Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Чумацький Шлях в м. Полтава
Очікувана вартість
11 839 457,00 UAH
UA-2024-04-12-009613-a ● 9995889938b841c2a7900c7c7811d9d5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 11 839 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 394,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Чумацький Шлях в м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Чумацький Шлях
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 08:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:59 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади вул Чумацький Шлях ред..pdf | |
18 квітня 2024 16:59 |
Опис (перелік) змін Чумацький шлях.docx |
23 квітня 2024 08:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 квітня 2024 16:59 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади вул Чумацький Шлях ред..pdf
|
||||||
18 квітня 2024 16:59 |
Опис (перелік) змін Чумацький шлях.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 18 квітня 2024 18:34
Дата відповіді: 23 квітня 2024 08:21
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо вимоги тендерної документації Додатку 5 Розділу ІІІ, а саме примітки, згідно змісту якої «Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовника та надати відповідний фото звіт місця надання послуг». Просимо привести цю умову до чинного законодавства, а саме вилучити пункт щодо підписаного акту з представником замовника, адже Учасник може надати довідку довільної форми про огляд об’єкта та визначення фронту робіт відповідного до Технічного завдання. Зустріч потенційного учасника з представником Замовника до початку аукціону містить корупційні ризики та не передбачена чинним законодавством. Вимагаємо виключити дану вимогу, а саме підпис представника Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відстань АБЗ та емульсії
Дата подання: 18 квітня 2024 18:34
Дата відповіді: 23 квітня 2024 08:21
Шановний замовнику! В ТД ви зазначаєте: " Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої
особи учасника про наявність власного або орендованого
асфальтобетонного заводу (АБЗ) або зобов’язань на правах
отримання(купівлі-продажу)готової продукції асфальто
бетонної суміші і бітумної емульсії. У разі придбання готової
продукції (асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії),
такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: копії
договорів на постачання(або купівлі-продажу)
асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії з підприємством,
у якого виробництво вказаної продукції знаходиться на
відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, що повинно
забезпечити необхідну температуру асфальтобетонної суміші
і бітумної емульсії у відповідності до технологічних вимог по
їх використанню".
Однак, така вимога протирічать п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина II. Будівництво”, яким не перебачено, що відстань транспортування слід обраховувати від фактичного знаходження АБЗ на момент подання Пропозиції. Так, вимогами п. 20.8.2 вищевказаного ДБН встановлено наступне: “Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх ВИПУСКУ до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин”. Отже, ДБН В.2.3-4- 2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску та до моменту укладання, проте Замовник обмежує у відстані фактичне знаходження АБЗ на момент подання Пропозиції. ДБН визначає час перевезення не більше 3 годин.
Про відстань або перевезення бітумної емульсії взагалі нічого не вказано в нормах законодавства та також є дискримінаційною умовою, адже Гарантійний строк зберігання бітумних емульсій становить 30 діб від моменту їх виробництва. Зазначена умова Тендерної документації складає враження навмисного обмеження кола учасників, тобто лише ті у кого виробництво знаходиться в межах 30 км, той хто має ще й лабораторію на виробництві.
Пропонуємо внести зміни та привести ТД у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана відстань зумовлена тим, що згідно ТЕХНІЧНИХ,ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано " Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 15 км". Тобто Замовник було дотримано відповідність між кваліфікаційними вимогами та ТЕХНІЧНИХ,ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Відстань АБЗ та емульсії
Дата подання: 23 квітня 2024 12:06
Дата відповіді: 25 квітня 2024 11:21
Шановний Замовнику! Тобто тедерна документація а саме, цитата з вашої відповіді: "Дана відстань зумовлена тим, що згідно ТЕХНІЧНИХ,ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано " Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 15 км". " містить обмеження та не відповідає ДБН та законодавству України. Просимо внести зміни та прибрати про " відстань 15 км", як таку що, протирічить нормам законодавства. У когось відстань може бути 15 км, у когось 30 км, а в декого 40 км. Такі обмеження недопустимі та протирічать в ціому ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.5 добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! на основі ТЕХНІЧНИХ,ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в тому числі " Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 15 км" здійснювався розрахунок очікуваної вартості і є невід'ємною частиною послуг з поточного ремонту. Також повідомляємо що Замовник не обмежує у виборі асфальтобетонного заводу (АБЗ) або зобов’язань на правах отримання(купівлі-продажу)готової продукції асфальто
бетонної суміші і бітумної емульсії від конкретного виробника чи конкретного місцезнаходження АБЗ. Замовником не було порушено добросовісна конкуренція серед учасників.
бетонної суміші і бітумної емульсії від конкретного виробника чи конкретного місцезнаходження АБЗ. Замовником не було порушено добросовісна конкуренція серед учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
11 563 713,89
UAH з ПДВ
|
11 563 713,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" |
11 637 004,81
UAH з ПДВ
|
11 637 004,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" #40578417 |
Переможець |
11 563 713,89
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 13:14
|
додаткова угода № 1 від 31.10.2024.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 11:45
|
договір № 108 від 06.05.2024.pdf | укладений |
07 травня 2024 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |