Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38578897 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вулиця Ушинського будинок 51 корпус Б |
Контактна особа: |
Колесник Валерія Миколаївна 380501006063, 380677997286 trade.road.nikopol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:01 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:01 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Під час проведення закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. В іншому випадку у разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Закупівля проводиться у відповідності до вимог ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу 199 від 13 липня 2023 року) Нікопольська міська територіальна громада визнана територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси (UA12080050010010114)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 14:13 |
126 УО.pdf | |
15 квітня 2024 14:13 |
125 УО.pdf | |
15 квітня 2024 14:12 |
126 зміни фарба.docx | |
15 квітня 2024 14:12 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx | |
15 квітня 2024 11:54 |
125 зміни фарба.docx | |
15 квітня 2024 11:54 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx | |
12 квітня 2024 15:17 |
Тип_дог про закупівлю товару 2024 пост.1178(4).docx | |
12 квітня 2024 15:17 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx |
15 квітня 2024 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 квітня 2024 14:13 |
126 УО.pdf
|
||||||
15 квітня 2024 14:13 |
125 УО.pdf
|
||||||
15 квітня 2024 14:12 |
126 зміни фарба.docx
|
||||||
15 квітня 2024 14:12 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx
|
||||||
15 квітня 2024 11:54 |
125 зміни фарба.docx
|
||||||
15 квітня 2024 11:54 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx
|
||||||
12 квітня 2024 15:17 |
Тип_дог про закупівлю товару 2024 пост.1178(4).docx
|
||||||
12 квітня 2024 15:17 |
тендерна документація Фарба ПФ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Першою чергою хочемо повідомити Вам, що Замовник як ніхто розуміє та щоденно відчуває на собі наслідки військової агресії. Місто Нікополь перебуває в зоні проведення активних бойових дій та кожного дня перебуває під обстрілами ворожої артилерії. Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу 199 від 13 липня 2023 року) Нікопольська міська територіальна громада визнана територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси (UA12080050010010114). З огляду на вищенаведене Замовник має законне право користуватись виключеннями за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
Також доводимо до Вашого відома, що до істотних умов договору належать:
1. Предмет: найменування (номенклатура, асортимент), кількість продукції (робіт, послуг), вимоги до їх якості (ч. 1 ст. 638 ЦКУ і ч. 3 ст. 180 ГКУ).
2. Ціна договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ).
3. Строк дії договору - час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення договору, не поширюються його умови, якщо ним не передбачено інше (ч. 7 ст. 180 ГКУ).
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку настання обставин, визначених у ч.19 ПКМУ 1178.
Всі інші умови договору можуть змінюватись за взаємної згоди сторін. Внесення будь-яких змін до проєкту договору/договору, що не передбачені законодавством в сфері публічних закупівель є правом Замовника, а не його обов’язком. Надавати гарантії або запевнення в укладанні додаткових угод та/або внесенні додаткових пунктів до договору якомусь одному потенційному учаснику на етапі проведення процедури закупівлі може трактуватись іншими учасниками як домовленість сторін, що є неприпустимим для Замовника.
Відповідно до вимог законодавства «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.». Таким чином проєкт договору оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель відповідає вимогам законодавства в сфері публічних закупівель.
Своєю чергою тендерною документацією передбачено «Пропозиція не буде допущена до розгляду, або відхилена відповідно до ПКМУ 1178 якщо Учасник є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Враховуючи вищенаведене у Замовника відсутня законодавчо обґрунтована підстава для внесення змін в проєкт Договору. Внесення будь-яких змін до проєкту договору/договору, що не передбачені законодавством в сфері публічних закупівель є правом Замовника, а не його обов’язком.
Тендерна документація складена замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей ПМКУ 1178 (зі змінами).
Відповідно до визначення «гарантійний строк/термін зберігання - термін, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів» або «Гарантійний строк/термін зберігання — період часу, протягом якого виробник гарантує збереження всіх встановлених стандартами експлуатаційних показників і споживчих властивостей товару за умови дотримання споживачем правил зберігання».
Своєю чергою «Строк (термін) придатності — строк (термін), установлений виробником товару, до (або протягом) якого органолептичні, фізико-хімічні, медико-біологічні та інші показники товару в разі дотримання відповідних умов зберігання повинні відповідати вимогам нормативних документів».
Тобто обидва визначення є майже ідентичними та в жодному разі не виключають одне одного. «Гарантійний строк/термін зберігання» та «Строк (термін) придатності» не можуть бути різними на один і той самий предмет закупівлі та вважаються аналогічними гарантіями. Багато товаровиробників за аналогічним предметом закупівлі в технічних характеристиках (умовах, сертифікатах тощо) користуються саме визначенням «Гарантійний строк/термін зберігання».
https://himolimp.com.ua/ua/p1070241183-emal-115.html , https://smbbud.com.ua/ua/p236558699-emal-alkidna-bila.html
https://ukrgost.com.ua/ua/p1849194060-emal-alkidnaya-115.html
https://sorbi.in.ua/ua/p1048772093-emal-115-contact.html
Підпункт 1.2. проєкту Договору «1.2. Технічні вимоги, гарантійний строк до товару, викладено в технічній специфікації (Додаток №2), що є невід’ємною частиною цього договору» жодним чином не впливає на технічні вимоги до предмета закупівлі та не має бути змінений на вимогу потенційного учасника.
Враховуючи вищенаведене у Замовника відсутня законодавчо обґрунтована підстава для внесення змін до проєкту Договору. Внесення будь-яких змін до проєкту договору/договору, що не передбачені законодавством в сфері публічних закупівель є правом Замовника, а не його обов’язком.
Тендерна документація складена замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей ПМКУ 1178 (зі змінами).
Вчора після надходження чергового «законного» питання та вже сьогодні вранці під час чергового ворожого обстрілу міста Нікополь (доречи саме в Нікополі ми і працюємо – оголошуємо відкриті торги з особливостями, відповідаємо на питання)) я, як уповноважена особа з немалим досвідом роботи вирішила оновити свої знання. Передивившись в тисячний раз деяку нормативно-правову базу та законодавство в сфері публічних закупівель, а саме (наведу не повний перелік, все одно з Вашого запитання зрозуміло, що законодавчою базою Ви не керуєтесь):
Закони України сфери закупівель:
Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII
Про ліцензування видів господарської діяльності від 02.03.2015 № 222-VIII
Про санкції від 14.08.2014 № 1644-VII
Про ринок природного газу Закон України від 09.04.2015 № 329-VIII
Про теплопостачання від 02.06.2005 № 2633-IV
Про ринок електричної енергії від 13.04.2017 № 2019-VIII
Про лікарські засоби від 04.04.1996 № 123/96-ВР
Про електронні документи та електронний документообіг від 22.05.2003 № 851-IV
Про доступ до публічної інформації від 13.01.2011 № 2939-VI
Про Антимонопольний комітет України від 26.11.1993 № 3659-XII
Про запобігання корупції від 14.10.2014 № 1700-VII
Постанови КМУ:
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178
Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 02.08.2022 № 861
Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу від 14.09.2022 № 822
Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків від 24.02.2016 № 166
Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 № 1275
Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення від 25.03.2009 № 333
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178
Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 02.08.2022 № 861
Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу від 14.09.2022 № 822
Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків від 24.02.2016 № 166
Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 № 1275
Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення від 25.03.2009 № 333.
Накази:
Мінекономіки про затвердження професійного стандарту “Фахівець з публічних закупівель” від 14.09.2023 № 13580
Мінекономіки «Про затвердження Примірної методики визначення вартості життєвого циклу» від 28.09.2020 № 1894
Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 № 2628
Мінекономіки "Про затвердження національного класифікатора НК 024:2023 та скасування національного класифікатора НК 024:2019” від 24.05.2023 № 4139
МОЗ «Про затвердження Порядку визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів» від 11.07.2017 № 782
МФУ «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» від 02.03.2012 № 309.
Там ще є багато Накази Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
Наказ Мінекономрозвитку від 24.05.2019 № 898 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі”
Наказ Мінекономрозвитку Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі від 07.05.2019 № 790
Наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490”
Наказ Мінекономрозвитку від 13.06.2018 № 810 «Про організацію діяльності централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту» тощо.
В жодному нормативно-правових актів, які регламентують проведення публічних закупівель я, уповноважена особа, не зустріла словосполучення «потенційний учасник вимагає/може вимагати від Замовника підтвердження».
Враховуючи вищенаведене (доречи наразі вже другий обстріл Нікополя)
ВИРІШИЛА:
1. Порадити потенційному учаснику на звернення якого надається відповідь детально ознайомитись з законодавством в сфері публічних закупівель.
2. Потенційному учаснику надати Замовнику посилання на нормативно-правовий акт відповідно до якого (в якій формі, з яким документальним підтвердженням тощо) Замовник має «підтвердити наявність фінансування за оголошеною закупівлею».
3. У разі надання Вами Замовнику вимог з пункту 2 Замовником буде надана інформація, що вимагається у Вашому запиті.
4. У разі ненадання Вами інформації з пункту 2 Замовник буде змушений звернутись до електронного майданчику з метою встановлення Ваших юридичних даних з метою унеможливлення в подальшому порушенням Вами п.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
19 527,00
UAH з ПДВ
|
19 527,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЦЕГУБ АНАСТАСІЯ МИКОЛАЇВНА" |
25 380,50
UAH з ПДВ
|
25 380,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
19 527,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 15:19
|
дог41 Фарба.pdf | укладений |
03 травня 2024 15:05
|