Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372187 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., місто Пустомити, вул.Грушевського Михайла, 46 |
Контактна особа: |
Гловачевський Назар Романович +380985866995 nazar6562@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 31 355 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 313 550,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 10 днів з дня підписання Договору може надати Підряднику на 2024 рік аванс (лише у випадках та на умовах передбачених чинним законодавством та при наявності фінансових асигнувань) для закупівлі необхідних матеріалів для виконання робіт та/або виконання необхідних робіт у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на 3 місяці. У наступні роки (якщо будівництво триває більше одного року) розмір, строки та умови надання авансу будуть визначатися Сторонами додатково. Замовник має право відмовити у наданні авансу у разі відсутності асигнувань та/або якщо це не передбачено чинним законодавством (відсутні підстави для надання авансу за такими видатками). | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 20-ти календарних днів після підписання Замовником Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 15:44 |
Тендерна документація.doc | |
12 квітня 2024 15:44 |
Проєкт Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог.
Закон про публічні закупівлі передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином, замовник може встановити в тендерній документації вимогу підтвердити учасником його обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000022 ● 182fa6dea82b4ac9a2a1cf77c7006ede
- Статус: вирішено ● Дата: 16 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2024 № 149
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-04-12-009965-a, 12.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-17 16:20:59
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-12-009965-a, яка проводилась Пустомитівською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації Замовником визначено, що «Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві"».
Крім того, за вимогою вищевказаного пункту 6 розділу III тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання, а саме: договірну ціну з пояснювальної запискою; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, проект календарного графіку виконання робіт.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281).
Так, за вимогою пункту 5.1 розділу V Настанова № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанова № 281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, локальні кошториси на будівельні роботи та інші необхідні розрахунки, які є підставою для формування договірної ціни.
Зокрема, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні та пояснювальній записці (файл Кошторисні документи.PDF) учасником ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» враховано кошти на покриття ризику в розмірі 1,6 відсотка (413,54500 грн) від підсумку глав 1 – 12 (12301,45080 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Вказати підстави не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ», що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації пункту 6 розділу III та вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 10:14:57
пояснення
Доброго дня. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-009965-a )надаємо інформацію згідно структури запиту:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі розробленої та затвердженої, згідно рішення виконавчого комітету Пустомитівської міської ради рішення №02-03/63 від 15.03.2024 року, кошторисної документації. Вартість послуг визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, глав 1-9, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, коштів на покриття ризику усіх учасників будівництва, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та суми ПДВ, з врахуванням сум освоєних у попередніх періодах коштів.
(57052,402-32768,317)+413,066+122,363+496,393+813,273)*1,2=31355,016.тис грн
2 Посилання на веб-сайт Пустомитівської міської ради, на якому розміщене обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://rada.info/upload/users_files/04372187/ef74cc45e3f48c1a2af1337f1b74bc02.pdf
3 Відповідно до абзацу 2 Пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості №1178) Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав Замовнику документи, що підтверджують право підпису. Зазначені документи додаються. Вказані документи є завантажені у електронну систему закупівель, при поданні тендерної пропозиції Учасника та їх копії було надано Переможцем особисто під час укладання договору про закупівлю..
