Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 01996792 |
Вебсайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79031, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
Контактна особа: |
Андрій Мих +380671516515, +380322957079 tender.onko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 17:38 |
Додаток 3.doc | |
12 квітня 2024 17:38 |
Додаток 2.doc | |
12 квітня 2024 17:38 |
Тендерна документація.doc | |
12 квітня 2024 17:38 |
Додаток 1.doc | |
12 квітня 2024 17:38 |
Додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що функція автоматичногно вибору і заміни фільтра повинна бути присутня в сучасному рентгентерапевтичному обладнанні для мінімізації втручання медичного персоналу у технічний процес підготовки апарату до сеансу опромінення і, відповідно, скорочення часу проходження процедури опромінення кожного пацієнта. Також, вагомою перевагою автоматичної заміни фільтра є відсутність ризику фізичної втрати або пошкодження фільтра через необережне поводження. Тому, при наявності вказаної функції, більша кількість пацієнтів зможе вчасно отримати належне і сучасне терапевтичне лікування.
Також, звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст.ст. 22, 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник самостійно формує вимоги до технічних, функціональних та якісних характеристик товару та зазначає їх у технічній специфікації.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 травня 2024 09:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000016 ● 4d89e8f258384584b4f28da088f23e4d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32
UA-2024-04-12-011150-a
12.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 09:16:44
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2024 № 95
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-04-12-011150-a.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-04-12-011150-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 травня 2024 року № 92 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 14 травня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" |
19 980 000,00
UAH з ПДВ
|
19 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" #42681690 |
Відхилено |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 17:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" #44436866 |
Переможець |
19 980 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 10:07
|