Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421), 1 кг; Сир м'який, 40%, 1 кг
Очікувана вартість
348 703,00 UAH
UA-2024-04-12-010101-a ● 4f84d5dcc7424f268c7ee84e89bca656
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Санаторій "Трускавець" СБУ |
Код ЄДРПОУ: | 20000060 |
Вебсайт: | http://santruskavec.com.ua/uk |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м Трускавець, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Микола Федак +380324766098 charger999@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Примітка: Поставці підлягає сир м’який моцарела, оскільки виготовлений з коров’ячого молока, має солодкуватий смак, низький рівень жирів та калорій, ідеальний продукт в лікувальному харчуванні.
1. Технічні характеристики та вимоги:
1.1.Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам.
1.2. Товар повинен постачатись в неушкодженій тарі, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування.
1.3. Товар, вказаний в ціновій пропозиції, повинен постачатися невеликими партіями у кількості, згідно з заявками уповноважених осіб Замовника, та відповідати державним стандартам України (ТУ виробника), у транспорті(ізотермічний кузов), з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо товарного сусідства продуктів харчування.
1.4. Маркування товару повинно містити наступну інформацію: назву та адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за наявності), телефон, адресу потужностей виробництва; назву сиру з зазначенням масової частки жиру у сухій речовині, %; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто. Термін придатності продуктів харчування на момент поставки повинен становити не менше 85% від загального терміну зберігання.
1.5. Дефекти недопустимі; при виявленні Замовником дефектів, будь-якого іншого недоліку, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом одного дня.
1.6. При постачанні товару не допускається його заміна на еквівалент.
2. Документи та дані, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі:
2.1. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена документами, що підтверджують походження, свіжість, якість, та безпечність продукції виданими виробником, декларацією виробника (якісним посвідченням), експертним висновком, виданим державною ветеринарною установою та ветеринарним свідоцтвом), які додаються до кожної видаткової накладної.
3. Інші вимоги:
3.1. Замовлення направляється Замовником у будь-якій йому доступній формі (телефоном, письмово, факсом, електронною поштою, тощо).
3.2. Доставка товару на адресу Замовника виконується транспортом Постачальника та за його рахунок.
3.3. Товар постачається частинами протягом дії Договору, відповідно до потреби Замовника, щоденно з 8.30 до 12.00 годин крім суботи та неділі за адресою: м. Трускавець, вул. Шевченка, 23, продовольчий склад санаторію, відповідно до отриманого Замовлення.
3.4. У разі виявлення неякісного товару його заміна проводиться у той самий день з моменту отримання повідомлення від Покупця.
3.5. Постачальник проводить розвантаження поставленого Товару.
3.6. Постачальник надає забезпечення виконання договору у розмірі 5% від суми договору.
Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
Розгорнути
Згорнути
1. Технічні характеристики та вимоги:
1.1.Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам.
1.2. Товар повинен постачатись в неушкодженій тарі, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування.
1.3. Товар, вказаний в ціновій пропозиції, повинен постачатися невеликими партіями у кількості, згідно з заявками уповноважених осіб Замовника, та відповідати державним стандартам України (ТУ виробника), у транспорті(ізотермічний кузов), з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо товарного сусідства продуктів харчування.
1.4. Маркування товару повинно містити наступну інформацію: назву та адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за наявності), телефон, адресу потужностей виробництва; назву сиру з зазначенням масової частки жиру у сухій речовині, %; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто. Термін придатності продуктів харчування на момент поставки повинен становити не менше 85% від загального терміну зберігання.
1.5. Дефекти недопустимі; при виявленні Замовником дефектів, будь-якого іншого недоліку, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом одного дня.
1.6. При постачанні товару не допускається його заміна на еквівалент.
2. Документи та дані, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі:
2.1. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена документами, що підтверджують походження, свіжість, якість, та безпечність продукції виданими виробником, декларацією виробника (якісним посвідченням), експертним висновком, виданим державною ветеринарною установою та ветеринарним свідоцтвом), які додаються до кожної видаткової накладної.
3. Інші вимоги:
3.1. Замовлення направляється Замовником у будь-якій йому доступній формі (телефоном, письмово, факсом, електронною поштою, тощо).
3.2. Доставка товару на адресу Замовника виконується транспортом Постачальника та за його рахунок.
3.3. Товар постачається частинами протягом дії Договору, відповідно до потреби Замовника, щоденно з 8.30 до 12.00 годин крім суботи та неділі за адресою: м. Трускавець, вул. Шевченка, 23, продовольчий склад санаторію, відповідно до отриманого Замовлення.
3.4. У разі виявлення неякісного товару його заміна проводиться у той самий день з моменту отримання повідомлення від Покупця.
3.5. Постачальник проводить розвантаження поставленого Товару.
3.6. Постачальник надає забезпечення виконання договору у розмірі 5% від суми договору.
Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограм
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421), 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
100 кілограм
Сир м'який, 40%, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
12 квітня 2024 15:51 |
ПРоект ДОГОВору прозорро маркет______сир.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
Можливі значення:
|
|
Добавки |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | 50 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Масова частка жиру | 40 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лутчин Роман Іванович |
244 320,00
UAH з ПДВ
|
244 320,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
274 572,00
UAH з ПДВ
|
274 572,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лутчин Роман Іванович #2655614534 |
Переможець |
244 320,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 10:41
|
Гарантія виконання 00492.zip | укладений |
24 квітня 2024 10:33
|
108.pdf | укладений |
24 квітня 2024 10:33
|