Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Ія Яценко +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 96 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 963 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова) застосовуються положення статті 25 Закону Україна "Про публічні закупівлі" з урахуванням положень пункту 47 Постанови. Гарантія оформлюється з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00грн (чотириста п’ятдесят тисяч). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 450000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:56 |
ТД Синє КА зі змінами.pdf | |
18 квітня 2024 16:56 |
перелік змін.pdf | |
15 квітня 2024 09:09 |
проект договору Синє КА.pdf |
18 квітня 2024 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 16:56 |
ТД Синє КА зі змінами.pdf
|
|||
18 квітня 2024 16:56 |
перелік змін.pdf
|
|||
15 квітня 2024 09:09 |
проект договору Синє КА.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Перемоги нам усім і мирного неба над головою!
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, воно не адресовано замовнику торгів, а Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Відповідно до норм бюджетного кодексу України, бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права.
Бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Бюджетна система України складається з:
1) державного бюджету;
2) місцевих бюджетів:
а) бюджету Автономної Республіки Крим;
б) обласних бюджетів;
в) районних бюджетів;
г) бюджетів місцевого самоврядування.
Видатки та кредитування бюджету класифікуються за:
1) бюджетними програмами (програмна класифікація видатків та кредитування бюджету);
2) ознакою головного розпорядника бюджетних коштів (відомча класифікація видатків та кредитування бюджету);
3) функціями, з виконанням яких пов'язані видатки та кредитування бюджету (функціональна класифікація видатків та кредитування бюджету).
Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Видатки та кредитування місцевих бюджетів включають бюджетні призначення, встановлені рішенням про місцевий бюджет, на конкретні цілі, пов'язані з реалізацією програм та заходів.
Рішенням про місцевий бюджет визначаються, зокрема, фінансування місцевого бюджету за бюджетною класифікацією та бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого бюджету за бюджетною класифікацією з обов'язковим виділенням видатків споживання (з них видатків на оплату праці, оплату комунальних послуг і енергоносіїв) та видатків розвитку.
Крім того, видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди за рахунок:
а) частини екологічного податку згідно із законом;
б) частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством;
в) цільових та інших добровільних внесків підприємств, установ, організацій та громадян.
А отже, враховуючи наявний стан водойми, численні звернення громадських організацій, депутатів Київської міської ради, петиції та листи мешканців міста, протоколами засідання постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики № 5/32 від 16.05.2023 та №6/33 від 22.06.2023, а також рішенням Київської міської ради від 25.05.2023 № 6461/6502 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2023 році», розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 14.08.2023 № 597 «Про забезпечення виконання у 2023 році природоохоронних заходів у місті Києві», рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7802/7843 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році», з метою поліпшення екологічного і санітарного стану столиці об’єкт включено до вказаного переліку.
Виходячи з вищезазначеного, у зв’язку зі стрімким зневодненням та можливим зникненням озера Синє, питання щодо необхідності здійснення заходів з відновлення водойми набуло великого соціального резонансу та потребує негайного вирішення в частині виконання комплексу водоохоронних заходів, направлених на покращення екологічного, санітарного та гідрогеологічного стану водойми озеро Синє.
Додатково зазначаємо про те, що відповідно до пріоритетності виконання робіт, першим етапом виконання робіт за об’єктом, є заходи з відновлення водойми – розчистка озера Синє.
Відтак, пунктом 9.1. проекту Договору, що наведений в додатку №6 до тендерної документації на закупівлю передбачена умова про те, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) здійснюється: за І етапом за рахунок коштів з місцевого бюджету у сумі, що не може перевищувати бюджетні асигнування у сумі, що не перевищує 34 801 295,00 (сума може бути змінена відповідно до тендерної пропозиції учасника) грн з ПДВ у відповідності до розподілу коштів міського природоохоронного фонду; за ІІ етапом зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору.
Таким чином, вартість заходів з відновлення водойми – розчистка озера Синє у 2024 році не буде перевищувати 34 801 295,00грн.
Дякуємо за небайдужість!
Перемоги нам усім і мирного неба над головою!
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена та оприлюднена у відповідності до норм Закону з урахуванням норм постанови.
Ознайомившись з умовами тендерної документації на Закупівлю, Ви мали можливість переконатись що Ваші звернення жодним чином не вплинули на вимоги тендерної документації.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, воно не адресовано замовнику торгів, а Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Додатково повідомляємо, що видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди.
Дякуємо за небайдужість!
Перемоги та мирного неба!
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Норми частини 2 ст.16 Закону, передбачають, зокрема, можливість Замовника установити такий кваліфікаційний критерій як, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю, містить, зокрема, вимогу про наявність в участника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Враховуючи наявний стан водойми, численні звернення громадських організацій, депутатів Київської міської ради, петиції та листи мешканців міста, протоколами засідання постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики № 5/32 від 16.05.2023 та №6/33 від 22.06.2023, а також рішенням Київської міської ради від 25.05.2023 № 6461/6502 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2023 році», розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 14.08.2023 № 597 «Про забезпечення виконання у 2023 році природоохоронних заходів у місті Києві», рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7802/7843 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році», з метою поліпшення екологічного і санітарного стану столиці об’єкт включено до переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році.
Виходячи з вищезазначеного, у зв’язку зі стрімким зневодненням та можливим зникненням озера Синє, питання щодо необхідності здійснення заходів з відновлення водойми набуло великого соціального резонансу та потребує негайного вирішення в частині виконання комплексу водоохоронних заходів, направлених на покращення екологічного, санітарного та гідрогеологічного стану водойми озеро Синє.
Додатково зазначаємо про те, що відповідно до пріоритетності виконання робіт, першим етапом виконання робіт за об’єктом, є заходи з відновлення водойми – розчистка озера Синє.
Відтак, пунктом 9.1. проекту Договору, що наведений в додатку №6 до тендерної документації на закупівлю передбачена умова про те, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) здійснюється: за І етапом за рахунок коштів з місцевого бюджету у сумі, що не може перевищувати бюджетні асигнування у сумі, що не перевищує 34 801 295,00 (сума може бути змінена відповідно до тендерної пропозиції учасника) грн з ПДВ у відповідності до розподілу коштів міського природоохоронного фонду; за ІІ етапом зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору.
Таким чином, вартість заходів з відновлення водойми – розчистка озера Синє у 2024 році не буде перевищувати 34 801 295,00грн.
Слід наголосити на тому, що видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди.
Принципом цільового використання бюджетних коштів є те, що бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та спосіб підтвердження вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
У відповідності до норм порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (зі змінами), визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Уповноваженою особою КП «Плесо» встановлено в тендерній документації на Закупівлю вимогу щодо надання документів, які відповідають міжнародним стандартам.
Відтак, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перерив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту.
Вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») обумовлена наступним.
Досягнення гармонійного поєднання навколишнього середовища, суспільства та сталого розвитку вважається необхідною умовою задоволення потреб нинішнього покоління без нанесення шкоди можливості майбутнім поколінням задовольняти свої потреби. Сталий розвиток, як мету, досягають урівноваженням трьох основоположних складових частин сталого розвитку. Соціальні очікування щодо сталого розвитку, прозорості та підзвітності еволюціонували разом з усе більш суворими законодавчими ініціативами, збільшуваним тиском забруднення на довкілля, неефективним використанням ресурсів, неналежним поводженням з відходами, зміною клімату, деградацією екосистем і втратою біорозмаїття.
Це спонукало організації опанувати системний підхід до екологічного управління, запроваджуючи системи екологічного управління задля сприяння екологічному складникові сталого розвитку.
