Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«комплект для комп’ютерного класу ( Персональний комп’ютер (монітор, акустична система, миша, клавіатура, веб-камера, програмне забезпечення , інтерактивна комплекс ( інтерактивна панель) багатофункціональний пристрій , акустична система, маршрутизатор), код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»,
Очікувана вартість
1 188 770,00 UAH
UA-2024-04-12-009161-a ● 82957243dfff456c963afb39d2f9086f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НЕТІШИНСЬКА ГІМНАЗІЯ "ЕНЕРГІЯ" НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26158477 |
Вебсайт: | http://netishyn4.school.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., місто Нетішин, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Катаріна Абдурашитова +380979338826 zosh4buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 188 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 943,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект для комп’ютерного класу 1 (15+1) з інтерактивним комплексом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, м.Нетішин, вул.Енергетиків 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Комплект для комп’ютерного класу 2 (15+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, м.Нетішин, вул.Енергетиків 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюються Покупцем з урахуванням фактичного обсягу видатків та тільки після надходження бюджетних коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору на підставі виставленого рахунку на Товар (окрему партію Товару) протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару Покупця, за умови його відповідності заявці (замовленню), та підписання Сторонами документів приймання – передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 квітня 2024 20:55
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:28
Шановний Змовнику. Уважно вивчивши вимоги тендерної документації мною були виявлені дискримінаційні умови, які перешкоджають вільній участі в процедурі закупівлі та порушують фундаментальні норми публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників.
Так, відповідно Додатку 1 Учасник має надати аналогічний договір на суму не меншу за суму тендерної пропозиції учасника, за кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Таким чином, прийняти участь можуть лише ті підприємства та організації які мають договір на конкретну суму та по конкретному коду, хоча безліч підприємств мають аналогічні договори на менші шуму, адже добросовісно виконують постанови КМУ та розбивають предмет закупівлі на різні коди. Очевидно, що більшість підприємців України в такий складний час не можуть надати конкретні договори по коду і на конкретну суму, проте мають доволі великий досвід поставки на менші суми і на аналогічні товари.
Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. Якщо ви бажаєте отримати фінансову спроможність, запросіть аналогічні договори на поставку аналогічного товару, а не конкретного коду, і не 1 договір на суму закупівлі, а наприклад декілька договорів.
В разі відмови внесення змін, я буду змушена звернутися до антимонопольного комітету України з метою захисту моїх законних прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня, внесемо зміни.
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Дата подання: 14 квітня 2024 21:05
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:28
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Під час вивчення умов тендерної документації для підготовки тендерної пропозиції, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право Учасників на участь у цій закупівлі а саме: Додатку 1 Тендерної На підтвердження фінансової спроможності учасника здійснити поставку товару , надати аналогічний договір на суму не меньшу за суму тендерної пропозиції учасника, за кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» Вимога документації що «кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) є дискримінаційною по відношенні Учасників та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники які мають досвід виконання аналогічного договору з поставки кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) . При тому що в самому оголошенні Замовник чітко визначив товари які входять до закупівлі і деякі не входять до даного коду. . Предмет даної закупівлі, Замовником визначено згідно ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» , Ми як Учасники маємо досвід виконання аналогічного договору по поставці обладнання згідно предмете закупівлі ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» але не має аналогічного договору по поставці обладнання на суму пропозиції. Тому дана вимога є дискримінаційною по відношенні до Учасників та інших потенційних учасників закупівлі котрі не мають аналогічного договору по поставці обладнання . Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону, замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Тобто Законом чітко передбачено що Замовник може вимагати підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Предметом даної закупівлі є поставка товарів. Законом не передбачено що замовник може встановлювати такий критерій як підтвердження виконання аналогічного договору за кодом. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Встановивши в тендерній документації дискримінаційну вимогу замовник обмежує право участі суб’єкта оскарження в даній закупівлі.
Вимога документації що учасник має надати аналогічний договір на суму не меньшу за суму тендерної пропозиції учасника.» є дискримінаційною по відношенні до Учасників та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники які мають досвід виконання аналогічного договору сума якого становить не менше 1 188 770,00 Законом чітко передбачено що Замовник може вимагати підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, але Законом не передбачено що Замовник може встановлювати вартісний показник виконання аналогічного договору.. Те що дана вимога щодо вартісного показника аналогічного договору є дискримінаційною підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 4499 від 10.03.2020.
Тому просимо зобов’язати замовника внести зміни до ДТ та виключити описані вище дискримінаційні вимоги. В разі не задоволення даної вимоги ми будемо подавати скаргу для захисту наших Законних прав до Антимонопольного комітету України, що потягне за собою затримку процедури закупівлі і як наслідок терміни поставки по договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня, вносимо зміни.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 14 квітня 2024 21:08
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:30
Доброго дня. Підкажіть, ви будете розглядати аналогічні договори на поставку аналогічного товару що входить до предмету закупівлі ( наприклад акустична система, інтерактивна панель) що не відповідає коду машини для обробки даних, та договори які в загальній сумі договорів дорівнюють вартості пропозиції?
Відповідь: доброго дня, аналогічний договір по коду ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», а предмет закупівлі будь який, головне по коду ДК 021:2015
Дивні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 15:49
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:06
Доброго дня. Уважно ознайомившись з тендерною докумнетацією та предметом закупівлі, ви як Замовник встановили доволі дивні кваліфікаційні вимоги, асаме: Додаток Аналогічним вважається договір код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) На підтвердження фінансової спроможності учасника здійснити поставку товару , надати аналогічний договір на суму не меньшу 50% від суми ( 594385,00грн) тендерної пропозиції учасника, за кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» не меньше одного виконаного договору.Фактом виконаного договору є позитивний лист відгук від замовника. . Проте якщо уважно вивчити предмет закупівлі то там фігурує БФП ( КОД ДК 3023) інтерактивна панель ( код дк 3232) та персональні компютери код яких визначеється від 3020 до 3021 залежно від вимог Замовника. Чи будете ви розглядати аналогічні договори по інших кодах, які містять в собі товари які закупляються ?? і чи будете розглядати не 1 а наприклад декілька договорів на загальну суму не менше 50% від суми ( 594385,00грн) ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня.
Оскільки предметом закупівлі є комплект, то і ціна буде як за комплект, і ділити предмет закупівлі на коди - не доцільно.
чому саме така вимога- є багато недобросовісних постачальників, і сума закупівлі вимагає такої вимоги, для того щоб розуміти що учасник спроможний закупити на таку суму.
можна декілька договорів , але аналогічних коду ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), це може бути і аналогічний товар, але по коду саме ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Оскільки предметом закупівлі є комплект, то і ціна буде як за комплект, і ділити предмет закупівлі на коди - не доцільно.
чому саме така вимога- є багато недобросовісних постачальників, і сума закупівлі вимагає такої вимоги, для того щоб розуміти що учасник спроможний закупити на таку суму.
можна декілька договорів , але аналогічних коду ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), це може бути і аналогічний товар, але по коду саме ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Знову дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 15:53
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:11
Шановний Замовнику. Уважно вивчивши тендерну документацію та зміни до неї, було виявлено дискримінаційні умови по відношенню до постачальників, а саме: Аналогічним вважається договір код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) та сума аналогічного договору не меньшу 50% від суми ( 594385,00грн) тендерної пропозиції учасника, за кодом ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» . Чому так обмежується участь компаній які мають змогу поставити товар і так в зжаті строки? Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу по визначенню аналогічного договору по коду замінивши просто на аналогічний договір ( це може бути договір на поставку складових предмету закупівлі, який зможе надати будь який учасник). Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня, строки обмежують і нас, кошти виділили 27,03, а ще і на погодження в Мінцифри втратили час, виділені кошти на НМТ( національний мультимедійний тест) для здобувачів освіти, який розпочнеться 14.05.2024р, а вроховуючи це товар до початку треба встановити і перевірити.
Аналогічний договір по коду це як фінансова спроможність учасників. Законом не заборонено.
Аналогічний договір по коду це як фінансова спроможність учасників. Законом не заборонено.
Характеристики процесора
Дата подання: 16 квітня 2024 11:24
Дата відповіді: 17 квітня 2024 13:49
Шановний замовник.
Просимо уточнити параметри надання аналогів щодо зазначених вами характеристик системного блоку, а саме процесора. Так Вами зазначено наступні вимоги - "кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 6, 12 потоків (не гірше Intel Core i5-12400)тактова частота - не менше ніж 2,5 GHz".
Просимо вказати, спосіб визначення параметра "не гірше" стосовно запропонованого обладнання іншого виробника - наприклад, AMD . Чи підійде вам процесор іншого виробника, якщо по вищезазначеним параметрам запропонований процесор буде відповідати вимогам (6 ядер, 12 потоків, частота вище 2,5GHz)?
Просимо внести зміни та прибрати неоднозначний параметр "не гірше Intel Core i5-12400", або вказати по якій системі тестів чи рейтингу він повинен бути не гірше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Замовник не вбачає потреби в уточненітехнічних вимог, оскільки вони чітко вказхані в додатку 2
Основний параметркількість ядер,потоків та частоти.Вони мають буди не гірше ніж в тендерній документації.
Замовник не вбачає потреби в уточненітехнічних вимог, оскільки вони чітко вказхані в додатку 2
Основний параметркількість ядер,потоків та частоти.Вони мають буди не гірше ніж в тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-12-009161-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛЮК МАРІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:3612006961
Дата подання: 18 квітня 2024 20:09
Дата подання: 18 квітня 2024 20:09
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
12.04.2024р. Замовник на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі: «комплектів для комп’ютерних класів (Персональний комп’ютер (монітор, акустична система, миша, клавіатура, веб-камера, програмне забезпечення, інтерактивний комплекс (інтерактивна панель) багатофункціональний пристрій, маршрутизатор), код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі – відкриті торги за Особливостями).
Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію в новій редакції зі змінами, затверджену протоколом Уповноваженої особи Катаріни АБДУРАШИТОВОЇ №32 від 17.04.2024
Фізична особа-підприємець Михайлюк Марія Іванівна (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів за Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
І./ В Розділі 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерній документації зазначено Замовником, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Але відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", Постанови Кабінету Міністрів від 12 грудня 2023 р. № 1298
«Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» фізичні та юридичні особи можуть використовувати удосконалений електронний підпис (надалі - УЕП).
Постанова КМУ №1298 унормовує технічні вимоги до створення та перевірки вдосконалених електронних підписів чи печаток. Це дозволяє використовувати такі підписи для отримання електронних послуг на постійній основі. Використання кваліфікованого е-підпису більше не вимагається.
Раніше вдосконалені електронні підписи та печатки використовували тимчасово в межах експерименту на період воєнного стану (Постанова КМУ №300 від 17 березня 2022 р – втратила чинність на підставі Постанови КМ У № 88 від 26.01.2024).
Постанова №1298 спрощує використання вдосконалених електронних підписів. Замість КЕПу тепер можна використовувати УЕП, якщо законом не вимагається інше.
ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 не містять обмежень щодо використання УЕП, а отже в даною вимогою Замовник обмежує коло учасників яке не використовують у своїй діяльності КЕП.
Відповідно, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
ІІ./ У Додатку 2 до Тендерної документації « Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником вказана характеристика процесора, яка не містить чітких вимог до предмета закупівлі, що не дає можливості потенційним учасникам визначитися з пропозицією щодо предмета закупівлі.
Так Замовником зазначено наступні вимоги - "кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 6, 12 потоків (не гірше Intel Core i5-12400)тактова частота - не менше ніж 2,5 GHz".
Якщо з вимоги щодо ядер, потоків і частоти є чіткими та зрозумілими, то параметр «не гірше Intel Core i5-12400» встановлює нечіткі обмеження щодо типу та виду процесора.
Враховуючи, що Замовником в Додатку 1 передбачено, що всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва., тощо, слід читати у значенні «або еквівалент».
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
Я, як потенційний учасник, хочу надати пропозицію яка є еквівалентом зазначеного процесора, але іншого виробника. Та враховуючи, що по чітко визначених параметрах товар від іншого виробника (не Intel) відповідає технічним вимогам, то параметр «не гірше Intel Core i5-12400» дає можливість Замовнику на власний розсуд (необ’єктивно) визначати чи кращий запропонований товар без зазначення чітких параметрів оцінки.
Таке нечітке формулювання обмежує потенційних учасників і скаржника у виборі запропонованого товару, а отже звужує коло учасників, може привести до необґрунтованих фінансових втрат пов’язаних з підготовкою пропозиції, а отже є дискримінаційним і Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник вважає, що наведені вимоги замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема скаржника, та ставлять їх у нерівне становище тощо.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови, встановлені тендерною документацією відкритих торгів за Особливостями, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.04.2024 №7069.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 17:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Грищенко Людмила Євгенівна" |
1 120 250,00
UAH з ПДВ
|
1 120 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Грищенко Людмила Євгенівна" #2762900827 |
Переможець |
1 120 250,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 15:33
|
НМТ компи.pdf | укладений |
06 травня 2024 15:33
|