Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення медичного огляду працівників
Очікувана вартість
36 775,00 UAH
UA-2024-04-12-009329-a c767c5b38a8d4896acbae314c3b81754
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Алексєєва

+380503901210 torgi.kareta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995663
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А
Контактна особа: Анастасія Алексєєва
+380503901210
torgi.kareta@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2024 15:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2024 15:51
Очікувана вартість: 36 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Проведення медичного огляду працівників (Вимоги окремими файлами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 людина
Проведення медичного огляду працівників (Вимоги окремими файлами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2024  —  30 квітня 2025
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2024 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 15:16
Оголошення про проведення закупівлі.docx
12 квітня 2024 15:16
Проєкт Договору.pdf
12 квітня 2024 15:16
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
12 квітня 2024 15:16
Вимоги до предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС" 36 775,00
UAH з ПДВ
36 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 16:48
Електронний підпис
22 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
22 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
22 квітня 2024 12:33
Блок 2.pdf
22 квітня 2024 12:33
Блок 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
#43749272
Переможець 36 775,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 09:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 16:04

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано документи для кваліфікації згідно п.5. «Порядок подання пропозиції, вимоги до пропозиції» Оголошення про проведення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з «Вимогами до кваліфікації учасників». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.4. Привести до відповідності інформацію на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Вимогах до предмета закупівлі (окремим документом).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
#43749272
36 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 16:27
Договір № 163 АП.pdf укладений
01 травня 2024 16:25