Основним завданням системи екологічного управління є надання організаціям загальної схеми діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Це установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Системний підхід до екологічного управління може забезпечити досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінюванню екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Серія стандартів ISO 14000 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту (СЕМ) підприємств і організацій. Стандарт ISO 14001:2015 містить основні правила, яким організація має слідувати для підвищення ефективності своєї СЕМ. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати.
Впровадження системи екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001 надає наступні економічні вигоди:
зменшення витрат на матеріали, сировину і енергію;
покращення іміджу компанії, збільшення обсягів збуту і кількості клієнтів;
оптимізація витрат за рахунок переробки різних відходів;
зниження ризиків судових розглядів, пов’язаних з природоохоронним законодавством, і екологічних штрафів.
Отже, встановлення даної вимоги підтвердить ефективну систему контролю якості надання послуг учасника процедури Закупівлі та забезпечить захист навколишнього середовища.
Наявність сертифікату ISO 14001 є підтвердженням здійснення підприємством діяльності, яка відповідає міжнародним екологічним стандартам.
Вимога щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 встановлює мінімальний набір вимог до належної практики безпечного виконання робіт для захисту працівників у всіх країнах світу.
За даними Міжнародної організації праці (МОП), в даний час налічується більше ніж 2,78 мільйона смертей на рік в результаті нещасних випадків або професійних захворювань. І це на додаток до 374 млн. несмертельних травм і захворювань. Крім величезного впливу на сім’ї та громади, це дуже впливає на вартість бізнесу.
ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» є першим у світі міжнародним стандартом у сфері охорони здоров’я і безпеки праці (OH&S). Його впровадження забезпечує організації основу для підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції.
Варто зазначити, що в Україні діє спеціальний Закон України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700), який визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. Проте, часто ігнорується учасниками ринку.
Враховуючи необхідність дотримання усіх аспектів здійснення закупівлі у важкий для України час та суспільний резонанс, Замовником встановлено вищенаведені вимоги з метою дотримання міжнародних стандартів.
Окрім того, слід наголосити на тому, що а ні Закон, а ні Постанова не містить вимоги до Замовників в частині надання «...обґрунтування потреби замовника щодо наявності в учасника...» в тендерній документації та зазначення «...альтернативних документів...».
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000016 ● 66ee430c7f4e497280407ae79158ce38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-15-000530-a 15.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 11:30:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-15-000530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 09:33:22
Пояснення (документи та інформація) на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України
На запит Північного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.04.2024р. UA-M-2024-04-30-000016) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає пояснення (інформацію та документи) відповідно до запиту.
Пояснення (інформація та документи) викладено в додатках.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-07 09:02:07
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Звернення в доданому файлі
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-05-13 16:08:17
Відповідь на звернення щодо висновку
Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі - Замовник) від 02.05.2024, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID:
UA-2024-04-15-000530-a) і повідомляє.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні завдання, повноваження і права Північного офісу Держаудитслужби визначено нормами Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-XII), частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII ), статтею 113 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, Положенням про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 та іншими нормативно - правовими актами.
Згідно з частиною 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Відповідно до частини 2 статті 8 Закону № 922-VIII рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав, зокрема, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, чинним законодавством Північний офіс Держаудитслужби не наділений повноваженнями надавати роз’яснення з приводу застосуванння норм чинного законодавства.
Частиною сьомою статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості № 1178), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» установлено не відповідність кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII які б призводили до порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, а також тендерна пропозиція ТОВ «Абсолют-Клімат» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону № 922-VIII та положень Наказу № 552 Північним офісом Держаудитслужби складено висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Північний офіс Держаудитслужби, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення пропозиції учасника та відміни відкритих торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «Абсолют-Клімат». Відповідно до норм п. 51 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цією Постановою.
2024-05-13 12:10:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178) • усунуто
-
2024-05-13 16:50:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
79 606 082,45
UAH з ПДВ
|
79 606 082,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Відхилено |
79 606 082,45
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 15:20
|