Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66510000-8-Страхові послуги (Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Очікувана вартість
3 018 046,00 UAH
UA-2024-04-12-011233-a 73ae65079f3048da85cbeee29658bc0e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ропай Сергій Сергійович

+380442716469
+380442716478
ropay.s.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Ропай Сергій Сергійович
+380442716469, +380442716478
ropay.s.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 018 046,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 091,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 одиниця
В1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
135 одиниця
В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
60 одиниця
В3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
10 одиниця
В4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
45 одиниця
С1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
12 одиниця
С2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
80 одиниця
D1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
26 одиниця
D2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 18:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2024 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 18:06
ТД страхування.docx
12 квітня 2024 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 18:06
ТД страхування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 квітня 2024 19:17
Дата відповіді: 15 квітня 2024 19:00
Шановний Сергію Сергійовичу, просимо прибрати дискримінаційну вимогу про те, що компанія повинна бути учасником Угоди про пряме врегулювання, який обмежує більшість страховиків прийняти участь у закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище обов’язкових дискримінаційних вимог для Учасників порушують положення ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі. Відповідно до п. 56 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога (пряме врегулювання) порушує принцип добросовісної конкуренції між учасниками та неупередженого вибору переможця. Приклад рішення колегії АМКУ щодо Угоди про пряме врегулювання збитків: UA-2023-11-01-013509-a. Просимо внести зміни до Тендерної документації та прибрати дану вимогу. Сподіваємось на рівні можливості для всіх учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога Замовника відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інші вимоги» , а саме: «Довідка у довільній формі про те, що Страхова компанія (Учасник закупівлі) є Учасником Угоди про пряме врегулювання збитків (страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів)» не є дискримінаційною.
27 жовтня 2016 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл на узгодження дії у вигляді укладання МТСБУ і страховиками-членами Бюро угоди про пряме врегулювання збитків. Пряме врегулювання в Україні розпочате в добровільному порядку та можливе при дотриманні наступних умов:
- дорожньо-транспортна пригода сталася за участю виключно двох транспортних засобів, та є контактним (наявне зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих, яким нанесено шкоду життю та здоров’ю;
- обидва водії мали дійсні на момент дорожньо-транспортну пригоди поліси ОСЦПВ, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання».
Звертаємо увагу на те, що Пряме урегулювання – це якісний інструмент в процесі урегулювання страхових подій, який суттєво покращує швидкість урегулювання страхових подій, та який зарекомендував себе з найкращої сторони на практиці. Швидкість урегулювання страхових подій по системі Прямого урегулювання дозволить отримати найкращий сервіс потерпілим особам і, відповідно, покращить взаємодію Страхувальника з потерпілими особами.
Ми, як Замовник послуги страхування, маємо право обирати серед тих Учасників ринку, які спроможні забезпечити найвищий рівень сервісу та якості урегулювання. Пряме урегулювання дозволяє отримувати виплати у коротші терміни, таким чином потерпілі особи не будуть звертатись з претензіями до Страхувальника.

З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Замовник намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги зі страхування з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання зобов’язань по договору страхування. Разом з цим, замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі».
дискримінаційни вимогb до учасників.
Дата подання: 14 квітня 2024 15:47
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:53
Відповідно до частини 4 статті 5 Закон України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В процесі аналізу умов закупівлі стало відомо, що Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та обмежують право потенційним учасникам взяти участь у процедурі закупівлі, при цьому не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Зокрема, дискримінаційними є умови, - про підтвердження того, що учасник є учасником угоди про пряме врегулювання збитків, що ніяк не є показником якісного обслуговування клієнтів. Рівень скарг і роботу СК визначає МТСБУ, який має прозорі показники по кожній страховій компанії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога Замовника відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інші вимоги» , а саме: «Довідка у довільній формі про те, що Страхова компанія (Учасник закупівлі) є Учасником Угоди про пряме врегулювання збитків (страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів)» не є дискримінаційною.
27 жовтня 2016 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл на узгодження дії у вигляді укладання МТСБУ і страховиками-членами Бюро угоди про пряме врегулювання збитків. Пряме врегулювання в Україні розпочате в добровільному порядку та можливе при дотриманні наступних умов:
- дорожньо-транспортна пригода сталася за участю виключно двох транспортних засобів, та є контактним (наявне зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих, яким нанесено шкоду життю та здоров’ю;
- обидва водії мали дійсні на момент дорожньо-транспортну пригоди поліси ОСЦПВ, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання».
Звертаємо увагу на те, що Пряме урегулювання – це якісний інструмент в процесі урегулювання страхових подій, який суттєво покращує швидкість урегулювання страхових подій, та який зарекомендував себе з найкращої сторони на практиці. Швидкість урегулювання страхових подій по системі Прямого урегулювання дозволить отримати найкращий сервіс потерпілим особам і, відповідно, покращить взаємодію Страхувальника з потерпілими особами.
Ми, як Замовник послуги страхування, маємо право обирати серед тих Учасників ринку, які спроможні забезпечити найвищий рівень сервісу та якості урегулювання. Пряме урегулювання дозволяє отримувати виплати у коротші терміни, таким чином потерпілі особи не будуть звертатись з претензіями до Страхувальника.

З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Замовник намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги зі страхування з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання зобов’язань по договору страхування. Разом з цим, замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Дискримінаційні умови
Дата подання: 15 квітня 2024 09:07
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:59
Відповідно до частини 4 статті 5 Закон України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В процесі аналізу умов закупівлі стало відомо, що Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та обмежують право потенційним учасникам взяти участь у процедурі закупівлі, при цьому не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Зокрема, дискримінаційними є умови -про те, що за даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» Учасник входить до ТОП 10 рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2023 року. Тобто замовник одразу обмежив коло потенційних учасників. Приклад рішення АМКУ щодо рейтингів - UA-2023-08-03-006109-a Просимо видалити дискримінаційні умови
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо надання довідки у довільній формі про те, що за даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» Учасник входить до першої десятки рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2023 року дозволяє обрати надійного постачальника страхового захисту, який з більшою ймовірністю виконає взяті на себе зобов’язання по договору страхування. Замовник має право обирати серед найкращих постачальників.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 21:54
Дата відповіді: 17 квітня 2024 18:28
Шановний Замовнику, щодо Вашої відповіді стосовно переваг прямого врегулювання, хочемо зауважити наступне. Обидва учасники ДТП мають бути членами Угоди прямого врегулювання, про що ви і пишете, а якщо один не є таким, то ніяких привілей і бонусів від Угоди Замовник не отримає. Також при прямому врегулюванні відшкодовується тільки шкода, завдана майну. За відшкодуванням шкоди життю та здоров’ю потерпілому необхідно звернутися до страхової компанії особи, відповідальної за ДТП. З огляду на вищенаведене, Угода про пряме врегулювання не гарантує в подальшому, отримання якісних послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Угода про пряме врегулювання не захищає від недобросовісного виконання зобов’язань по договору страхування. Ніхто не може Вам гарантувати, що всі ДТП стануться тільки за участі ТЗ, які застраховані в страхових компаніях – учасників Угоди про пряме врегулювання збитків, ніхто не може гарантувати, що не буде травмованих чи загиблих. Пряме врегулювання цікаве тільки тоді, коли всі страхові компанії на ринку є його учасниками. Вимога бути учасником Угоди про пряме врегулювання таки є дискримінаційною. Просимо її прибрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, пряме урегулювання – це якісний інструмент в процесі урегулювання страхових подій, який суттєво покращує швидкість урегулювання страхових подій, та який зарекомендував себе з найкращої сторони на практиці. Швидкість урегулювання страхових подій по системі Прямого урегулювання дозволить отримати найкращий сервіс потерпілим особам. Ми, як Замовник послуги страхування, маємо право обирати серед тих Учасників ринку, які спроможні забезпечити найвищий рівень сервісу та якості урегулювання.
Збитковість
Дата подання: 16 квітня 2024 10:38
Дата відповіді: 17 квітня 2024 18:30
Просимонадати інформацію про збитковість парку за 2023 рік. Скільки було ДТП за участю ТЗ, які подані у тендерній документації . Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник, ми як Замовник даного тендеру не володіємо точною інформацією щодо збитковості за попередній рік страхування. Для нас дана інформація не має прямої цінності та не впливає на бюджет даної закупівлі.
щодо він-кодів транспортних засобів
Дата подання: 16 квітня 2024 12:21
Дата відповіді: 17 квітня 2024 18:31
Доброго дня! З метою експертної оцінки рівня страхового ризику та, відповідно, надання обґрунтованої цінової пропозиції прохання надати він-коди транспортних засобів. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, він коди транспортних засобів на етапі подачі тендерних пропозицій немає необхідності надавати Замовником. Ця інформація буде передана Переможцю закупівлі на етапі підготовки договору страхування.
дискримінаційні вимоги в технічній специфікації (Додаток 3 до ТД)
Дата подання: 16 квітня 2024 16:01
Дата відповіді: 19 квітня 2024 12:45
Доброго дня! Відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) Страхова компанія (учасник закупівлі) має бути учасником угоди про пряме врегулювання збитків (на підтвердження надати довідку у довільній формі). Встановлюючи вимогу щодо членства в угоді про пряме врегулювання збитків, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників, оскільки на сайті Моторно (транспортного) страхового бюро України (далі – МТСБУ) (посилання на сайт МТСБУ з переліком учасників угоди про пряме врегулювання збитків https://www.mtsbu.ua/about/dcs-insurances) вказано 11 членів (Страхових компаній) угоди про пряме врегулювання збитків. Так згідно вказаного переліку, страхова компанія, яка не перебуває у вказаному переліку не може прийняти участь у закупівлі. При цьому Замовник зазначив, що Страхова компанія (учасник тендеру) повинна входити до ТОП 10 рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2023 року даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» (на підтвердження надати довідку у довільній формі), що ще суттєвіше обмежує коло потенційних учасників. Аналізуючи інформацію можна зробити висновок, що вказаним вимогам, а саме: учасник угоди про пряме врегулювання збитків та входження в ТОП 10 рейтингу страхових компаній по ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023 року відповідає три компанії: ПРАТ СК "ВУСО", ПрАТ СК "ПЗУ Україна" та АТ "СК "ІНГО". Так, дійсно, Замовник має право обирати серед найкращих постачальників, але крім цього в ТОП 10 рейтингу страхових компаній по ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023 року (посилання https://forinsurer.com/ratings/nonlife/23/12/38) є страхові компанії, які не є членами угоди про пряме врегулювання збитків, проте мають лідируючі позиції на страховому ринку України та надають страхові послуги, виконують договір про закупівлю в повному обсязі на основі наявності матеріально-технічної бази, кваліфікованого персоналу, опираючись на фінансові показники діяльності, фінансову надійність (стійкість). І так, дані вимоги, є дискримінаційними. Просимо звернути увагу на наше зауваження і внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, пряме урегулювання – це якісний інструмент в процесі урегулювання страхових подій, який суттєво покращує швидкість урегулювання страхових подій, та який зарекомендував себе з найкращої сторони на практиці. Швидкість урегулювання страхових подій по системі Прямого урегулювання дозволить отримати найкращий сервіс потерпілим особам. Ми, як Замовник послуги страхування, маємо право обирати серед тих Учасників ринку, які спроможні забезпечити найвищий рівень сервісу та якості урегулювання.
Щодо надання довідки у довільній формі про те, що за даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» Учасник входить до першої десятки рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2023 року дозволяє обрати надійного постачальника страхового захисту, який з більшою ймовірністю виконає взяті на себе зобов’язання по договору страхування. Замовник має право обирати серед найкращих постачальників.
діскримінації
Дата подання: 16 квітня 2024 16:03
Дата відповіді: 19 квітня 2024 12:58
Шановний замовнику! Відповідно до преамбули ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінацією є ситуація, за якої особа зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; Непрямою дискримінацією є ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Відтак, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси потенційних учасників ,пов'язані з його участю у процедурі закупівлі. Пряме врегулювання зазначимо діє лише при відшкодуванні по майну. Більшість компаній і це можно побачити з офіційних звітів від МТСБУ сплачує швидше ніж ті, які входять у групу прямого врегулювання. Просимо прибрати данний пункт і дати законе право прийняти участь всім СК, які мають ліцензію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо, що дані вимоги до тендерної документації не є дискримінаційними. При оголошенні даної закупівлі здійснювався аналіз ринку даних послуг, який містить широку конкурентоспроможність та не звужує коло учасників.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" 2 501 953,26
UAH
2 501 953,26
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 13:15
Електронний підпис
23 квітня 2024 13:14
Довідка НАЗК _АВ .zip
19 квітня 2024 14:58
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:58
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:56
Цінова_пропозиція.pdf
19 квітня 2024 14:56
DogNo. 320_SK_VUSO.pdf
19 квітня 2024 14:56
Засновницький договір.pdf
19 квітня 2024 14:56
Акт Солом ШЕУ .PDF
19 квітня 2024 14:56
Ліцензія ОСЦПВ.pdf (23).p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Наказ Артюхов.pdf (5).p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Акт УДЦР 2020 р.pdf
19 квітня 2024 14:56
DogNo. 320_SK_VUSO.pdf.p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Довіреність тендери .pdf
19 квітня 2024 14:56
Аналог дог Солом ШЕУ (2).pdf
19 квітня 2024 14:56
Акт Солом ШЕУ .PDF (2).p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Наказ Артюхов.pdf
19 квітня 2024 14:56
Довіреність договори.pdf
19 квітня 2024 14:56
ІПН код_Цимідан ДЮ.pdf
19 квітня 2024 14:56
Опис Статут ВУСО 2023.pdf
19 квітня 2024 14:56
витяг від 22.03.2024.pdf
19 квітня 2024 14:56
Наказ_Цимидан №522.pdf
19 квітня 2024 14:56
витяг від 22.03.2024.pdf (3).p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Акт УДЦР 2020 р.pdf.p7s.p7s
19 квітня 2024 14:56
Паспорт Цимідан _.pdf
19 квітня 2024 14:56
Ліцензія ОСЦПВ.pdf
19 квітня 2024 14:56
Дод 3 Тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"
#31650052
Переможець 2 501 953,26
UAH
22 квітня 2024 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"
#31650052
2 501 953,26
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 17:47
Договір № 755 від 08.05.2024.pdf укладений
08 травня 2024 17:47