Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 02092710 |
Вебсайт: | http://sl-vodokanal.info |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., Славута, Ярослава Мудрого,52 |
Контактна особа: |
Лисак Сергій Володимирович +380384273089 Vodokanal_sl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 10 банківських днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 16:08 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000059 ● c4f078827bcd44ecba0eef73a05f06a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2024 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2024-04-12-010410-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:10:25
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі насосів та компресорів (насосні агрегати свердловинні) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-010410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких КП Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Також, згідно з абзацом третім пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Постанова КМУ № 861) затверджено порядки підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Зокрема, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 13-1 Порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Замовником за процедурою закупівлі за номером ID: UA-2024-04-12-010410-a передбачено придбання товарів, які входять до переліку, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення», а саме: Насоси та компресори (насосні агрегати свердловинні) за кодом ДК 021:2015: 42122000-0 — Насоси.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги пункту 13-1 Порядку щодо зазначення в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:11:43
Пояснення
На виконання Запиту Західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області про надання інформації Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства надає пояснення.
По першому питанню повідомляємо, що для здійснення закупівлі Насоси та компресори (насосні агрегати свердловинні) ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-010410-a уповноважена особа Замовника, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувалася Службовою запискою від інженерного відділу (скан копія додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі Комерційних пропозицій від різних Постачальників, а також моніторингу цін на даний товар в мережі інтернет (скан копії комерційних пропозицій та рахунків додаються).
По другому питанню повідомляємо, що Тендерна документація розроблена Замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, викладеного у новій редакції згідно з Законом від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) ) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) із змінами та доповненнями.
При складанні Тендерної документації у Розділі 1. Загальні положення Замовником був визначений п.8. Застосування вимоги щодо ступення локалізації:
Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону «Про публічні закупівлі»*, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків, що підтверджується відповідно до постанови КМУ № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі - Постанова № 861), або такі товари підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України та інших міжнародних договорів, згоду на обов’язковість яких надала Верховна Рада України (підпункт 61 Прикінцевих та Перехідних положень Закону «Про публічні закупівлі»).
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Постановою № 861.
Перелік товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону, з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та офіційному веб-сайті Мінекономіки.
Станом на момент розкриття тендерних пропозицій запропонований Учасником товар має бути включений до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на веб-порталі електронної системи закупівель та офіційному веб-сайті Уповноваженого органу.*
Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним для включення товару до Переліку товарів, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Постанови № 861.
Учасник процедури закупівлі несе відповідальність за дотримання вимог щодо локалізації виробництва товарів, що ним пропонуються, з урахуванням вимог пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у разі:
відсутності довідки у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель,
або
відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку,
або
якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків.
* Вимога щодо локалізації не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Ознайомитися із змістом офіційних документів можна за посиланням: https://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=ade90a64-f7d7-4ed9-b20b-4bdacfd38810&title=OfitsiiniDokumenti-legislation.
Вимога щодо надання учасником Сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності встановлюється замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не самого товару. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначений сертифікат, що є дискримінаційним до Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати та /або мають сертифікат на систему управління якістю. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до усіх учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обовя’зкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого може вимагати замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7-8 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні Закупівлі».
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній ситуації, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути на даній стадії проведення Закупівлі, Замовником прийнято рішення (згідно протоколу уповноваженої особи від 29.04.2024 року) відмінити відкриті торги відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2024-04-29 12:54:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни відкритих торгів (протокольне рішення (протокол) від 29.04.2024).
2024-05-01 09:20:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Панда Групп |
796 000,00
UAH з ПДВ
|
785 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЕКВІВЕС» |
947 000,00
UAH з ПДВ
|
795 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВЕРСІ" |
1 028 344,00
UAH з ПДВ
|
1 017 844,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Панда Групп #43290819 |
Очікує рішення |
785 500,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 13:04
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 11:11 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в процесі проведення моніторингу Закупівлі Державною аудиторською службою України західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області встановлено порушення законодавства в частині Тендерної документації. Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей не передбачено внесення змін до Тендерної документації під час періоду розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, тому зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-04-12-010410-a. |
29 квітня 2024 11:11
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 10:57
|
Протокол про відміну |