Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торфобрикет за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09112200-9 - Торф)
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2024-04-13-000004-a 14a72dc5cdfe421cbf4ce260ebd6d1bc
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна РУДЕНКО

+380938418845 hannarudenko.tsr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04415235
Вебсайт: https://tupychiv-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 15150, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, село Тупичів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 75
Контактна особа: Ганна РУДЕНКО
+380938418845
hannarudenko.tsr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2024 02:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2024 11:43
Початок аукціону: 15 травня 2024 11:43
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування: місцевий бюджет (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тонна
Торфобрикет (09112200-9 - Торф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує вартість Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних за наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 квітня 2024 02:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 травня 2024 19:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 23:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2024 02:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 19:00
Додаток 6 Перелік інших документів (ред. 10.05.2024).pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 6 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
10 травня 2024 19:00
Додаток 4 (проєкт договору) торф 10.05.2024.docx
13 квітня 2024 02:11
Додаток 4 (проєкт договору) торф 2024_2.docx
10 травня 2024 19:00
Оголошення ред.10.05.2024.pdf
18 квітня 2024 16:11
Оголошення торфобрикет 04.2024_2 ( редакція 18.04.2024).pdf
13 квітня 2024 02:11
Оголошення торфобрикет 04.2024_2.pdf
10 травня 2024 19:00
Тендерна документація (редакція 10.05.2024).pdf
18 квітня 2024 16:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ торф 04.2024_2 (редакція від 18.04.2024).pdf
16 квітня 2024 23:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ торф 04.2024_2 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
13 квітня 2024 02:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ торф 04.2024_2.pdf
10 травня 2024 19:00
Перелік змін 10.05.2024.pdf
18 квітня 2024 16:11
Перелік змін 18.04.2024.pdf
16 квітня 2024 23:22
Перелік змін.pdf
10 травня 2024 19:00
Додаток 3 Інформація про техн. і якісні хар-ки (ред. 10.05.2024).docx
18 квітня 2024 16:11
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ (редакція 18.04.2027).docx
16 квітня 2024 23:22
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 квітня 2024 02:11
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ.docx
10 травня 2024 19:00
Додаток 4 (проєкт договору) торф 10.05.2024.pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 4 (проєкт договору) торф 2024_2.pdf
10 травня 2024 19:00
Додаток 3 Інформація про техн. і якісні хар-ки (ред. 10.05.2024).pdf
18 квітня 2024 16:11
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ (редакція 18.04.2027).pdf
16 квітня 2024 23:22
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 3 до ТД ТЕХН., ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАР-КИ.pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 2 ІНФ. ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА.pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
13 квітня 2024 02:11
Додаток 5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2024 02:11
Додаток 1 ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДП. УЧАСНИКА.docx
13 квітня 2024 02:11
Додаток 1 ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДП. УЧАСНИКА.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

незаконні вимоги
Дата подання: 16 квітня 2024 11:19
Дата відповіді: 16 квітня 2024 23:09
I. Додатком № 3 до Тендерної документації п. 2, визначено: Брикети торфові повинні відповідати ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Параметри: довжина – 80-200 мм, ширина – 45-75 мм, висота – 15-70 мм. Відповідно до ДСТУ 2042:92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови", торф’яні брикети мають мати форму призми з заокругленими кутами. Розміри брикетів: довжина – від 80 до 200мм; ширина від 40 до 75 мм; висота від 15 до 70 мм. Просимо привести вимогу щодо розміру брикетів торф’яних у відповідність до вимог ДСТУ 2042:92, а саме: довжина – від 80 до 200мм; ширина від 40 до 75 мм; висота від 15 до 70 мм. ІІ. Додатком № 3 до Тендерної документації пунктом 2, визначено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі: копію сертифіката якості, відповідності або інший подібний документ, виданий виробником Товару або іншим уповноваженим органом. Сертифікат якості, відповідності або інший подібний документ, що підтверджує відповідність Товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Товар повинен мати сертифікати відповідності, паспорти якості на кожну партію, відповідно вимогам 2072-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб» Згідно п. 29 Особливостей, для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. Зазначимо, що п.2.1. ДСТУ 2042:92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови", не передбачає видачу сертифікату відповідності або інший подібний документ на торфобрикет. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей, а тому повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності або інший подібний документ що підтверджує відповідність Товару, оскільки надання сертифікату відповідності або іншого подібного документу не передбачено відповідним національним стандартом ДСТУ 2042:92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови". ІІІ. Пунктом 7.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ним товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На нашу думку даний пункт містить незрозумілі вимоги оскільки Додатком 3 до тендерної документації передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі: копію сертифіката якості, відповідності або інший подібний документ, виданий виробником Товару або іншим уповноваженим органом». Тому не зрозуміло який саме документ (сертифікат), що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі буде вважатись правильно наданим, виданий виробником Товару чи уповноваженим органом. Вважаємо, що така неоднозначна вимога може призвести до маніпулювання під час визначення переможця. Крім того дана вимога не узгоджується з вимогами національного стандарту ДСТУ 2042:92, оскільки стандартом не передбачено маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Просимо внести зміни до документації та прибрати невідповідності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Стосовно п.І. Відповідно до п.14 § 161 «Українського правопису», затвердженого Українською національною комісією з питань правопису 22.10.2018 року, тире вживається між двома або рідше кількома словами на позначення просторових, часових, кількісних меж (замість словосполучень з прийменниками від ... до): автотраса Київ — Львів; велоперегони Суми — Київ — Ужгород; Навчання на курсах триватиме протягом січня — квітня; вантаж вагою вісім — десять тонн; на позначення динаміки розвитку чого-небудь з двох або більше етапів: Задум — реалізація — втілення в життя; Іншими словами, родословна [родовід] приблизно така: Лютер — Кромвель — Робесп’єр (М. Хвильовий: про розвиток революційних ідей у Європі). Примітка. Між цифрами в таких випадках тире ставимо без відступів між знаками: у 2010—2018 роках; пам’ятки української мови ХVІ—ХVІІІ ст.; на сторінках 1—10; у 1—4 томах, але, напр.: наприкінці ХХ — на початку ХХІ ст.
Таким чином, параметри брикетів, що зазначені з допомогою тире, відповідно до норм чинного правопису є такими, що відповідають вимогам ДСТУ 2042-92 «БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ НА КОМУНАЛЬНО- ПОБУТОВІ ПОТРЕБИ»
Стосовно п.ІІ. Відповідно до пп.2.1. п.2 ДСТУ 2042-92 «БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ НА КОМУНАЛЬНО- ПОБУТОВІ ПОТРЕБИ» при здійсненні приймального контролю брикетів у виробника інспекцією «УКРІНСПАЛИВО» на кожну партію продукції видається документ якості. Відповідно до пп.5.2. п.5. ДСТУ 2042-92 «БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ НА КОМУНАЛЬНО- ПОБУТОВІ ПОТРЕБИ» гарантійний термін зберігання – 12 місяців від моменту видачі паспорта. Оскільки сам документ ДСТУ 2042-92 не містить конкретних назв документів, що видаються інспекцією «УКРІНСПАЛИВО» доцільно вказати про документ якості на кожну партію товару та паспорт, що підтверджує гарантійний термін зберігання. В Додаток 3 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно п.ІІІ. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктами 3-4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.3 - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
п.4 - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Водночас для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема відповідність національним стандартам замовники вимагають надання учасниками певних документів.
