції нас як учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ,Військова частина розглянула ваше звернення та внесла корективи у технічні вимоги. Військова частина закупляє даний автомобіль для виконання бойових завдань тому деякі тех.характеристики повинні відповідати завданням які будуть виконуватися на ньому .
обмеження учасників певними технічними характеристиками однієї моделі, що є недопустимим
Дата подання: 18 квітня 2024 09:40
Дата відповіді: 19 квітня 2024 08:59
Шановний Замовник, наше підприємство теж є офіційним постачальником транспортних засобів високої прохідності, що можуть задовільнити потреби Вашого підприємства. Ми вбачаємо, що тендер виписаний не під потреби військової частини, а під конкретного виробника, а саме Форд. Згідно технічних характеристик не зрозуміло, які показники є пріоритетними: Зафіксована колісна база у розмірі 3 270, зафіксовані розміри колії 1620 відповідає тільки одній марці – Форд. Якщо у нас колісна база на 2-3 см менша чи більша - це краще чи гірше? Чим саме обгрунтовуєтсья вимога колії? Колія у нас на пару см ширша, для стабільності авто це - краще. Ми авто можемо поставити вже і не чекати, то чи є у Вас терміновість і що є приорітетом? Більшість виробників вбачають за нормальне показник кліренсу від 215 мм і більше. На що вплаитває різниця у 2 сантиметри? Чим це обгрунтовано, що саме ці 2 сантиметри щось вирішать? Вказано довжина не менше 5370. То при більшій довжині і меншій ціні, чи будуть ці 2 параметри вирішальними? При цьому ціна на кілька десятків відсотків нижча Ми вважаємо за потрібне вимагати внести зміни до вимог щодо технічної характеристики таким чином, щоб учсасть у тиендері змогли прийняти кілька виробників, і, як Ви вказуєте, вирішальним фактором буде ціна. Якщо потрібно поставити авто швидше - вказуйте і ці параметри. Правильним прикладом запиту на пікапи можна назвати запит іншої військової частини Ідентифікатор закіпівлі UA-2024-04-08-012485-a https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/50289835 Перелік певної кількості характеристик, притаманних тільки одному автомобілю, або виписування характеристик таким чином, що більше ніж 2 інших аналоги знайти не є можливим порушує законодавство і обмежує кількість учасників. Статтею 3 Закону «Про публічні Закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб вони не обмежували коло учасників. В іншому випадку це буде порушення закону і вимагатиме відповідної реакції нас як учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ,Військова частина розглянула ваше звернення та внесла корективи у технічні вимоги. Військова частина закупляє даний автомобіль для виконання бойових завдань тому деякі тех.характеристики повинні відповідати завданням які будуть виконуватися на ньому .
свідоме обмеження кола учасників
Дата подання: 19 квітня 2024 09:54
Дата відповіді: 22 квітня 2024 18:02
Шановний Замовник, Ваша відповідь «деякі тех.характеристики повинні відповідати завданням які будуть виконуватися на ньому для виконання бойових завдань » не відповідає дійсності. Коли потрібно сверлити дірку у бетоні на глибину 10 см свердлом відповідної міцності, … так і пишуть: свердло довжиною не менше 10 см і такої-то міцності, має втримувати навантаження не менеше стільк-то обертів на секунду та грітись до температури не менеше ніж і ніхто не пише, що на ньому має бути певне маркування типу Андроід кар авто або еппл кар плей, у специфікації. У Вашому ж випадку окрім технічних характеристик, до яких Ви вносите зміни не чіткі зміни під потреби військової частини, до Додатку 2 «Технічні вимоги» запропонованого договору внесено повний перелік спецификації, де в опис включено повну специфікацію авто, який притаманний тільки одному виробнику Форд. Ми вбачаємо, що тендер виписаний не під потреби військової частини, а під конкретного виробника, а саме Форд. Згідно технічних характеристик не зрозуміло, які показники є пріоритетними: Чи краща ціна і більша потужність чи менші витрати палива двигуна при більшій довжині і корисному об»єму багажника є вирішальним, або ж ширина колії. На все Вам потрібно надати пояснення. Які задачі не зможе виконати авто з кращими характеристиками, більш потужним і більш економічним двигуном? Деякі характеристики притаманні тільки автомобілю Форд Рейнджер. Якщо у нас колісна база на 2-3 см менша чи більша - це краще чи гірше? Чим саме обгрунтовуєтсья вимога колії? Колія у нас на пару см ширша, для стабільності авто це - краще. Ми авто можемо поставити вже і не чекати, то чи є у Вас терміновість і що є приорітетом? Більшість виробників вбачають за нормальне показник кліренсу від 215 мм і більше. На що вплаитває різниця у 2 сантиметри? Чим це обгрунтовано, що саме ці 2 сантиметри щось вирішать? Ми вважаємо за потрібне вимагати внести зміни до вимог щодо технічної характеристики таким чином, щоб участь у тендері змогли прийняти кілька виробників, і, як Ви вказуєте, вирішальним фактором буде ціна. Якщо потрібно поставити авто швидше - вказуйте і ці параметри. Правильним прикладом запиту на пікапи можна назвати запит іншої військової частини Ідентифікатор закіпівлі UA-2024-04-08-012485-a https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/50289835 Перелік певної кількості характеристик, притаманних тільки одному автомобілю, або виписування характеристик таким чином, що більше ніж 2 інших аналоги знайти не є можливим порушує законодавство і обмежує кількість учасників. Статтею 3 Закону «Про публічні Закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб вони не обмежували коло учасників. Якщо протягом розумного терміну, достатнього для подачі оскарження тендеру не будуть внесені зміни, ми будемо розцінювати ситуацію як порушення закону і будемо змушені оскаржити тендер. Рішення і переписку буде надіслано до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ,ми розглянули ваше питання і внесли відповідні зміни ,правила і приклад запиту іншої частни ми не можемо враховувати так як ми Замовник і ми маємо чітке розуміння від поставлених задач для даного авто ,2 сантиметра впливає на те що пі час нагруження авто авто стане нижчим і від того його прохідні функції знизяться а враховуючи що на авто буде встановлено озброєння це може призвеси до фатальних наслідків .Також ми не можемо зрозуміти де ви побачили число 251 так як після змін він вказаний 235 мм .Можливо ви закгрузили первоначальний файл до якого вже були запитання та у відповідності до Закону внесені змі ни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС" 1 974 170,00
UAH з ПДВ
1 974 170,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 квітня 2024 11:35
Електронний підпис
26 квітня 2024 11:34
Довідка_не корупція.pdf
26 квітня 2024 11:34
Довідка праця.pdf
24 квітня 2024 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2024 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2024 15:37
05_02_Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2024 15:37
06_01_Проєкт договору.pdf
24 квітня 2024 15:37
05_01_Витяг_ЄДР_20240203.pdf
24 квітня 2024 15:37
05_03_01_Статут_2021.pdf
24 квітня 2024 15:37
04_02_Довідка оф_дилер.pdf
24 квітня 2024 15:37
04_04_Відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"
#36532366
Переможець 1 974 170,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 10:08

Документи

26 квітня 2024 10:08
Довідка НАЗК
26 квітня 2024 10:08
Електронний підпис
26 квітня 2024 10:07
Переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2024 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"
#36532366
1 974 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2024 10:08
Довідка НАЗК
26 квітня 2024 10:08
Електронний підпис
26 квітня 2024 10:07
Переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 11:27
м. Дніпро.pdf укладений
03 травня 2024 11:25