Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41856395 |
Вебсайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 38750, Україна , Полтавська обл., с.Щербані, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Кечеджі Олена +380988305944 sherbaniolena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:06 |
ТД-авто(бортовий)(нова редакція).docx | |
19 квітня 2024 15:06 |
ТД-авто(бортовий)(нова редакція).docx | |
19 квітня 2024 15:06 |
Перелік змін до ТД-2.docx | |
19 квітня 2024 15:06 |
Перелік змін до ТД-2.docx |
19 квітня 2024 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 15:06 |
ТД-авто(бортовий)(нова редакція).docx
|
|||
19 квітня 2024 15:06 |
ТД-авто(бортовий)(нова редакція).docx
|
|||
19 квітня 2024 15:06 |
Перелік змін до ТД-2.docx
|
|||
19 квітня 2024 15:06 |
Перелік змін до ТД-2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000092 ● 9a0f08bbba324642b0184b2db863e978
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.06.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-04-12-004539-a, 12.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 18:17:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вантажний бортовий автомобіль» (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби), очікуваною вартістю 3 400 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-004539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті (як головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 09:29:01
Пояснення
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі вантажних бортових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-12-004539-a) Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
Щодо першого питання:
19.03.2024 року Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі вантажних бортових автомобілів (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-004635-a), де очікувана вартість закупівлі була визначена у розмірі 2 600 000 на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме п. 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами шляхом шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників (дилерів) відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Однак вказана закупівля не відбулася у зв’язку з відсутністю учасників, а у процесі подальношо пошуку постачальників товару не було виявлено жодного, який би погодився поставити у визначені строки товар з відповідними характеристиками та за відповідною ціною.
Оскільки потреба у закупівлі вантажних бортових автомобілів згідно з запитом військової частини зберігалася та у зв’язку з тим, що попередня закупівля не відбулася розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався не шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а відповідно до пп. 2 пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою для пришвидшення отримання відповідей, адреси отримані з сайтів та інших вебресурсів з даними відповідних виробників, дилерів тощо) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару шляхом застосування методу порівняння ринкових цін, проте з урахуванням (у межах) виділених рішенням Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області коштів (розміру бюджетного призначення) на придбання вантажних бортових автомобілів (на 2 одиниці передбачено коштів у розмірі 3 400 000 грн). Відповідні копії запиту та відповідей на нього додаються до пояснення.
Виходячи з отриманих пропозицій (цінові пропозиції становили 1 762 200,00 грн, 1 691 730,00 грн, 1 745 250,00 грн та 1 705 200,00 грн) середньоарифметичне значення масиву отриманих даних при визначенні очікуваної ціни за одиницю товару хоч і не суттєво, однак перевищило 1 700 000,00 грн (за два автомобілі 3 400 000,00 грн відповідно), а тому замовником з урахуванням (у межах) виділених рішенням Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області коштів (розміру бюджетного призначення) на придбання вантажних бортових автомобілів визначено в оголошенні про проведення публічної закупівлі UA-2024-04-12-004539-a саме суму у 3 400 000 грн.
Щодо другого питання:
Відповідне обгрунтування було оприлюднено замовником на офіційному вебресурсі (вебсайті) Щербанівської громади: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ (зокрема з правої сторони головної сторінки пролиставши трошки вниз знаходиться рубрика «Список закупівель», де ввівши у строку пошуку відповідні дані (у даному випадку «вантажний» тощо) є можливість ознайомитися з обґрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик будь-якого предмета закупівлі (у даному випадку вантажних бортових автомобілів) та визначено його очікувану вартість. Скріншоти сторінки з метою полегшення орієнтування на вебсайті додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 18:23:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вантажний бортовий автомобіль» (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби), очікуваною вартістю 3 400 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-004539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. В абзаці 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «Згідно з п. 2 Особливостей вимоги щодо локалізації товару не застосовуються у зв’язку зі здійсненням замовником закупівлі товару для потреб військової частини на їх запит з подальшою передачею таких товарів (на підставі рішення Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області) на облік запитувача». Враховуючи наведене, у разі здійснення Замовником закупівлі товарів для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 08:51:27
Щодо надання запиту військової частини
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області надає запит військової частини (без даних про військовослужбовців - командира та виконавця листа, а також номера та місця розташування в/ч) на підставі якого було виділено кошти сільською радою та здійснено закупівлю, щодо якої проводиться моніторинг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» |
3 396 000,00
UAH з ПДВ
|
3 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
3 399 600,00
UAH з ПДВ
|
3 399 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» #40876326 |
Відхилено |
3 396 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 14:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
3 399 600,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 13:46
|
договір-борт.pdf | укладений |
08 травня 2024 13:43
|