Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Зіньківська в м. Полтава
Очікувана вартість
10 470 186,00 UAH
UA-2024-04-15-006757-a ● 61dc6d62443f45a9af7c33fe04fab317
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 10 470 186,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 701,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Зіньківська в м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зіньківська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:15 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади 2024 Зіньківська ред..pdf | |
18 квітня 2024 16:15 |
Опис (перелік) змін Зіньківська.docx |
18 квітня 2024 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 16:15 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади 2024 Зіньківська ред..pdf
|
|||
18 квітня 2024 16:15 |
Опис (перелік) змін Зіньківська.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п. 1.3. Дод. 1 ТД
Дата подання: 16 квітня 2024 10:44
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:16
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію за предметом закупівлі звертаємо увагу, що в п. 1.3. Дод. 1 міститься вимога з ознаками дискримінації. В даній вимозі зазначено про підтвердження наявності в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.) розташоване на території м. Полтава. Просимо привести у відповідність до чинного законодавтсва дану вимогу, оскільки таке формулювання вимоги обмежує конкуренцію та участь лише СГД, які мають нежитлові приміщення в м. Полтава. Про такі обмеження неодноразово наголошено органом оскарження (див. Рішення колегії АМКУ № UA-2019-09-25-000499-a)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору).
Також ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо визначення розташування(місцезнаходження) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в нашому випадку бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.).
Також ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо визначення розташування(місцезнаходження) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в нашому випадку бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.).
п. 4 Дод. 5 Т.Д.
Дата подання: 16 квітня 2024 10:50
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:18
Шановний Замовнику в п. 4 Дод. 5 ТД зазначено, що учасник повинен надати календарний план (графік) надання послуги, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням кожного із найменувань робіт за розділами, що є предметом закупівлі. А в п. 3 розділу ІІІ цього ж Дод. 5 зазначено, що учасник повинен надати календарний план (графік) надання послуги, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується). Приведіть у відповідність відповідні вимоги, зважаючи на те, що вимоги суперечать одна одній та технічне завдання не поділено на розділи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги до наявності лабораторії виробника виробника асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії
Дата подання: 17 квітня 2024 12:18
Дата відповіді: 18 квітня 2024 17:00
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 1.7. п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога щодо надання копії сертифікату визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії виданий уповноваженим на сертифікацію органом. Дана вимога не є обґрунтованою, оскільки всі гарантії та відповідальність за якість матеріалів та наданих послуг/виконаних робіт відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору несе генпідрядник, а не виробник асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії. Зважаючи на викладене, доцільно вимагати наявність сертифікованої випробувальної лабораторії учасника, яка буде виконувати контроль якостi матерiалiв, виробiв i конструкцiй, які необхідні для надання послуг/виконання робіт . Зважаючи на викладене, вимагаємо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки при виробництві асфальтобетону та бітумних емульсій необхідне проведення оперативного контролю якості кожної партії виготовленої продукції, у АБЗ необхідна наявність випробувальної лабораторії на дослідження відповідних матеріалів. При відвантаженні кожної партії товару надається сертифікат (паспорт) якості, що підтверджує якість виготовленого товару. Наявність лабораторії при виробництві асфальтобетону та бітумних емульсій підтверджує якість виготовленої продукції, тому замовником встановлені такі вимоги. Окрім того, при здачі виконаних робіт генпідрядником обов’язкова наявність паспортів якості на весь матеріал, що використаний при наданні послуг. Згідно технологічних регламентів, на підставі яких видається атестат виробництва на АБЗ необхідна наявність вхідного та оперативного (вихідного контролю), що унеможливлює виготовлення та відвантаження неякісного матеріалу, що виключає можливість укладання та подальших спорів щодо якості застосованого матеріалу при наданні послуг.
Акт попереднього огляду об’єкта
Дата подання: 17 квітня 2024 13:10
Дата відповіді: 22 квітня 2024 12:25
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги тендерної документації Додатку 5 Розділу ІІІ, а саме примітки, згідно змісту якої «Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовника та надати відповідний фото звіт місця надання послуг». Просимо уточнити наступне.
1. В якій формі має бути наданий Акт попереднього огляду об’єкта?
2. Зазначити представника Замовника (його контактні дані для зв’язку), який уповноважений проводити попередній огляд з представником Учасника та підписувати Акт попереднього огляду об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потенційні учасники які бажають приймати участь у закупівлі, повинні звернутися до Замовника за адресою: м. Полтава, вул. Стрітенська,19 у робочі дні пн-чт з 8:00-17:15, пт. 8:00-16:00.
Щодо нормативної бази
Дата подання: 17 квітня 2024 13:11
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:17
Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію згідно якої нормативної бази має бути розрахована кошторисна частина тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго дня, Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника повинен бути складений (розроблений) за допомогою норм Настанови з визначення вартості будівництва
Акт огляду
Дата подання: 17 квітня 2024 13:32
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:17
Вимога тендерної документації, щодо здійснити попереднього огляду об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції учасника акту огляду завіреного підписами й печатками Представника Учасника й Замовника є дискримінаційною та такою, що ідентифікує учасників до моменту подання та розкриття тендерних пропозицій, що порушує право на конфіденційність інформації відповідно до частини 1 статті 12 Закону «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій». Відповідні дії Замовника до моменту подання тендерних пропозицій несуть у собі корупційні ризики. Факт ідентифікації Замовником Учасників процедури закупівлі до моменту подання та розкриття тендерних пропозицій суперечить принципам публічних закупівель, а саме статті 5 Закону в частині запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі та добросовісній конкуренції серед Учасників.
Зважаючи на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, щодо здійснення попереднього огляду об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції Учасника акту огляду завіреного підписами й печатками Представника Учасника й Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Банківська гарантія
Дата подання: 17 квітня 2024 13:39
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:18
В п. 2 Розділу ІІІ тендерної пропозиції Замовника зазначено що тендерна пропозиція
обов’язково повинна супроводжуватися електронною банківською гарантією у розмірі, що не
перевищує 3 % від очікуваної вартості та складає 314 105,58 грн., що підтверджує надання
Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія має бути із
безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника на
рахунок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії
тендерної пропозиції, тобто 90 календарних днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена
з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Забороняється надання гарантій
на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може
виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Отже, встановлена в обраний спосіб вимога Замовника передбачає відволікання
значних грошових коштів учасника на забезпечення такої гарантії на період три місяці, що
дискримінує учасників за ознакою наявності в них на визначений період вільних грошових
коштів у розмірі 314 105,58 грн., таким чином обмежуючи коло потенційних учасників
процедури закупівлі. Вважаємо дану вимогу незаконною, оскільки вона порушує один з
принципів господарювання, такий як свобода підприємницької діяльності у межах, визначених
законом. Потенційний учасник має право самостійно формувати політику підприємства, в тому
числі в частині фінансування, Замовник не в праві втручатися в його діяльність.
Оскільки наявність чи відсутність грошового покриття гарантії абсолютно не впливає на
обов'язок сплати банком коштів за гарантією, вважаємо дану вимогу встановленою
безпідставно. Така умова тендерної документації не відповідає вимогам Закону та є
дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної
документації з метою приведення останньої у відповідність із вимогами Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Акт огляду
Дата подання: 18 квітня 2024 18:28
Дата відповіді: 22 квітня 2024 12:26
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо вимоги тендерної документації Додатку 5 Розділу ІІІ, а саме примітки, згідно змісту якої «Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовника та надати відповідний фото звіт місця надання послуг». Просимо привести цю умову до чинного законодавства, а саме вилучити пункт щодо підписаного акту з представником замовника, адже Учасник може надати довідку довільної форми про огляд об’єкта та визначення фронту робіт відповідного до Технічного завдання. Зустріч потенційного учасника з представником Замовника до початку аукціону містить корупційні ризики та не передбачена чинним законодавством. Вимагаємо виключити дану вимогу, а саме підпис представника Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відстань АБЗ та емульсії
Дата подання: 18 квітня 2024 18:29
Дата відповіді: 22 квітня 2024 12:39
Шановний замовнику! В ТД ви зазначаєте: " Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої
особи учасника про наявність власного або орендованого
асфальтобетонного заводу (АБЗ) або зобов’язань на правах
отримання(купівлі-продажу)готової продукції асфальто
бетонної суміші і бітумної емульсії. У разі придбання готової
продукції (асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії),
такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: копії
договорів на постачання(або купівлі-продажу)
асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії з підприємством,
у якого виробництво вказаної продукції знаходиться на
відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, що повинно
забезпечити необхідну температуру асфальтобетонної суміші
і бітумної емульсії у відповідності до технологічних вимог по
їх використанню".
Однак, така вимога протирічать п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина II. Будівництво”, яким не перебачено, що відстань транспортування слід обраховувати від фактичного знаходження АБЗ на момент подання Пропозиції. Так, вимогами п. 20.8.2 вищевказаного ДБН встановлено наступне: “Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх ВИПУСКУ до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин”. Отже, ДБН В.2.3-4- 2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску та до моменту укладання, проте Замовник обмежує у відстані фактичне знаходження АБЗ на момент подання Пропозиції. ДБН визначає час перевезення не більше 3 годин.
Про відстань або перевезення бітумної емульсії взагалі нічого не вказано в нормах законодавства та також є дискримінаційною умовою, адже Гарантійний строк зберігання бітумних емульсій становить 30 діб від моменту їх виробництва. Зазначена умова Тендерної документації складає враження навмисного обмеження кола учасників, тобто лише ті у кого виробництво знаходиться в межах 30 км, той хто має ще й лабораторію на виробництві.
Пропонуємо внести зміни та привести ТД у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору).
Також ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо визначення розташування(місцезнаходження) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в нашому випадку наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу (АБЗ)) знаходиться на
відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, що повинно забезпечити необхідну температуру асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії у відповідності до технологічних вимог по їх використанню).
Також ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо визначення розташування(місцезнаходження) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в нашому випадку наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу (АБЗ)) знаходиться на
відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, що повинно забезпечити необхідну температуру асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії у відповідності до технологічних вимог по їх використанню).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
9 855 753,61
UAH з ПДВ
|
9 855 753,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" |
10 415 532,60
UAH з ПДВ
|
10 415 532,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Переможець |
9 855 753,61
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 16:07
|
додаткова угода № 1 від 24.10.2024.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 14:33
|
договір № 103 від 01.05.2024.pdf | укладений |
02 травня 2024 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |