Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а
Очікувана вартість
817 091,40 UAH
UA-2024-04-15-005242-a ac10666d7eda4f128440cc70029e7b58
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горленко Людмила

+380462665131 komitet_stu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Чернігівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 05460798
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95
Контактна особа: Горленко Людмила
+380462665131
komitet_stu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Козацька, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

15 квітня 2024 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-01-000018 ● 5007138afd2843ecacbde7cd0d86e4ba
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.05.2024 № 26-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-04-15-005242-a 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-01 16:52:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку № 2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 817 091,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-005242-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено вищезазначену закупівлю.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме ФОП Євтушок В.В. (код ЄДРПОУ 3213711154)?
5. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-03 13:41:54

Надання пояснень

На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-05-01-000018 закупівлі робіт – капітального ремонту частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а (ID: UA-2024-04-15-005242-a) повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1.
Пунктом 14 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля робіт капітального ремонту частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а здійснюється на підставі наявної потреби. 11.04.2024 року було заплановано здійснити вказану закупівлю та прийнято рішення заплановану закупівлю включити до річного плану закупівель (РІЧНИЙ план (зміни) – додається). Сформований річний план закупівель оприлюднений в електронній системі закупівель – Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-15-006812-a (режим доступу – https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-15-006812-a).
Щодо запитання 2.
Національний університет «Чернігівська політехніка» є одержувачем та розпорядником бюджетних коштів і у своїй діяльності підпадає під дію Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому відповідно до пункту 37 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України, а саме постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178).
Враховуючи, що загальна кошторисна вартість робіт по капітальному ремонту частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а, згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектно-кошторисної документації та згідно отриманого позитивного експертного звіту (№ 1265Е/03/24 від 27 березня 2024, Реєстраційний номер EX01:7273-7562-7491-8747) не перевищує 1,5 млн. гривень, відповідно до пункту 11 Постанова № 1178 прийнято рішення про здійснення даної закупівлі без використання електронної системи закупівель, шляхом укладення договору з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною 1 статті 5 Закону та вимог пункту 38 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону.
Щодо запитання 3.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектно-кошторисній документації (РОБОЧИЙ ПРОЕКТ /Том-1 (Пояснювальна записка 03-24-09 ПЗ, АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ 03-24-09 АБ, ОБМІРНІ КРЕСЛЕННЯ 03-24-09 ОК, ВЕНТИЛЯЦІЯ 03-24-09 ОВ, ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ 03-24-09 ЕТР); ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА 03-24-09 ЗК) на «Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку № 2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а», виконаній згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт № 1265Е/03/24 від 27 березня 2024. В проектно-кошторисній документації міститься детальний опис робіт, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку № 2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а», згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектно-кошторисної документації та з врахуванням отриманого позитивного експертного звіту № 1265Е/03/24 від 27 березня 2024 (Реєстраційний номер EX01:7273-7562-7491-8747).
Щодо запитання 4.
Вибір виконавця робіт по капітальному ремонту частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку №2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а здійснено шляхом проведення ринкових консультацій – направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виконавцям робіт. На направлені університетом запити, було отримано ряд комерційних пропозицій, а саме:
Комерційна пропозиція 1: ТОВ «ФАВОРИТ-ЕНЕРГОСЕРВІС» – з вартістю 942 139,00 грн.;
Комерційна пропозиція 2: ФОП Іванов В.О. – з вартістю 836 000,00 грн.;
Комерційна пропозиція 3: ФОП Євтушок В.В. – з вартістю 817 091,40 грн.;
Комерційна пропозиція 4: ФОП Лящук В.І. – з вартістю 895 000,00 грн.
Провівши ринкові консультації, отримавши комерційні пропозиції від чотирьох будівельних компаній щодо виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини другого поверху будівлі “А-2” гуртожитку № 2 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Козацька, 1а», було прийнято рішення укласти договір із виконавцем (підрядником), який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію – ФОП Євтушок В.В. – з вартістю 817 091,40 грн.
Щодо запитання 5.
Пунктом 11 Постанови № 1178 визначено, що для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть здійснювати такі закупівлі без використання електронної системи закупівель. При цьому замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Вимога щодо оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі разом із звітом про договір про закупівлю, що укладений без використання електронної системи закупівель, для закупівель визначених пунктом 11 Постанови № 1178 відсутня.

До пояснення додається:
РІЧНИЙ план (зміни) – на 1 аркуші;
РОБОЧИЙ ПРОЕКТ (Том-1) – на 48 аркушах;
КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ – на 67 аркушах;
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 1265Е/03/24 від 27 березня 2024 – на 5 аркушах;
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ 1 – на 3 аркушах;
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ 2 – на 3 аркушах;
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ 3 – на 3 аркушах;
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ 4 – на 3 аркушах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Євтушок В.В.
#3213711154
Переможець 817 091,40
UAH
15 квітня 2024 12:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР_226.pdf укладений
15 квітня 2024 12:49