Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” (Капітальний ремонт адміністративної будівлі з прибудовами ГУНП у Вінницькій області за адресою: м. Жмеринка вул. Соборна, 46А)
Очікувана вартість
2 070 360,00 UAH
UA-2024-04-12-010199-a ● 385f7d304949454f9b3f14c99d8ecba4
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108672 |
Вебсайт: | http://vn.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Любов Конєва +380989445542 lubov852015@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:32 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:32 |
Очікувана вартість: | 2 070 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 351,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасниками надається забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможним. Реквізити замовника для оформлення гарантії: р/р UA UA138201720355149001002092656 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, одержувач: Головне управління Національної поліції у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 40108672. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5 % від очікуваної вартості) становить 10351,80 грн. (десять тисяч триста п’ятдесят одна грн 80 коп.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10351.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен внести забезпечення виконання договору у розмірі 5% суми договору на р/р №UA138201720355149001002092656, банк ДКСУ в м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40108672. Призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі з прибудовами ГУНП у Вінницькій області за адресою: м. Жмеринка вул. Соборна, 46А, ідентифікатор закупівлі _______________. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт адміністративної будівлі з прибудовами ГУНП у Вінницькій області за адресою: м. Жмеринка вул. Соборна, 46А ( кошти спеціального фонду державного бюджету/субвенція Жмеринської міської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область, м. Жмеринка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 15:38 |
Додаток 2 _Технічна специфікація у новій редакції.docx | |
17 квітня 2024 15:38 |
Зміни до тендерної документації на Капітальний ремонт.doc | |
12 квітня 2024 15:56 |
Тендерна документація.docx | |
12 квітня 2024 15:56 |
Оголошення.docx | |
12 квітня 2024 15:56 |
Додаток 1 _Форма тендерної пропозиції, кваліфікаційна частина..docx | |
12 квітня 2024 15:56 |
Додаток 3 _Проєкт договору.docx |
17 квітня 2024 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2024 15:38 |
Додаток 2 _Технічна специфікація у новій редакції.docx
|
|||
17 квітня 2024 15:38 |
Зміни до тендерної документації на Капітальний ремонт.doc
|
|||
12 квітня 2024 15:56 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 квітня 2024 15:56 |
Оголошення.docx
|
|||
12 квітня 2024 15:56 |
Додаток 1 _Форма тендерної пропозиції, кваліфікаційна частина..docx
|
|||
12 квітня 2024 15:56 |
Додаток 3 _Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-12-010199-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОК МІК", Код ЄДРПОУ:36830186
Дата подання: 07 травня 2024 15:49
Скарга щодо виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Учасник ПП "ДОК МІК" вважає, що рішення про визнання переможцем ТОВ "Будівельна компанія "ПІФАГОР" прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України "Про публічні закупівлі". Учасником ТОВ "Будівельна компанія "ПІФАГОР" не надано ряд документів, зазначених у вимогах тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2024 17:29
Шановний Учаснику! Ваші вимоги задоволені, в частині надання копій повідомлень про прийняття на роботу працівників учасника на підтвердження інформації наявності в Учасника працівників (інженерно – технічних та робочих професій), що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, та в частині діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію, дія якого є чинною до закінчення строку виконання робіт Учасником.
Ваші вимоги в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та невідповідності календарного графіку вимогам ДСТУ відхилено.
Так, відповідно до розділу 1 додатку 1 тендерної документації для виконання робіт по закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинні відповідати відомості ресурсів визначеної замовником в цій тендерній документації. У разі якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається в довідці, то на підтвердження надаються копії документів, що підтверджують право власності (оборотно-сальдові відомості,/ накладні на придбання, тощо). Оскільки, на підтвердження матеріально-технічної бази Учасником надані оборотно-сальдові відомості, що підтверджує наявність обладнання та його кількості, необхідного для забезпечення виконання робіт з капітального ремонту. Щодо невідповідності календарного графіку вимогам ДСТУ, поданий календарний графік відповідає формі Л.1 ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”.
Замовником взято до уваги зміст вимоги, в подальшому буде переглянуто рішення. З повагою, Сергій Купровський.
Ваші вимоги в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та невідповідності календарного графіку вимогам ДСТУ відхилено.
Так, відповідно до розділу 1 додатку 1 тендерної документації для виконання робіт по закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинні відповідати відомості ресурсів визначеної замовником в цій тендерній документації. У разі якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається в довідці, то на підтвердження надаються копії документів, що підтверджують право власності (оборотно-сальдові відомості,/ накладні на придбання, тощо). Оскільки, на підтвердження матеріально-технічної бази Учасником надані оборотно-сальдові відомості, що підтверджує наявність обладнання та його кількості, необхідного для забезпечення виконання робіт з капітального ремонту. Щодо невідповідності календарного графіку вимогам ДСТУ, поданий календарний графік відповідає формі Л.1 ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”.
Замовником взято до уваги зміст вимоги, в подальшому буде переглянуто рішення. З повагою, Сергій Купровський.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" |
1 982 166,00
UAH з ПДВ
|
1 982 166,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДОК МІК" |
2 048 348,98
UAH з ПДВ
|
2 048 348,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" #44956221 |
Рішення скасоване |
1 982 166,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 16:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" #44956221 |
Очікує рішення |
1 982 166,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:50
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 11:37 |
Кінець періоду оскарження: | 28 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
17 травня 2024 11:37
|
Електронний підпис |
17 травня 2024 11:36
|
Протокольне рішення УО №157 про відміну відкритих торгів.pdf |