Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Грищенко +0487095067 grishchenko.olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:35 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:35 |
Очікувана вартість: | 7 230 647,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 153,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 12:38 |
Перелік змін до ТД.doc | |
15 квітня 2024 12:38 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
12 квітня 2024 14:59 |
Додаток 2 до тендерної документації.xls | |
12 квітня 2024 14:59 |
Тендерна документація.docx | |
12 квітня 2024 14:59 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
12 квітня 2024 14:59 |
Експертний звіт.pdf |
15 квітня 2024 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2024 12:38 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
15 квітня 2024 12:38 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
12 квітня 2024 14:59 |
Додаток 2 до тендерної документації.xls
|
|||
12 квітня 2024 14:59 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 квітня 2024 14:59 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc
|
|||
12 квітня 2024 14:59 |
Експертний звіт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, будівля експлуатується.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000016 ● 716f4e09a7354c278f5c791f4f155442
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 Одеса № 117
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2024 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-04-12-008866-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:10:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 09:25:21
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-12-008866-a) надаємо пояснення (інформацію та документи) наступного змісту:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт покрівлі та фасадів будівель під літерами "А,А1" ОЦППП "Академія поліції" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дороги, 42 В, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 29/0024Ю-03/24 від 29 березня 2024, виданий ТОВ "ЕКСПЕРТИЗА ЮА".
2. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Так, очікувана вартість предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів будівель під літерами "А,А1" ОЦППП "Академія поліції" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дороги, 42-В» розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Одеський державний університет внутрішніх справ має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Стосовно закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-04-12-008866-a, Одеським державним університетом внутрішніх справ було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням:
https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-04-12-008866-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНОВАЦІЯ БК-БУДЖАК» |
7 122 187,81
UAH з ПДВ
|
7 086 034,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП" |
7 258 079,82
UAH з ПДВ
|
7 121 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНОВАЦІЯ БК-БУДЖАК» #45150781 |
Переможець |
7 086 034,56
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 09:56
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
23 травня 2024 09:55
|
Договір 253-24.pdf | укладений |
23 травня 2024 09:55
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
23 травня 2024 09:55
|