Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захисне взуття
Очікувана вартість
180 331,00 UAH
UA-2024-04-12-007544-a ● abb12d0ff23045afbb5340773bd0f658
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Наталія Терентяк +380508880786 mtzteplo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 180 331,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 606,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 пара
Чоботи робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
127 пара
Черевики робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
9 пара
Взуття зварника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних протягом 365 календарних днів | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
18 квітня 2024 14:57 |
Зміни що вносяться до тендерної документації.docx | |
12 квітня 2024 14:11 |
Проєкт договору.docx |
18 квітня 2024 14:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
18 квітня 2024 14:57 |
Зміни що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
12 квітня 2024 14:11 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання згідно надання Зразків еталону
Дата подання: 17 квітня 2024 11:52
Дата відповіді: 18 квітня 2024 13:39
Шановний Замовнику! Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: Постачальник (виробник) товару після укладання договору, погоджує із Замовником кольорову гаму та модель взуття, яке буде виготовлено (поставлено), а також протягом 20 (двадцяти) календарних днів, зобов’язаний надати Замовнику дві пари взуття для розгляду та узгодження їх, як Зразок-еталон. Зразки-еталони товару будуть використані комісією Замовника під час приймання усіх частин/партій товару для порівняння Зразка-еталону з товарами, які постачаються.
Ця вимога тендерної документації є неправомірною та такою, що підлягає виключенню з тендерної документації виходячи з наступного: Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Згідно ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог ст. 31 Закону. Саме цієї позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується численною практикою колегії впродовж багатьох років. Виходячи з викладеного, вважаємо дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації порушенням вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель. Тому просимо Замовника усунути вказані невідповідності, та внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації, виключивши з тексту Додатку 1 до тендерної документації вимогу про надання зразків Постачальник (виробник) товару після укладання договору, погоджує із Замовником кольорову гаму та модель взуття, яке буде виготовлено (поставлено), а також протягом 20 (двадцяти) календарних днів, зобов’язаний надати Замовнику дві пари взуття для розгляду та узгодження їх, як Зразок-еталон. Зразки-еталони товару будуть використані комісією Замовника під час приймання усіх частин/партій товару для порівняння Зразка-еталону з товарами, які постачаються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Додаток 3 до тендерної документації це - Відомості про учасника.
Згідно пункту 6 Додатку №1 міститься вимога: Постачальник (виробник) товару після укладання договору, погоджує із Замовником кольорову гаму та модель взуття, яке буде виготовлено (поставлено), а також протягом 20 (двадцяти) календарних днів, зобов’язаний надати Замовнику дві пари взуття для розгляду та узгодження їх, як Зразок-еталон. Зразки-еталони товару будуть використані комісією Замовника під час приймання усіх частин/партій товару для порівняння Зразка-еталону з товарами, які постачаються. Вартість Зразка-еталону включається до вартості першої частини/партії Товару.
Ця вимога тендерної документації стосується саме переможця, а не учасника. Учасників дана вимога не стосується.
В тендерній документації чітко вказано, що надання зразків здійснюється вже після заключення договору. Дана вимога необхідна Замовнику для розуміння якості товару, який закуповується та впевненості в добросовісності Постачальника.
Згідно пункту 6 Додатку №1 міститься вимога: Постачальник (виробник) товару після укладання договору, погоджує із Замовником кольорову гаму та модель взуття, яке буде виготовлено (поставлено), а також протягом 20 (двадцяти) календарних днів, зобов’язаний надати Замовнику дві пари взуття для розгляду та узгодження їх, як Зразок-еталон. Зразки-еталони товару будуть використані комісією Замовника під час приймання усіх частин/партій товару для порівняння Зразка-еталону з товарами, які постачаються. Вартість Зразка-еталону включається до вартості першої частини/партії Товару.
Ця вимога тендерної документації стосується саме переможця, а не учасника. Учасників дана вимога не стосується.
В тендерній документації чітко вказано, що надання зразків здійснюється вже після заключення договору. Дана вимога необхідна Замовнику для розуміння якості товару, який закуповується та впевненості в добросовісності Постачальника.
Запитання згыдно технычних вимог
Дата подання: 17 квітня 2024 14:22
Дата відповіді: 18 квітня 2024 14:59
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики товару Вимоги до захисного взуття. Таблиця 1 Чоботи шкіряні з твердим підноском, рівень захисту S3 SRC -27 Характеристики товару Вами вказано: "- матеріал основної устілки - антипрокольний гнучкий матеріал, який забезпечує захист від проколу 1100 Н; Основна устілка штробельний матеріал. Товщина основної устілки не менше 2,00 мм" Все ж таки, яка основна устілка потрібна - антипрокольна чи зі штробельного матеріалу. Просимо внести зміни та чітко вказати вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані. Зміни внесено.
Звернення згідно технічних вимог
Дата подання: 17 квітня 2024 14:32
Дата відповіді: 18 квітня 2024 14:59
Додаток 1 Пунк Вимоги до захисного взуття Черевики шкіряні з твердим підноском, рівень захисту S3 SRC – 127 пар Таблиця 2,2 Опис товару, характеристики товару Замовником вказано - підкладка халяви – паропроникний синтетичний сітчастий матеріал об’ємної структури. П‘яткова частина підкладки повинна бути підсилена нетканим матеріалом; перпрошуємо Халява у чобіт, у черевиків такої складової деталей взуття не має. Просимо внести зміни та коректно описати деталі конструкції взуття черевіиків згідно заявлених ДСТУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані. Зміни внесено.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій