Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Рогатюк Юлія Василівна 380687293692 Yuliia.Rohatiuk@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:39 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:39 |
Очікувана вартість: | 14 326 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови: Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 429780 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). АБО Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару.* | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:21 |
Зміна 1_18.04.2024.docx | |
18 квітня 2024 16:21 |
1_ТД Прокат_ Круг _18.04.24.docx |
18 квітня 2024 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 16:21 |
Зміна 1_18.04.2024.docx
|
|||
18 квітня 2024 16:21 |
1_ТД Прокат_ Круг _18.04.24.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000056 ● ce01d09b700b4cd8b67045183693603a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38
UA-2024-04-15-005751-a
15.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 09:50:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-005751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та документального підтвердження стосовно виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ТАКТ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від суми договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 11:17:08
Надання пояснень на Запит ДАСУ в межах проведення моніторингу щодо закупівлі 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-005751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень,
а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ТАКТ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від суми договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- наказом ПАТ «Укрнафта» від 02.11.2023 р. №2023 р. №535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 23091771 від 01.02.2024 р.) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників шляхом направлення електронних повідомлень.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних постачальників.
- ТОВ «ТАКТ» (КП від 05.02.2024р.);
- ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРМЕТ» (КП від 06.02.2024р.);
- ТОВ «БАЗІС ЄВРОТРЕЙД» (КП від 23.12.2023р.).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Крім того, за результатами моніторингу ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 23091771 від 01.02.2024 р.) було надано пропозиції від потенційних постачальників: ТОВ "ТД АНМАРІН", ЛФ ТзОВ "Метал Холдінг Трейд", ТОВ "ТАКТ".
Разом з тим, відповідно до пункту 1.10.4 Розділу 1 Порядку формування очікуваної вартості під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта» під час розрахунку очікуваної вартості як індикатив також враховується вартість попередньої закупівлі Товариства, якщо закупівлі аналогічного предмету закупівлі відбулася протягом 6 місяців, що передує місяцю опрацювання заявки. У випадку, коли мінімальна комерційна пропозиція на 20% і більше % вище, ніж вартість попередньої закупівлі(проіндексована відповідно до коефіцієнта інфляції/коефіцієнта зміни курсу валют або в інший спосіб актуалізована до періоду закупівлі), проводиться робота щодо повторного отримання комерційних пропозицій з ціною, що є релевантною до ціни попередньої закупівлі або отримання від потенційних учасників обгрунтувння підвищення ціни.
Слід зазначити, що 30.11.2023 Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-30-012556-a за аналогічним предметом закупівлі, за результатами якої було успішно укладено Договір про закупівлю від 24.01.2024 № 13/30-МТР. Враховуючи досвід попередньої закупівлі, при формуванні очікуваної вартості, було прийнято рішення щодо зниження її до рівня пропозицій учасників, які відповідають технічним характеристикам товару за результатами попередньої закупівлі. При визначенні вартості бралось до уваги строки поставки, місця поставки, інфляційні процеси, що дало можливість повторно визначити очікувану вартість закупівлі в розмірі 14 326 000,00 грн. без ПДВ., що є менше мінімальної вартості комерційної пропозиції, запропонованої потенційним постачальником під час здійснення моніторингу ринку.
2. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про надання інформації та документального підтвердження стосовно виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ТАКТ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від суми договору повідомляємо наступне.
Рішення про визначення переможця прийнято 07.05.2024 р. Договір про закупівлю знаходиться в процесі укладання. Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зважаючи на викладене, забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від суми договору повинно бути надано товариством з обмеженою відповідальністю «ТАКТ» у встановлені чинним законодавством терміни та завантажено в електронну систему закупівель разом з укладеним договором про закупівлю: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП" |
14 026 886,20
UAH
|
14 026 886,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" |
14 291 961,50
UAH
|
14 291 961,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" |
14 326 000,00
UAH
|
14 326 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП" #41468654 |
Відхилено |
14 026 886,20
UAH
|
02 травня 2024 10:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" #21858879 |
Переможець |
14 291 961,50
UAH
|
07 травня 2024 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 17:18
|