Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж електроживлення в приміщенні Криворізької гімназії №78 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Терещенка, 10Г)
Очікувана вартість
134 979,00 UAH
UA-2024-04-12-009204-a 5ba0802a4bf94b75baf5a1407cd5f5b1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж електроживлення в приміщенні Криворізької гімназії №78 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Терещенка, 10Г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50083, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Терещенка, 10Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Тендерна документація

12 квітня 2024 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сальнік Наталія Миколаївна
#3311918323
Переможець 134 979,00
UAH
12 квітня 2024 15:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 10:30
дод уг 2 до дог 165.PDF зміни до договору
06 травня 2024 10:29
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 15:09
дод уг 1 до дог 165.PDF зміни до договору
02 травня 2024 15:08
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 15:29
договір 165 від 12.04.2024.PDF укладений
12 квітня 2024 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML