Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Анатолій Пірникоза +380432508473 buhmedkatastrof@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 9 685 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 852,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 11:11 |
1 ТД паливо .docx | |
15 квітня 2024 11:11 |
2 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000006 ● c17d192664b24f1d82c318ec6995ce78
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2024 №35-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.05.2024 №35-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-04-15-003130-a, 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 16:29:18
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, бензину А-95 (талони) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-15-003130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «Енерговін», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 2 пункту 5.1 додатку 5 до тендерної документації щодо надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше 60 (шістдесят) денної давнини від дати подання документа?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:20:35
Відповідь на запит від 06.05.2024 за ID UA-M-2024-05-06-000006
У відповідь на ваш запит від 06.05.2024 за ID UA-M-2024-05-06-000006 по закупівлі UA-2024-04-15-003130-a (Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони)), за 09130000-9 «Нафта і дистиляти», мною, як Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» надаються пояснення на наступні питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1 Очікувану вартість предмета закупівлі підприємство розраховувало відповідно до п.1 Розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». В якому визначено, що замовником очікувана вартість предмета закупівлі може розраховуватись різними методами, один з яких є метод порівняння ринкових цін. За даним методом, відповідно до абз.3 п.1 розділу III зазначеного наказу, підприємство може здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
За отриманими даними проводиться визначення очікуваної суми, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Враховуючи дані вимоги наказу, підприємство на етапі формування тендерної документації проаналізувало ціни операторів Автозаправних станцій (АЗС) на території Вінницької області за допомогою сайту Міністерства фінансів України, що є у вільному доступі за наступним посиланням: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/vinnickaya/ на види палива, які планувалось до закупівлі. (копія витягу з сайту додається до пояснення).
Після отримання необхідної інформації, взявши з масиву цінових даних три ціни для проведення розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння цін, протоколом уповноваженої особи від 15.04.2024 №90, затверджено розрахунок очікуваної вартості, який формувався на підставі взятих з вільних джерел трьох цін операторів АЗС на території Вінницької області, а саме:
1.ОККО ціна за 1 літр дизельного палива та Бензину А-95 складає 57,99 грн.,
2.WOG ціна за 1 літр дизельного палива та Бензину А-95 складає 57,99 грн.,
3.Shell ціна за 1 літр дизельного палива та Бензину А-95 складає 56,99 грн.
А отже, відповідно до формули, середня ціна склала 57,65 грн., що розраховувалась наступним чином: (56,99+57,99+57,99)/3.
Провівши розрахунки на необхідну до придбання кількість товару, очікувана вартість предмета закупівель склала: 9 685 200,00 грн. (дев’ять мільйонів шістсот вісімдесят п’ять тисяч двісті грн. 00 коп.) з ПДВ., що розраховувалась наступним чином: (165 000л*57,65 грн.)+(3 000л*57,65грн.) (копія протоколу додається до пояснення).
1.2 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі підприємство формувало відповідно до ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», а також вимог з експлуатації транспортних засобів Підприємства, а саме: сервісної книжки та рекомендацій заводу виробника ТЗ.
Окремо, варто відмітити, що підприємством на виконання вимог п.4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що є у вільному доступі за наступним посиланням vinemd.org.ua, у вкладці «Фінансова діяльність» розділ «Державні закупівлі».
2. Яким чином учасник ТОВ «ЕНЕРГОВІН», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 2 пункту 5.1 додатку 5 до тендерної документації, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше 60 (шістдесят) денної давнини від дати подання документа?
Відповідно до вимоги підп. 2 п. 5.1 додатку 5 до тендерної документації підприємством було визначено, що переможець має надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Так як нормативно правовими актами України не встановлено строк дії такого витягу, підприємством на власний розсуд зазначено, що документ повинен бути не більше 60 (шістдесяти) денної давнини від дати подання документа. При формуванні такої вимоги під розумінням «денної давнини» підприємством не було визначено, які дні беруться для розрахунку, тому мною, як уповноваженою особою було визначено, що для розрахунку береться вимір у робочих днях.
Учасник ТОВ «Енерговін» 25.04.2024 на наступний день після визнання його переможцем (Протокол від 24.04.2024 №97) завантажив до електронної системи закупівель витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований 01.02.2024.
Відповідно до ст.253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, а отже враховуючи те, що довідка видана 01.02.2024 термін її відліку починається з 02.02.2024 та 60 день спливає 25.04.2024, що свідчить про відповідність поданого витягу вимогам підп. 2 п. 5.1 додатку 5 до тендерної документації.
Враховуючи отриманий витяг у підприємства були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до ст.46 Особливостей.
Також до пояснень вважаю за необхідне додати, що отримання товару за укладеним договором від 30.04.2024 №212 станом на 07.05.2024 не проводилось.
ДОДАТКИ :
1.Витяг з сайту Міністерства фінансів України, що є у вільному доступі за наступним посиланням: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/vinnickaya/ в кількості 1 арк.,
2.Сканокопія протоколу уповноваженої особи від 15.04.2024 №90 в кількості 2 арк.,
3.Витяг з веб-сайту підприємства про оприлюднене обґрунтування даної закупівлі в кількості 1 арк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОВІН" |
9 660 000,00
UAH з ПДВ
|
9 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОВІН" #39841646 |
Переможець |
9 660 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:39
|
Договір № 212 від 30.04.2024 9 660 000,00.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:38
|