Також частиною 5 статті 23 Закону визначено, що:
«Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством»
Відповідно до пп. 2.1 п. 2 ДСТУ 2042-92 «БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ НА КОМУНАЛЬНО- ПОБУТОВІ ПОТРЕБИ» приймальний контроль брикетів у виробника виконується інспекцією «УКРІНСПАЛИВО» партіями. На кожну партію продукції видається документ про якість. Також, відповідно до п.5.2. гарантійний термін зберігання – 12 місяців з моменту видачі паспорта.
Отже, самим ДСТУ 2042-92 «БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ НА КОМУНАЛЬНО- ПОБУТОВІ ПОТРЕБИ» КОНКРЕТНО визначено орган, який має видати відповідні документи про якість торф’яних брикетів, тим самим забезпечуючи граничну ясність щодо цього питання, унеможливлюючі будь-які маніпуляції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-13-000004-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40401054
Дата подання: 17 квітня 2024 17:40
явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 13 квітня 2024, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2024 16:52
рішення від 19.04.2024 № 6986.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 16:52
рішення від 26.04.2024 № 7477.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Торфобрикет за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09112200-9 - Торф)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-13-000004-a, з метою усунення порушень
Дата виконання рішення замовником: 10 травня 2024 19:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2024 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 155 616,00
UAH з ПДВ
139 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" 151 008,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 12:32
Електронний підпис
24 травня 2024 12:31
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-03-07.p7s
24 травня 2024 12:31
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-03-07.pdf
24 травня 2024 12:31
Довідка.pdf
24 травня 2024 12:31
Довідка.pdf.p7s
24 травня 2024 12:31
Довідка.pdf_1.p7s
24 травня 2024 12:31
Довідка_1.pdf
24 травня 2024 12:31
Довідки переможця.pdf
20 травня 2024 14:22
Електронний підпис
20 травня 2024 14:16
додаток 2 до договору.pdf
20 травня 2024 14:16
звіт.pdf
14 травня 2024 12:19
Електронний підпис
14 травня 2024 11:51
4 технічна інформація.pdf
14 травня 2024 11:51
7 Cтатут.pdf
14 травня 2024 11:51
10 інші документи.pdf
14 травня 2024 11:50
9 проєкт договору.pdf
14 травня 2024 11:50
3 відповідність п 47.pdf
14 травня 2024 11:50
6 лист обєднання.pdf
14 травня 2024 11:50
1 тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2024 11:50
8 витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 червня 2024 15:29
Електронний підпис
10 червня 2024 15:26
Довідка корупція.zip
10 червня 2024 15:26
Тупичів-переможець (1).pdf
14 травня 2024 19:06
Електронний підпис
14 травня 2024 18:58
ТП Тупичів.pdf
14 травня 2024 18:57
сертифікат якості.pdf
14 травня 2024 18:57
Договір.pdf
14 травня 2024 18:57
18.1.Витяг ЄДР.pdf
14 травня 2024 18:57
17.Паспорт оригінал.pdf
14 травня 2024 18:57
12.1.Накладна Борзна.pdf
14 травня 2024 18:57
7.Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2024 18:57
6.Структура власності.pdf
14 травня 2024 18:57
5.Опис.pdf
14 травня 2024 18:57
4.Наказ директор.pdf
14 травня 2024 18:57
3.Рішення_протокол.pdf
14 травня 2024 18:57
2.Виписка.pdf
14 травня 2024 18:57
1.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВРЕСУРС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЛАВРЕСУРС"
#37939071
Рішення скасоване 139 200,00
UAH з ПДВ
03 червня 2024 21:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 13:27
ТОВ "СЛАВРЕСУРС"
#37939071
Відхилено 139 200,00
UAH з ПДВ
03 червня 2024 21:42
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ"
#44992118
Рішення скасоване 150 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2024 09:50
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ"
#44992118
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2024 09:56

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1.2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНОГО ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО КРИТЕРІЮ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ» учасник надає копію одного договору на поставку (закупівлю) товару аналогічного за предметом закупівлі з усіма додатковими угодами та додатками та документи, що підтверджують його фактичне виконання. Учасником надана копія договору №80 від 13.10.2022 року укладеного з Плужненською сільською радою. 1. Невід’ємною частиною договору є Додаток №2 Список закладів освіти. 2. Також, відповідно до п.5.1. Строк поставки: до 31.10.2022 року. Проте учасником надані документи, що підтверджують виконання договору (відвантаження), створені після 31.10.2022 року. Учасником надані не всі документи, що передбачались Додатком 1 до тендерної документації. Спосіб усунення невідповідностей: - Додаток №2 Список закладів освіти; - Додаткову угоду/угоди до договору про продовження строку поставки /внесення змін.

Документи

03 червня 2024 21:42
Електронний підпис

Документи

06 червня 2024 14:29
Довідка НАЗК
06 червня 2024 14:29
Електронний підпис

Документи

21 червня 2024 09:56
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій