Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Операційні системи (Операційні системи)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2024-04-12-008076-a ● 96dcf438024f45e58f0408372a09706f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Кропивницького" Кропивницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13749863 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТА ПОПОВА, будинок 9Б |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Валентинівна 380664876095 kzcpmsd2@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Microsoft Windows 10 Pro FPP українська USB (HAV-00102) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТА ПОПОВА, будинок 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 13:31 |
Протокол змін 2.pdf | |
17 квітня 2024 13:31 |
Дод 4 Проєкт договору.doc | |
12 квітня 2024 16:50 |
Протокол зміни.pdf | |
12 квітня 2024 16:50 |
Дод 2 Інф про тех та якісні характеристики.doc | |
12 квітня 2024 14:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
12 квітня 2024 14:33 |
Дод 1 Перелік.docx | |
12 квітня 2024 14:33 |
Дод 3 Форма тендерної пропозиції.doc |
17 квітня 2024 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2024 13:31 |
Протокол змін 2.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 13:31 |
Дод 4 Проєкт договору.doc
|
||||||
12 квітня 2024 16:50 |
Протокол зміни.pdf
|
||||||
12 квітня 2024 16:50 |
Дод 2 Інф про тех та якісні характеристики.doc
|
||||||
12 квітня 2024 14:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
||||||
12 квітня 2024 14:33 |
Дод 1 Перелік.docx
|
||||||
12 квітня 2024 14:33 |
Дод 3 Форма тендерної пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги вендора
Дата подання: 16 квітня 2024 14:41
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:54
Шановний Замовнику!
Просимо в Проєкті договору Додатку 4 до тендерної документації прописати умови, що вимагаються вендором (Microsoft), а саме: Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами використання Продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft на веб-сайті за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement, умови якої є обов’язкові для Замовника. Погодження угоди, шляхом приєднання, здійснюється Замовником в електронному вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вказані умови не є істотними для договору в даній закупівлі. Вразі перемоги учасника, який пропонуватиме продукцію Microsoft, такі умови можуть бути додані до договору, шляхом укладення додаткової угоди.
Щодо Гарантійного листа
Дата подання: 17 квітня 2024 10:05
Дата відповіді: 17 квітня 2024 10:25
Шановний замовнику!
Прохання прибрати в Гарантійному листу вимогу, про забезпечення налаштування, оскільки предмет закупівлі, та договір стосується виключно придбання програмного забезпечення. Налаштування, ще окремий вид робіт.
Відповідь: Доброго дня! Визначати предмет закупівлі, його технічні, якісні, кількісні характеристики, а також умови поставки є прерогативою замовника. Також відповідно до ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" товар це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Тому підстав вносити зміни до тендерної документації замовник не вбачає.
Щодо договору, та типу постачання ліцензій.
Дата подання: 17 квітня 2024 10:16
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:17
Шановний замовнику!
Просимо врахувати постачання товару (програмної продукції) в договорі електронним шляхом. Та внести відповідні зміни в пункти 2.3, 2.4, 5.1 Проекту договору.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі передбачається поставка коробкової версії, п. 2.4. Проєкту договору передбачає можливість внесення змін шляхом укладення додаткової угоди стосовно його змісту, тому підстав вносити зміни до тендерної документації замовник не вбачає.
Щодо права власності на товар
Дата подання: 17 квітня 2024 10:20
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:20
Шановний замовнику!
Звертаємо вашу увагу, що згідно умов ліцензійного програмного забезпечення: право власності не переходить, тільки право користування. Замовнику надається право користування програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, замовником обов'язково буде враховано даний факт.
Щодо договору
Дата подання: 17 квітня 2024 10:26
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:25
Шановний замовнику!
Просимо замінити в Проекті договору поняття "Учасника" на "Постачальника", як зазначено в преамбулі договору.
Відповідь: Доброго дня! В примітці Проєкту договору зазначено, що проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Зазначені Вами поняття не впливають на істотні умови договору, тому будуть скориговані безпосередньо під час укладення договору з переможцем закупівлі.
Невідповідність формулювань
Дата подання: 17 квітня 2024 12:54
Дата відповіді: 17 квітня 2024 13:30
Доброго дня. Просимо привести Проєкт договору до відповідності вимоги в Гарантійному листу, а саме про забезпечення налаштування. Тому, що це окремий вид робіт, який тоді має бути прописаний в Договорі. Або видаліть формулювання щодо забезпечення налаштування в Гарантійному листі. Тому, що в результаті є суперечності в описі вимог та Проєкті договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи Ваше звернення, Замовником буде внесено відповідні зміни та викладено Додаток 4 в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кульов Олександр Юрійович |
260 898,00
UAH з ПДВ
|
260 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кульов Олександр Юрійович #3126204856 |
Переможець |
260 898,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 11:37
|
Договір ОС.pdf | укладений |
02 травня 2024 11:36
|