Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення аварійно-відновлювальних робіт для запобігання виникнення надзвичайної ситуації шляхом відновлення зруйнованої частини земляної дамби на річці Стрий в м. Стрию Львівської області (капітальний ремонт)
Очікувана вартість
7 347 257,11 UAH
UA-2024-04-15-001220-a 8bde3a91fa4d4ea1bebd67e6e514b4f6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белей Наталія Леонідівна

+380324553113 mkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Код ЄДРПОУ: 05759310
Вебсайт: http://stryimkkp.ho.ua/
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. Нижанківського, 50
Контактна особа: Белей Наталія Леонідівна
+380324553113
mkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення аварійно-відновлювальних робіт для запобігання виникнення надзвичайної ситуації шляхом відновлення зруйнованої частини земляної дамби на річці Стрий в м. Стрию Львівської області (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, --
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2025
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Тендерна документація

15 квітня 2024 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000013 ● 60fd38041958454288f57d2cfa8b4fef
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-04-15-001220-a 15.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 14:39:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з проведення аварійно-відновлювальних робіт для запобігання виникнення надзвичайної ситуації шляхом відновлення зруйнованої частини земляної дамби на річці Стрий в м. Стрию Львівської області (капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-15-001220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження, листування з учасником ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме Дочірнє підприємство «Екранбуд» товариства з обмеженою відповідальністю «Екран» (код ЄДРПОУ 32562004), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 14:31:59

Надання пояснень

Надання пояснень
1. Інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додається в форматі сканкопій.
2. У зв’язку з тим, що ситуація, яка склалася була визнана комісією ТЕБ та НС небезпечною подією та потребувала негайного реагування шляхом проведення аварійно-відновлювальних робіт, про що вказано у відповідно рішенні, договір був укладений в дуже стислі терміни, оскільки зволікання в даному питанні могло перерости в надзвичайну ситуацію регіонального рівня та нанесення значних збитків. Всі консультації та переговори проводилися оперативно, в телефонному режимі, оскільки офіційне листування потребує більшого проміжку часу. Крім того, ст.. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника проводити попередні ринкові консультації, а не його обов’язок. А отже враховуючи, що ситуація потребувала невідкладного втручання, Замовником було укладено договір в найбільш стислі терміни. ( Сканкопії протоколів позачергових засідань місцевої комісії з питань ТЕБ і НС додаються)
3. На момент вибору Виконавця та укладення договору в Стрийського МККП вже була наявна кошторисна документації щодо вартості даних аварійних робіт та її експертна оцінка. Відповідно Стрийський МККП визначав Виконавця з наявністю в нього технічної та фінансової спроможності виконати дані роботи без попередньої оплати за ціною вказаною в кошторисі. Стрийський МККП вже неодноразово мав позитивний досвід співпраці з ДП «Екранбуд» ТОВ «Екран» . До критеріїв за якими було обрано ДП «Екранбуд» ТОВ «Екран» входить те, що дане підприємство розташоване в Стрийському районі на невеликій відстані від місця проведення робіт, має необхідну матеріально-технічну базу, може негайно приступити до виконання зазначених робіт, має відповідну платоспроможність, що дозволить виконання робіт без попередньої оплати, а також в разі необхідності залучення субпідрядників.
Крім того , п . 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами , передбачено випадки коли Замовник може здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів , а також перелік документів, які Замовник зобов’язаний опублікувати. Законодавством не передбачено жодних критеріїв оцінки Виконавців при їх виборі під час проведення процедури закупівлі без застосування електронної системи, та обов’язку Замовника визначати такі критерії .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Екранбуд" ТОВ "Екран"
#32562004
Переможець 7 347 257,11
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 09:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2024 09:21
SCAN0150.PDF зміни до договору
20 вересня 2024 09:19
Протокол.PDF укладений
15 квітня 2024 10:19
SCAN0114.PDF укладений
15 квітня 2024 10:19
Рішення виконкому.PDF укладений
15 квітня 2024 10:19
Наказ.PDF укладений
15 квітня 2024 10:19
_4 04.04.24.pdf укладений
15 квітня 2024 10:19
_3 01.04.24.pdf укладений
15 квітня 2024 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 17/1178
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML