Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Очікувана вартість
1 492 000,00 UAH
UA-2024-04-14-000316-a ● 9ae6b26a6b6442a589b7be1d8cd14893
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ М. ВАСИЛЬКОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 37627469 |
Місцезнаходження: | 08601, Україна , Київська обл., місто Васильків, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 32 |
Контактна особа: |
Аліна Добровольська +380981086366 kpkkp_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2024 22:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 22:20 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 13:39 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 13:39 |
Очікувана вартість: | 1 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | у разі якщо замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації зазначається: вид забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від суми оголошеного тендеру; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 к.д.; у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ____________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________ Повне найменування гаранта ________________________ Повне найменування принципала _____________________ Найменування бенефіціара ________________ Сума гарантії ____________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ______________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ______________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ______________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) ______________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у закупівлі. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) ______________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7460 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08601, Україна, Київська область, Васильків, 32 вул. Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковому порядку, шляхом перерахування бюджетних грошових коштів з відповідного рахунку Державного казначейства України у Київській області на поточний рахунок Підрядника, що зазначений в цьому Договорі. КП «ККП м. Василькова», як одержувача бюджетних коштів включено до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2024 22:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2024 22:20 |
Пункт 47 Особливостей (з 09.04.2023).doc | |
20 квітня 2024 22:20 |
ТД ДОРОГИ 2024 19 (1).docx | |
20 квітня 2024 22:20 |
протокол зімн.docx | |
15 квітня 2024 13:33 |
ПРОТОКОЛ УО.doc | |
14 квітня 2024 22:44 |
ТД ДОРОГИ 2024.docx |
20 квітня 2024 22:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 квітня 2024 22:20 |
Пункт 47 Особливостей (з 09.04.2023).doc
|
|||||||||
20 квітня 2024 22:20 |
ТД ДОРОГИ 2024 19 (1).docx
|
|||||||||
20 квітня 2024 22:20 |
протокол зімн.docx
|
|||||||||
15 квітня 2024 13:33 |
ПРОТОКОЛ УО.doc
|
|||||||||
14 квітня 2024 22:44 |
ТД ДОРОГИ 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов тенеденої документації
Дата подання: 16 квітня 2024 14:01
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:28
Доброго дня!
Відповідно до положень пункту 7 розділу 3 тендерної документації, Вами встановлена вимога надання Чинного сертифікату/свідоцтва/атестату відповідності лабораторії вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року No1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення».
Вважаємо встановлену Вами вимогу дискримінаційною та такою, що не є пов’язаною предметом закупівлі виходячи з наступного:
По-перше,
Технічний регламент будівельних виробів, будівель і споруд, затверджений постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764 встановлює вимоги до виробника щодо підтвердження відповідності саме продукції. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів, тому необхідність підтвердження відповідності лабораторії цьому стандарту не узгоджується з технічним завданням закупівлі;
По-друге
ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 "Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби" - це державний стандарт стосується контролю виробництва. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів, тому необхідність підтвердження відповідності лабораторії цьому стандарту не узгоджується з технічним завданням закупівлі. Аналогічно і по СТУ Б А.1.2-1:2007
Також, вертаємо увагу, що вимоги тендерної документації виключають можливість залучення саме випробовуваних лабораторій.
Вимагаємо усунути встановлені дискримінаційні обмеження та прибрати їх з умов тендерної документації. В іншому випадку, вимушені будемо подати скаргу до Комісії АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2024 10:10
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:29
Прохання аргументувати: - Додатково до інших витрат врахувати кошти на утилізацію сміття.? Навіщо даний пункт якщо сміття це матеріал від врезерування і учасник може забрати даний вид сміття до себе на базу для подальшої переробки.
Відповідь: Замовник не дає згоду, на те, щоб учасник забирав сміття (матеріал) от фрезерування для подальшої переробки в свої цілях
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2024 10:21
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:32
Прохання пояснити які можуть бути ризики якщо це не кап ремонт а ямковий ремонт з конкретними ямками, і яка може бути інфляція якщо ви хочете виконати роботи до 13.05.2024 року?
Відповідь: Шановний учасний, дана закупівля фінансується з бюджету міста, наша організація має всі законні права на підстрахування себе від всіх можливих ризиків, в зв'язку з теперішньою ситуацією в нашій країні, а саме воєнний стан, оголошений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), ризиків та інфляцію ми передбачити не можемо
Вимоги ТД
Дата подання: 17 квітня 2024 15:10
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:29
Прохання надати місце на відстані 2 км куди можна звернутися для отримання відповідних цін для утилізації сміття? Прохання також уточнити який тип асфальтобетону використовується при виконанні робіт з ямкового ремонту гарячим а/б?
Відповідь: щодо утилізації сміття, учасники пошуком та моніторингом цін займаються самі
уточнення щодо тип асфальтобетону, який використовується при виконанні робіт з ямкового ремонту гарячим а\б - використовується тип В 10 дрібнозернистий
уточнення щодо тип асфальтобетону, який використовується при виконанні робіт з ямкового ремонту гарячим а\б - використовується тип В 10 дрібнозернистий
Технічне завдання
Дата подання: 17 квітня 2024 15:15
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:31
Навіщо матеріал від фрезерування вивозити в сміття якщо ним можна укріпіти узбіччя?
Відповідь: Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Вимоги ТД
Дата подання: 17 квітня 2024 15:27
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:30
Відповідно до настанови з визначення вартості учасник може не враховувати кошти на покриття ризиків та інфляції.
Відповідь: ПКМУ від 15 грудня 2023 р. № 1315
форма цінової пропозиції
Дата подання: 17 квітня 2024 16:16
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:31
Для уникнення непорозуміння та зайвих підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, просимо, у формі цінової пропозиції вказати предмет закупівлі відповідний до назви закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Вимоги ТД
Дата подання: 18 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:51
Відповідно до настанови з визначення вартості учасник може не враховувати кошти на покриття ризиків та інфляції.
Відповідь:
18.04.24, 10:30
ПКМУ від 15 грудня 2023 р. № 1315
В тендерній зазначено не така постанова
Відповідь: будуть внесенні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-14-000316-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 10 травня 2024 15:10
неправомірне визначення переможця
20.04.2024року була завантажена тендерна документація зі змінами (додається), до якої відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 19.04. 2024 року № 0504-1\а були внесені зміни.
У зв’язку з чим, надана ТОВ "ДОРБУД-11" банківська гарантія (додається) не відповідає умовам зазначеним в частині 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації», а саме зазначений у гарантії протокол Уповноваженої особи не відповідає тендерній документації.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДОРБУД-11" та провести розгляд тендерної пропозиції учасника у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з чим, надана ТОВ "ДОРБУД-11" банківська гарантія (додається) не відповідає умовам зазначеним в частині 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації», а саме зазначений у гарантії протокол Уповноваженої особи не відповідає тендерній документації.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДОРБУД-11" та провести розгляд тендерної пропозиції учасника у відповідності до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2024 03:01
Шановний Учаснику, банківська гарантія Учасником/переможцем замовлена за основною (першою ТД), умови виконані повністю.
відповідно ПКМУ 1178, пункту 44 відсутні причини для відхилення, ТД за першою редакцією не скасована в неї просто внесенні відповідні корегування.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в ЕСЗ у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, яка не основною та не підлягає скасуванню. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
«Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту Держзакупівлі
Джерело: https://dzplatforma.com.ua/article/174-yak-vnesti-zmni-do-tenderno-dokumentats»
відповідно ПКМУ 1178, пункту 44 відсутні причини для відхилення, ТД за першою редакцією не скасована в неї просто внесенні відповідні корегування.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в ЕСЗ у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, яка не основною та не підлягає скасуванню. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
«Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту Держзакупівлі
Джерело: https://dzplatforma.com.ua/article/174-yak-vnesti-zmni-do-tenderno-dokumentats»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
1 268 200,00
UAH з ПДВ
|
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
1 392 525,70
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 276 479,13
UAH з ПДВ
|
1 276 479,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Відхилено |
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2024 23:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" #41272096 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 10:55
|
ДОРБУД-11 поточий ремонт дороги Київський шлях (1).pdf | укладений |
15 травня 2024 10:53
|