Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання для НУШ (Код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-04-12-010613-a ● 19716d78780c453398b5f331c23e39b8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Вебсайт: | http://uo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Петрик Альона Анатоліївна +380463171524 osvita_nizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Мегават-година
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 Мегават-година
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 Мегават-година
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
11 Мегават-година
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів протягом 30 (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2024 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2024 12:13 |
Зміни.docx | |
20 квітня 2024 12:13 |
ТД.docx | |
20 квітня 2024 12:13 |
Додаток 2. Технічна специфікація docx.docx | |
12 квітня 2024 16:28 |
ДОДАТОК 4. Цінова пропозиція.docx | |
12 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3. Проект Договору.docx | |
12 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії docx.docx |
20 квітня 2024 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
20 квітня 2024 12:13 |
Зміни.docx
|
||||
20 квітня 2024 12:13 |
ТД.docx
|
||||
20 квітня 2024 12:13 |
Додаток 2. Технічна специфікація docx.docx
|
||||
12 квітня 2024 16:28 |
ДОДАТОК 4. Цінова пропозиція.docx
|
||||
12 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3. Проект Договору.docx
|
||||
12 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії docx.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Дата подання: 14 квітня 2024 09:40
Дата відповіді: 20 квітня 2024 10:31
В А, [14.04.2024 9:21]
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації Ознайомившись з тендерною документацією щодо закупівлі за предметом закупівлі: Мультимедійне обладнання для НУШ (Код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-04-12-010613-a було встановлено, що дана тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), наказу Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з огляну на наступне. Пунктом 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року № 1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» передбачено, що «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020 року за № 410/34693, та НЕ МОЖУТЬ відрізнятися від встановлених Наказом». Таким чином, Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовим переліком та підтверджені листом МОН №1/9-441 від 14.08.2020 «Щодо неухильного дотримання законодавства» таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції. Натомість, всупереч Типовому переліку, листу МОН, законодавству в сфері публічних закупівель Замовник штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлені Законом.В позиції Інтерактивна панель містить дуже деталізований опис базового програмного забезпечення, що зовсім не відповідає вимогам наказу МОН № 574. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме пропис програмного забезпечення ОДНОГО виробника. Ви вказали, що базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безкоштовними оновленнями можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту Єдиний програмний комплекс для створення, перегляду та програвання навчального вмісту (зазначити виробника ). Сумісний з операційною системою Підтримує імпорт створених файлів різних форматів. Містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення. Містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони. Містить функціонал автоматичного оновлення. Містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою. Містить інтерактивні інструменти для створення тестів.
В А, [14.04.2024 9:21]
Містить вільний доступ користувачів до не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких підручників та копію договорів або cертифікатів про передачу прав розробнику або офіційному дистриб’ютору на території України спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, видавництвом підручників, або інших документів на надання прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу) Містить готову бібліотеку цифрофих уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких уроків). Містить інструменти створення на поширення власних цифрових уроків та інтерактивного контенту. Зберігання та обробка інформації користувачів ПЗ повинна здійснюватися в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД), що забезпечує комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) відповідно до вимог законодавства України. (Учасник повинен надати підтверджуючі документи (копія договору тощо), на підтвердження того що зберігання та обробка інформації користувачів ПЗ відбувається в ХЦОД який на момент подання тендерної пропозиції Учасника має чинний атестат відповідності КСЗІ, зареєстрований Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України (надати копію атестата, без документів, що є його невід’ємною частиною) Підписка (ліцензія) – не менше 1-го року Учасник повинен надати лист про надання висновку (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропонований програмний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копію чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований програмний комплекс(у разі якщо заявником експертизи є не учасник то в складі пропозиції необхідно надати дозвіл від заявника експертизи щодо використання зазначеного сертифікату). Учасник повинен зазначити посилання на сайт виробника запропонованого Учасником програмного комплексу для перевірки вказаних характеристик вимогам Замовника та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). У разі якщо учасник на виконання пункту щодо єдиного програмного комплексу пропонує до постачання декілька навчальних програмних забезпечень , кожне із них має відповідати зазначеним вимогам до єдиного програмного комплексу.Для можливості перевірки відповідності вищезазначеним характеристикам, спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення повинно мати функцію безкоштовного пробного періоду - не менше 10 днів. Такій вимозі на ринку України відповідає лише програмна продукція MozaBook. На це хотілося б зазначити, що дана програмна продукція завозиться в Україну та розповсюджується лише через єдиного дистриб’ютора - ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН». Незрозуміло, чому Замовник вимагає не менше 1200 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою? Чому не 500 або 2000? Окрім MozaBook жодна програмна продукція, яка представлена на ринку України не містить 1200 вбудованих 3Dмоделей. Кількість моделей, що містить програмне забезпечення не впливає на якість навчального процесу, адже головне не їх кількість, а відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Невідомо чи відповідають вбудовані в MozaBook 3Dмоделі освітнім програмам навчання в Україні.
В А, [14.04.2024 9:21]
Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів є реальною дискримінацією до інших учасників (окрім ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», звичайно), не дозволяють нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Пунктом 3 Особливостей встановлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до ст.5 Закону публічні закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте Технічні вимоги тендерної документації складені таким чином, що штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі. Звертаємо увагу шановного Замовника, що наказ МОН № 574 є імперативною нормою Закону та є обов’язковим для виконання! До того є жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено, що саме Замовник вправі визначати характеристики до товару, закупівля якого передбачається для оснащення навчальних кабінетів в закладах загальної середньої освіти. З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинних нормативно правових актів в сфері публічних закупівель та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України, та які НЕ будуть містити жодних дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник дякую за зацікавленістю нашою закупівлею, за ваше звернення та повідомляємо, що зобов'язуємося внести зміни до тендерної документації та додатків і оприлюднити в електронній системі.
Усунення дискрімінаційних Вимог тендерної документації
Дата подання: 14 квітня 2024 10:14
Дата відповіді: 20 квітня 2024 10:36
Шановний Замовник!
Зазначаємо, що вимога стосовно надання "Учасник повинен зазначити посилання на сайт виробника запропонованого Учасником програмного комплексу для перевірки вказаних характеристик вимогам Замовника та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). є дискримінаційною з огляду на наступне.
Товар, який Ви закуповуєте перебуває у вільному продажу і будь-хто може його придбати. При цьому, є безліч точок продажу відповідного товару, для придбання якого не потрібен жоден авторизаційний лист. Для прикладу, даний товар можна придбати за наступними посиланнями:
1. Посилання https://www.mozaweb.com/uk/mozaBook
2. Посилання https://dixi.education/shop/mozabook-classroom/
3. Посилання https://elizlabs.com.ua/programna-produkciya-mozabook-classroom-6-400-grn-35351-prog
Товар, який ви закуповуєте, вже наявний у нас на підставі видаткової накладної. В разі визначення нас переможцями та укладення відповідного договору ми передамо його вам без потреби у додатковому придбанні.
Просимо внести зміни в тендерну документацію і зазначити потребу надавати ЧИ авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). , ЧИ а ще й можливість подати будь-який інший документ, який підтверджує наявність у учасника відповідного товару в разі, якщо він вже придбаний (виготовлений).
Звертаємо увагу на наявне аналогічне рішення Комісії АМКУ № 4452-р/пк-пз від 05.05.2022.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник дякую за зацікавленістю нашою закупівлею, за ваше звернення та повідомляємо, щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Замовник вимагає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України, що дає учасникам альтернативу у наданні авторизаційного листа та можливість надавати його не лише від виробника. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Замовник вимагає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України, що дає учасникам альтернативу у наданні авторизаційного листа та можливість надавати його не лише від виробника. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Наровлянський Антон Олександрович |
1 945 000,00
UAH з ПДВ
|
1 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Наровлянський Антон Олександрович #3129512859 |
Переможець |
1 945 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 09:08
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 14:01 |
Кінець періоду оскарження: | 20 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявлення технічної (механічної) помилки та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з великим навантаженням уповноважена особа помилково розмістила некоректні документи тендерної документації. |
Документи:
09 травня 2024 14:01
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 14:00
|
протокол |