- Щодо запитуваних коштів на покриття ризиків:
згідно пункту 5.31 розділу V Настанови №281 дійсно вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%. Проте у вказаній настанові присутній і п.5.32. «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)» На виконання умов якого у тендерній документації, у вказаному у запиті п. 6 розділу III було прописано норму « Враховуючи попереднє виконання робіт, та коригування робочого проекту, складність розташування об’єкту виконання робіт для підтвердження ознайомлення та згоди з переліком робіт, а також можливістю їх виконання та для організації проведення робіт, в складі пропозиції Учасники надають акт огляду об’єкту робіт. Акт огляду повинен містити відомості про дату огляду та бути погоджений з уповноваженим представником Замовника начальником відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Ігорем ЛОПАТНЮКОМ за тел.0673103850» за результатом якої учасником було відвідано об’єкт та складено документ Акт огляду.pdf що став основою при розрахунку договірної ціни та запитуваних Вами сум ризиків учасників будівництва. На підставі отриманих від 21.06.2024 року змін у дозвіл на виконання будівельних робіт ЛВ112191832362 виконавець приступив до виконання будівельних робіт згідно п 5.1 Договору №76 від 20.05.2024 року. В результаті виконання робіт проведено додатковий аналіз договірної ціни, проведено аналіз всіх можливих ризиків що можуть виникнути при виконанні вказаного договору та 15 липня 2024 року сторонами було укладено додаткову угоду №1до договору №76 від 20.05.2024 року, якою зменшено вартість саме коштів на покриття ризиків на суму 83215,20 грн. яка ще не була оприлюднення станом на дату початку моніторингу, згідно ст.10 Закону. Згідно зменшеної на підставі п.п.5 п.19 Постанови договірної ціни сума ризиків становить 344 199,00 що становить 1,35 % .
4. Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи рішення судів зокрема по справі 380/11011/22, та рішення ЛЬВІВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД від 30 листопада 2023 року справа № 380/22026/23 де чітко прописано , що «Суд вважає, що визначення розміру витрат на покриття ризиків у більшому розмірі, ніж передбачено Настановою не свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, Настанова передбачає, що розмір коштів на покриття ризиків залежить від ряду факторів, у тому числі від повноти інформації про об`єкт замовлення, тобто положення Настанови у цій частині носять інформативний характер.»
Поряд з цим у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до порядку визначення коштів на покриття ризиків учасників будівництва.
При визначенні сум ризиків до уваги бралась розроблена та затверджена проектно-кошторисна документація, що пройшла у встановленому поряду експертизу, сума ризиків учасників згідно якої становить не більше 496393,00 грн і розмір якої учасником перевищений не був.
Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника на підставі п.44 Постанови КМУ №1178, та п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації по вказаному об’єкту.
Додаток:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція);
- Експертний звіт ;
- Рішення про затвердження проектно-кошторисної документації;
- Документи що підтверджують повноваження підпису, ліцензія
Уповноважена особа-головний спеціаліст
відділу бухгалтерського обліку та звітності Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за результатами моніторингу повідомляємо, що відповідно до : - п 10.5 договору від 20.05.2024 р №76. «Якщо інше прямо не передбачене цим Договором, або законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформляється додатковою угодою до цього Договору» - 10.6. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або чинним в Україні законодавством. - 10.9. У разі дострокового розірвання даного Договору, Сторони зобов’язуються визначити обсяги виконаних Підрядником робіт. - Сторони зобов’язані в обумовлений в угоді про розірвання Договору строк, або у строк визначений в повідомленні однієї з Сторін про розірвання Договору, забезпечити присутність своїх уповноважених представників на будівельному майданчику для визначення обсягів виконаних робіт та підписання відповідних актів. Замовник має право допустити до виконання робіт доручених до цього Підряднику інших осіб або розпочати виконувати ці роботи самостійно виключно після підписання Сторонами відповідних актів з повною фіксацією всіх виконаних Підрядником робіт до моменту розірвання Договору. - 10.10. У всіх випадках припинення дії Договору, в тому числі у випадку його дострокового припинення (розірвання), фактично виконані роботи та понесені Підрядником витрати та/або збитки тощо підлягають оплаті (відшкодуванню) Замовником в повному обсязі протягом 10 календарних днів від дня направлення відповідної вимоги. - 10.11. Якщо зміна умов Договору зумовлена обставинами, що залежать від діяльності однієї із Сторін, а інша Сторона внаслідок цього понесе збитки, вона має право на їх відшкодування встановленому порядку. .Крім цього, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. На даний час ТзОВ «Західбудком» проводяться будівельні роботи які Замовником не оплачені. Міською радою 15.08.2024 направлено лист до ТзОВ «Західбудком» з проханням розірвати вказану вище угоду, та направлено сам проект додаткової угоди на розірвання договору від 20.05.2024 р №76. Яка вступатиме в дію з 01.09.2024 року, а в частині розрахунків з моменту повної оплати виконаних робіт станом на 16.08.2024 року. При отриманні, підписаного з їх сторони, екземпляру додаткової угоди №2 міською радою буде оприлюднено вказану Додаткову угоду згідно Закону. Щодо здійснення заходів (зокрема економічних навчань чи роз’яснювальної роботи) стосовно виконання норм Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 року №281, повідомляємо, що при закупівлі робіт у капітальному будівництві, у зв’язку із відсутністю у штатному розписі посади інженера-кошторисника, та відсутністю у міській раді програми АВК-5 чи аналогічної, міською радою буде укладено угоду із сертифікованим виконавцем у складі якого є відповідний інженер-кошторисник для проведення аналізу тендерних пропозицій учасників з метою визначення відповідності договірних цін вказаній вище Настанові. Додаток: копія листа на розірвання угоди від 15.08.2024 року
2024-08-16 15:48:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 20.05.2024 №76
2024-09-16 11:03:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" |
30 608 426,40
UAH з ПДВ
|
30 608 426,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" #35547502 |
Переможець |
30 608 426,40
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 12:05
|
полвід.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2024 12:01
|
ду2.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2024 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 16:00
|
File.PDF | зміни до договору |
18 липня 2024 15:59
|
повідомлення.PDF | зміни до договору |
18 липня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 11:42
|
76.PDF | укладений |
20 травня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.п.5 п.19 Постанови КМУ №1178, та п.11.11. Договору №76 від 20 травня 2024 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із виявленою арифметичною помилкою, сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на суму 83215,20 грн. в т.ч. ПДВ 13869,20грн. , викласти у новій редакції Договірну ціну(Додаток 1) та викласти у наступній редакції п.3.1 та 3.4 Договору № 76 від 20.05.2024 р 3.1. Ціна цього Договору становить 30525211,20 грн., в т.ч. ПДВ 5087535,20 грн. Вартість робіт за Договором визначається договірною ціною з додатками (локальним кошторисом на будівельні роботи, відомістю ресурсів до локального кошторису, розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису) (Додаток 1). 3.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету На 2024 р. фінансування становить 13880683,77_грн. На 2025 р. фінансування становить 16644527,43 грн. 2.Інші умови Договору № 76 від 20.05.2024 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 76 від 20.05.2024 р. 3.Додаткова угода № 1 від 15 липня 2024 року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 1 від 15 липня 2024 року року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. 5. Додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток1) у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.п.5 п.19 Постанови КМУ №1178, та п.10.6, 10.9 та 11.11. Договору №76 від 20 травня 2024 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились викласти у новій редакції п. 13.1: «. Ціна цього Договору становить 8274736,80 грн., в т.ч. ПДВ 1379122,80 Вартість робіт за Договором визначається договірною ціною з додатками (локальним кошторисом на будівельні роботи, відомістю ресурсів до локального кошторису, розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису) (Додаток 1). 3.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету На 2024 р. фінансування становить 8274736,80 _грн 2.Інші умови Договору № 76 від 20.05.2024 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 76 від 20.05.2024 р. 3.Додаткова угода № 2 від 28 серпня 2024 року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 2 від 28 серпня 2024 року року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. вступає в силу та діє з 01.09.2024 року. 5. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором 5. Додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток1) у новій редакції Графік фінансування (Додаток2) у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція) | 1 |
8 274 736,80
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 травня 2024 — 31 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
8 274 736,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 379 122,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | виконання вимоги ДАСУ, на підставі п.10.6, 10.9 та 11.11 Договору |