Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів (код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Очікувана вартість
864 500,00 UAH
UA-2024-04-12-011458-a ● 7e1c94ee4d2a44e8a96383137b31b3bb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 20593491 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, ВУЛ. ЄВРОПЕЙСЬКА, буд. 45 |
Контактна особа: |
Ганна Марченко +380673698558, +380673698558 anna.m.vod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 21:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 864 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 322,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів КП «ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ» за адресами:
вул. Європейська, 45, місто Вишневе, Бучанський район, Київської області, Україна, 08132
та вул. Промислова, 2, місто Вишневе, Бучанський район, Київської області, Україна, 08132
вул. Європейська, 45, місто Вишневе, Бучанський район, Київської області, Україна, 08132
та вул. Промислова, 2, місто Вишневе, Бучанський район, Київської області, Україна, 08132
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня підписання Замовником Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 21:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 21:19 |
24-В від 11.04.24 Охоронні послуги 2024 ВТзО (повторно).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога про усунення дискримінаційной вимоги в Тендерній документації
Дата подання: 15 квітня 2024 12:13
Дата відповіді: 16 квітня 2024 23:24
Щодо встановлення дискримінаційної вимоги у п.1.3 Розділу ІV «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону з урахуванням п. 48 Особливостей», а саме:
Довідка довільної форми про наявність або відсутність:
- головного офісу чи представництва на території м. Вишневе. Надати правовстановлюючий документ.
Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація», предмет закупівлі передбачає фізичну охорону на 2 постах у місті Вишневе. Не є зрозумілим, чому суб’єкти господарювання, які знаходяться в інших регіонах України, не зможуть надати якісні послуги з охорони Об’єктів Замовника та яким чином це вплине на надання послуг потенційним Виконавцем.
Відповідно до ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від
02.03.2015 року, охоронна діяльність підлягає ліцензуванню. В свою чергу ліцензія на здійснення охоронної діяльності поширюється на ВСЮ територію України.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Враховуючи вимоги, які поставлені до учасників, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності матеріально-технічну базу саме у м.Вишневе, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які знаходяться на території інших регіонів України, і мають змогу надавати якісні послуги з фізичної охорони по всій території України, не дивлячись на відсутність матеріально-технічної бази саме у місті Вишневе.
Тому, встановлюючи такі вимоги, ви свідомо порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, які закріплені в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо вашу увагу, що питання територіального обмеження наявності матеріально-технічної бази на певній території, вже було предметом розгляду Постійно Діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України (далі-Колегія) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №389-р/пк-пз від 31.01.2017 року, де предметом оскарження в тому числі було встановлення Замовником в Тендерній документації вимоги про наявність складу на території Сахновщинського району Харківської області. Колегія дійшла висновку про те, що дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідного складу на території району. Посилання на закупівлю, умови якої оскаржувались: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-30-000549-a.
Таким чином, Звертаємось до Вас з вимогою усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, не обмежувати конкуренцію та не порушувати вимоги чинного законодавства, а саме:
-Внести зміни до п.1.3 Розділу ІV « Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону з урахуванням п. 48 Особливостей», виключивши територіальні обмеження наявності та розташування матеріально-технічної бази саме у м. Вишневе.
У разі відмови в усуненні дискримінаційної вимоги з тендерної документації, будемо змушені звернутись за захистом прав до Антимонопольного комітету України задля усунення порушень в сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.3 виставлений критерій щодо наявності офісу чи представництва на території м. Вишневе. Дана вимога була виставлена для отримання якісних послуг, які Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження їхнього досвіду, наявності матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та стабільності на ринку, що не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Встановлення у документації кваліфікаційних критеріїв та підтверджуючих документів відповідає Закону та містить достатні вимоги для визначення спроможності учасників виконати технічне завдання.
Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу. Невикористання учасником у повній мірі переваг та можливостей, що надані нормативно-правовими актами з питань охоронної діяльності не є його дискримінацією перед іншими учасниками, які скористались такими можливостями.
В Київській області та в м. Вишневе діють охоронні підрозділи багатьох охоронних організацій, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, однак мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, або філію, або представництво та матеріально-технічну базу в м. Вишневе. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання власних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони із дотриманням вимог законодавства, щодо охорони об’єктів, які є об’єктами критичної інфраструктури.
Враховуючи, що об’єктом охорони є не лише приміщення, а і прилегла територія, має бути максимальним рівень послуг з фізичної охорони, забезпечуватись швидке реагування та своєчасне вирішення питань Замовника.
Якщо матеріально-технічна база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, ставиться під сумнів оперативність реагування охорони, зокрема прибуття у разі необхідності мобільної групи швидкого реагування.
Відтак, кваліфікаційні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації є обґрунтованими, відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Встановлення у документації кваліфікаційних критеріїв та підтверджуючих документів відповідає Закону та містить достатні вимоги для визначення спроможності учасників виконати технічне завдання.
Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу. Невикористання учасником у повній мірі переваг та можливостей, що надані нормативно-правовими актами з питань охоронної діяльності не є його дискримінацією перед іншими учасниками, які скористались такими можливостями.
В Київській області та в м. Вишневе діють охоронні підрозділи багатьох охоронних організацій, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, однак мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, або філію, або представництво та матеріально-технічну базу в м. Вишневе. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання власних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони із дотриманням вимог законодавства, щодо охорони об’єктів, які є об’єктами критичної інфраструктури.
Враховуючи, що об’єктом охорони є не лише приміщення, а і прилегла територія, має бути максимальним рівень послуг з фізичної охорони, забезпечуватись швидке реагування та своєчасне вирішення питань Замовника.
Якщо матеріально-технічна база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, ставиться під сумнів оперативність реагування охорони, зокрема прибуття у разі необхідності мобільної групи швидкого реагування.
Відтак, кваліфікаційні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації є обґрунтованими, відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА БЕЗПЕКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
857 010,00
UAH з ПДВ
|
857 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА БЕЗПЕКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #44309956 |
Переможець |
857 010,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 13:38
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 квітня 2024 13:38
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА БЕЗПЕКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #44309956 |
857 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 15:45
|
д42 від 01.05.2024 охорона КП МБ.pdf | укладений |
02 травня 2024 15:44
|